האם חשיפהGPT זמין לשימוש בחינם? כן, קיימת גרסה חינמית

תמונה של שאלה מסך האיור מייצג שאלה

צ'אטג'ייפי כלי חינמי המקדם מודלים של שפה עבור שיחת דו-שיח. כלומר, כלי זה מתגלה באופן שיחתי ומענה על כל שאלה שיש לך. צ'אטג'ייפי הוא AI והפך לאחד מהמובילים בסוגו לזמין לציבור הרחב, מה שגרם למספר המשתמשים לגדול וכמה פעמים נשאל האם צ'אטג'ייפי הוא שירות חברתי או בתשלום. תוכנית זו יוצרת תוכן שאנשים יכולים להבין וגם לתת תגובות "דומות לבני אדם". החדשות הטובות הם שצ'אטג'ייפי חינמי, אך לשירות כולל יותר טוב, ניתן לשלם עבור  צ'אטג'ייפי פלוס.

צ'אטגפט ממשיך לטס בפופולריות, מה שהוביל לכמה דאגות כי השירות משמש תלמידים בבתי ספר שונים. השירות החינמי נשאר עדיין מעולה למשתמש הרגיל, ללא צורך אמיתי לרוב להירשם לשירות הפרימיום.

האם השימוש בצ'אט GPT חינם?

בדקו את הבלוג של Open AI ותוכלו לגלות במהירות שהשימוש ב- ChatGPT הוא חינמי. OpenAI הציגו את ChatGPT לציבור כדי לקבל משוב מהמשתמשים שיעזור להם לשפר את התוכנה באופן מהותי.

לראות חברה לעשות דבר כזה אינו משהו לא נפוץ, אם כי זו הראשונה בתחום זה. ChatGPT לא תמיד תהיה חינמית, בסופו של דבר היא תמצא דרכים להפסיק את ההוצאות, אך במהלך תקופת התצוגה את/ה יכול/ה להשתמש בה. עקוב אחר/י הקישור למעלה כדי לנסות אותה לבד, ואז כל מה שאת/ה צריך/ה לעשות הוא ליצור חשבון ולבחור 'כדי לשימוש אישי'.

צ'אטגפיטי פלוס כעת יוצא לאור בהצלחה, ומגיע עם תוכנית מנוי. השירות בתשלום מציע גישה זהה לגרסה החינמית, אך בתשלום של 20 דולר לחודש תוכל ליהנות מהטבות נוספות.

כשהקפיצה מומלצת, לא תהיה תור, ותקבל תגובות מהירות יותר מהצ'אטבוט, וגישה לתכונות העדכניות ביותר שפותחות.

האם חשבון ChatGPT Plus שווה את המחיר?

ישנם מספר יתרונות ל-ChatGPT Plus שעשויים לגרום לך להתייחס למינוי החודשי בסך 20 דולר. אם על ChatGPT כדאי לך, זו החלטה שממך לבצע!

כאן תוכלו למצוא כמה מהיתרונות המרכזיים של ChatGPT Plus:

  • מהירות גבוהה יותר
  • עיבוד מעולה יותר
  • תגובות טובות יותר
  • בסיס ידע רחב יותר
  • יכולות הפעלה בשפות רבות טובות יותר

אחת היתרויות העיקריות של ChatGPT Plus היא העובדה שבמנוי שלך, תקבל עדיפות על משתמשי GPT אחרים. זה אומר שבזמנים תפוסים ויציאות קצה של שימוש אתה לא אמור/ה לחוות את אותם בעיות של ChatGPT שקר למטה. זה כמויות גם על העובדה שלמשתמשי Plus יש זמני תגובה הרבה יותר מהירים בכל מקרה.

בנוסף לכך, משתמשי ChatGPT פלוס מקבלים גם גישה מוקדמת לכל העדכונים שמתקרבים לצ'אטבוט של OpenAI!

אלטרנטיבות ