כיצד לבנות בוט של ChatGPT בסלאק עם Zapier

תמונה 21.jpg

אנחנו תלויים למדי ב-Slack עבור התקשורת היומיומית שלנו ב-Zapier. אפשר לומר בכך שאנחנו מניעים את הגבולות של כמה עבודה ניתן לבצע ב-Slack במהלך שבוע לא מפגשים שלנו לרבעון

משהו שעוזר לנו להשתמש ב-Slack באופן הטוב ביותר הוא להשתמש בZapier כדי לחבר את היישומים המועדפים עלינו - מעניק לנו יותר יכולות בתוך פלטפורמה כבר עצמה עוצמתית.

אחד המועדפים שלי שחברתי לאחרונה? ChatGPT. על ידי שילוב ChatGPT ו-Slack, אני יכול לשלוח הפניות ולקבל תגובות ללא עזיבת Slack. אם אני צריך לשאול שאלה, לחשוב על כותרת לפוסט בלוג או לקבל עזרה בצורת תגובה, אני יכול לעשות זאת מבלי להחליף קשר.

בפוסט הבלוג הזה, נלך דרך שתי דרכים שונות להשתמש בכוחו של ChatGPT - ו-GPT-4 אם אתה משתמש ב-ChatGPT Plus - ולהוסיף אותו לתוך מרחב העבודה של Slack שלך.

  • בוט תגובה השולח תגובות עם תגובות מ-ChatGPT באשכול כל פעם שמתפרסם בפרטי ערוץ מסוים
  • בוט של פקודת חיתוך ChatGPT השולח תגובות ומביא פרמטים בכל ערוץ.

זרימת העבודה הזאת דורשת Zap שכולל מספר שלבים וזמין בתוכנית גרסת משלוח של Zapier או בתקופת התנסות חינם. למידע נוסף על משלוחי צעדים מרובים.

צור בוט תגובה של ChatGPT

עם Zapier, ניתן ליצור תהליכי עבודה אוטומטיים (אנו קוראים להם Zaps) השולחים מידע בין אפליקציות שונות. ניתן ליצור Zap מאפס, או להשתמש בתבנית כדי להתחיל מהר.

התחילו להשתמש בתבנית בצורה קלה. לחצו על תבנית Zap למטה, וזה יוביל אתכם לעורך Zap. אם אין לכם חשבון Zapier, יש לכם אפשרות ליצור אחד. לאחר מכן, פשוט עקבו אחר ההוראות למטה כדי להתקין את ה-Zap שלכם.

התחל שיחה עם ChatGPT כאשר יופץ הודעה בערוץ מסוים ב-Slack

סלאק + ChatGPT

פרטים נוספים

חדש לזאפייר? זוהי כלי המסייע לכל אחד לחבר אפליקציות ולאוטומציה של זרימות עבודה ללא צורך בכתיבת קוד מסובך. הירשם ללא תשלום.

לפני שתתחיל

ודא שפתחת חשבון OpenAI חינם לפני שתתחיל. לאחר שפתחת את החשבון שלך, לחץ על כפתור ההגדרות בפינה הימנית העליונה ובחר View API keys.

תמונה 14.png

לאחר מכן, לחץ על צור מפתח סודי חדש + כדי ליצור את מפתח ה- API שלך. ודא שאתה מעתיק את המפתח במהלך התהליך. תצטרך להשתמש בו מאוחר יותר כשתחבר את חשבון ה- OpenAI שלך ל- Zapier.

תמונה 20.png

הגדר את מפעיל הטריגר שלך בסלאק

זמן להגדיר את המפעיל שלך - האירוע שמתחיל את הזאפ שלך.בחר באפליקציית Slack כאפליקציית המפעיל וnew message posted to channel כאירוע. אם אתה משתמש בתבנית הזאפ שלנו, הזאת תהיה כבר מסומנת עבורך.

תמונה 10

חבר את חשבון ה-Slack שלך אם עדיין לא עשית זאת. לחץ על בחר חשבון... ולאחר מכן לחץ על + התחבר בחשבון חדש, או בחר בחשבון מתוך התפריט הנפתח אם חיברת כבר את Slack ל-Zapier.

צפייה לחצ/י על המשך. לאחר מכן, בחר/י את הערוץ שבו ברצונך לשלוח את הערות שלך ChatGPT. לחץ/י על התפריט הנפתח כדי לראות את רשימת הערוצים בחשבון ה-Slack שלך הנבחר.

תמונה1.png

לחץ על המשך.

כעת, עליך לבדוק את ההפעלה שלך. Zapier ימצא הודעה שפורסמה לאחרונה בערוץ שבחרת וישתמש בה כדי להגדיר את שאר ה Zap שלך.

לחץ על מבחן זרימה. כאשר הזרימה פועלת כראוי, לחץ על המשך.

תמונה 6

הגדר את פעולתך ב-ChatGPT

כעת נקבע את הפעולה שלך - האירוע שבזמן הטריגר הופעל, יבצע ה-Zap שלך. בחר את ChatGPT כיישום הפעולה שלך ואת Conversation כאירוע הפעולה שלך. לחץ על המשך.

תוכן נוסף, חלון קופץ יופיע המבקש את מפתח ה- API של OpenAI שהעתקתם קודם. הדביקו אותו בשדה מפתח ה- API ולחצו כן, המשך אל ChatGPT.

תמונה 19

לבסוף, עליך לספר לזאפייר כיצד לשלוח את התוכן שלך ל-ChatGPT. אתה יכול למשוך נתונים מהודעת ה-Slack שלך, בלחיצה על כל שדה ריק ובחירת אפשרות מתוך התפריט הנפתח של הכנסת נתונים.

לדוגמא זו, לא אמורים לצרוך יותר מדי קונטקסט מטקסט ההודעה של סלאק עצמה. אם תשתמשו בזפייר ובצ'אטגפי עבור משימות אחרות כגון כתיבת מיילים בעסקים, השדה המפתח עשוי לצרוך קצת כוונות נוספות.

תמונה 30.png

מכאן, תוכל גם להתאים את טמפרטורת התגובה (רמת היצירתיות) שלך מ ChatGPT, כמו גם שדות נוספים כמו הוראות נוספות ל ChatGPT, ושם עבור העוזר שלך ChatGPT.

אם ברצונך ש-ChatGPT יזכור את השיחה הזו, עליך לכלול משהו בשדה מפתח הזכרון, כמו שם המשתמש של המשתמש ב-Slack לדוגמה. אם יושאל ריק, תמיד תוכל/י לשוחח עם ChatGPT ב-Slack, פשוט הוא לא יזכור את השיחה.

לאחר שהתאמתם את הצעד הזה, לחצו על המשך.

לבסוף, תבדק את הפעולה שלך. לחץ על בדיקה וסקירה או על בדיקה והמשך, ו-Zapier ישלוף את התגובה מ-ChatGPT, על פי אופן ההתאמה של השדות שהגדרת.

תמונה 15.png

כאשר הטריגר שלך פועל, לחץ על + כפתור בתחתית המסך שלך.

image29.png

הגדר את הפעולה שלך ב-Slack

עכשיו, תגדיר את השלב השולח את התגובה שלך מ-ChatGPT ל-Slack. בחר ב-Slack כיישום הפעולה וב-Send Channel Message כאירוע הפעולה שלך.

תמונה 22.png

שוב, יתבקש ממך לחבר את חשבון ה-Slack שלך. חבר את חשבון ה-Slack שבו ברצונך לפרסם את ההודעה. ברוב המקרים, זה יהיה אותו חשבון שחיברת קודם כבר.

לחץ על המשך.

כעת נגיע להגדרת התצוגה של הודעתך מ-GPT-3 ב-Slack ומקום הפרסום שלה. יש להוסיף כל קשר נוסף שתרצה ל שדה הודעת טקסט ולוודא שכל התגובות מהמשתפת אשר מצויה בנתונים, כלומר, התגובה שלך מ-ChatGPT תוכל להופיע.

תמונה 17

אפשר גם להתאים איפה מגיע ההודעה, למשל מבוט או מעצמך. אם תבחר בבוט, אפשר להתאים דברים כמו שם הבוט והצלמית שמופיעה לידו.

תמונה 7.png

אם ברצונך שהבוט יענה באשכול במקום בערוץ הסלאק שלך, נווט למטה לשדה Thread. לחץ על השדה ובחר את הצ'טאימסטפ (מוצג ב-Zapier כ-Ts) של ההודעה האב בתפריט הנפתח כדי לעדכן את Zapier לאיזו הודעה ליצור טראד.

תמונה 4

כאשר תסיים את ההתאמה של ההודעה שלך, לחץ על המשך.

כעת הגיע הזמן לבדוק את הפעולה שלך. לחץ על בדיקת פעולה. Zapier יפרסם הודעה בערוץ ה-Slack שלך הנבחר כדי לוודא שהזאפ שלך עובד.

תמונה31.png

אם הודעת Zapier לשאלתך נראית טוב, הZap שלך מוכן לשימוש. אם משהו נראה לא תקין או הבדיקה שלך נכשלה, חזור והתאם עד שההודעה שלך נראית כפי שברצונך.

תמונה 25.png

בניית בוט של פקודת חצי-להב ChatGPT

עכשיו אתה יודע כיצד לשלב את ChatGPT עם Slack כך שיענה על הודעות מסווגות מסוימות, אבל מה אם לא תרצה להגביל את עצמך לערוץ אחד בלבד? עם בוט לפקודת קו שזה, תוכל לשלוח פניות מכל ערוץ בחשבון ה-Slack שלך.

פתחו שיחות חדשות עם ChatGPT מתוך hooked web והעלו את התגובות לערוץ של Slack

צור את האפליקציה שלך ב-Slack והגדר את ה-trigger לפעולת ה-Webhook

כדי ליצור בוט פקודתי בסלאק, יש להתחיל בבניית אפליקציית סלאק. אל דאגה, זה לא מפחיד כפי שזה נשמע.

ראשית, עבור ל-api.slack.com/apps ולחץ על צור אפליקציה. לאחר מכן, תן שם לאפליקציה ובחר את החשבון של Slack בו אתה רוצה להשתמש בבוט.

תמונה 11.png

לבסוף, הוסף פקודות-קו נגינה לבוט שלך על ידי בחירת כפתור פקודות שורת גימור, ולחיצה על צור פקודה חדשה.

תמונה 9

משם, בחר במילה או בביטוי שברצונך להשתמש כפקודה שלך. לאחר מכן, ניתן להוסיף תיאור קצר של מה הפקודה עושה, כמו גם עצה לשימוש המסייעת לאנשים להבין כיצד להשתמש בה.

תמונה 8.png

עדיין עלינו להוסיף את כתובת ה-URL של הבקשה (Request URL), אשר נקבל מאינטגרציית ה-Webhooks של Zapier.

בלשונית חדשה או חלון, צור זאפ חדש באמצעות Webhooks by Zapier כיישומון הטריגר ובאמצעות Catch Hook כאירוע הטריגר.

תמונה 28.png

לחץ על המשך. לאחר מכן, יופיע ה-URL של ה- webhook שלך. וודא שאתה מעתיק אותו.

תמונה 23

עם הקישור ל- webhook המתאים הועתק, חזור לעמוד ההתקנה של הפקודת slash שלך ב-Slack והדבק את הקישור לשדה Request URL. לבסוף, שמור את ההגדרות שלך.

כעת הגיע הזמן לבדוק את הפקודה הנטויה שלך. Zapier ישתמש במידע מהמבחן שלך לאורך שאר ה-"Zap". פשוט פתח את ה-Slack והקלד את הפקודה שלך ואחריו הצעת שיוך שברצונך לשלוח ל-ChatGPT.

תמונה 18.png

לאחר מכן, חזרו לעורך הזאפ ולחצו על בדיקת העורף (Test Trigger). זאפייר ישלוף את הפנייה המבחנית עם המידע המתאים כמו ערוץ השיחה ושם המשתמש.

תמונה13.png

כשתראה את ה-Webhook עובד כראוי, לחץ על המשך.

הגדר את פעולת הצ'אט שלך בג'אפט

כמו בZap האחרון שבנינו, חייבים להתקין את שלב הפעולה שלנו ב-ChatGPT. להתחיל על ידי בחירת ChatGPT כיישום הפעלה ו -שיחה כאירוע הפעלה. לחץ המשך.

תמונה 16

לאחר מכן, תחבר את חשבון ה-OpenAI שלך ל-Zapier ותלחץ המשך.

בשלב הבא, תצטרך להתאים איך תשלח את העצה ל-ChatGPT. מכיוון שהעצה שלך היא רק מה שהקלדת ב-Slack, לחץ על השדה  User Message ובחר בטקסט מתוך התפריט הוסף נתונים. כעת, אם ברצונך להתאים את הטמפרטורה או להתאים את הסייע שלך בעזרת הפרמטרים, תצטרך לעשות זאת כאן גם כן.

תמונה 24.png

לאחר הותאמת השדות, לחץ המשך.

לבסוף, לחצו על בדיקה וסקירה או על בדיקה והמשך, ואם הכל פועל בצורה חלקה, לחצו על הכפתור + בתחתית המסך שלכם.

התקן את פעולת הסלאק שלך

כעת עליך להגדיר את שלב הפעולה של סלאק ולהתאים איך תוצאותיך מ-ChatGPT יראו כאשר הן מגיעות לסלאק.

כדי להמשיך, יש לבצע את אותם השלבים שבוצעו קודם. יש לבחור באפשרות Slack כיישום הפעולה, ולבחור ב שליחת הודעת ערוץ כזו של פעולת האפשרות. לאחר מכן יש לקשר את החשבון שלך ב-Slack לזייפיר.

עכשיו להתאמה אישית של ההודעה שלך. אחת ההבדלים בין זה Zap וזה שבנינו לפני כן הוא שאנחנו רוצים להיות מסוגלים לפרסם תוצאות ChatGPT בכל ערוץ, לא רק אחד מסוים.

בשדה ה-צ'אנל, במקום לציין ערוץ אחד, יש לבחור מזהה ערוץ מלשונית ה-מותאמות אישית של תפריט הנגלל. כך יהיה ניתן להוסיף את תוצאות החיפוש שלך בשם הפקודת סלאש לאזור הטקסט המתאים, ללא קשר לערוץ מסוים.

תמונה 12.png

לאחר מכן, תוכל להתאים אישית את ההודעה שלך, כמו גם את השם והסמל של הבוט שלך, כמו שעשינו בזאפ הקודם. לאחר שתסיים להתאים אישית, לחץ על המשך.

תמונה 26

לבסוף, הגיע הזמן לבדוק את הפעולה שלך על-ידי לחיצה על בדיקת פעולה.‏ Zapier ישלח לך הודעת בדיקה לערוץ ה-Slack שלך כדי שתוכל להעביר עליה מבט. אם ההודעה שלך נראית טוב, אתה מוכן להשתמש ב-Zap שלך. או שאתה יכול לעשות שינויים עד שהודעתך תראה בדיוק כמו שאתה רוצה.

הביאו את הכוח של ChatGPT ל־Slack

אנחנו עדיין בתחילת ימי עידן האינטליגנציה המלאכותית, ויש כל כך הרבה לצפות לו כשמתארים איך כלי כמו OpenAI יכול לעבוד עם חיינו היומיומיים. שתי האוטומציות הללו הם רק אחד ממגוון אינסופי של דרכים להשתמש ב-ChatGPT כדי להפוך את העבודה לזורמת יותר.

הפוך את הבינה המלאכותית למעשה עבורך

גלה עוד דרכים לאוטומציה של OpenAI.

קריאה נוספת:

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>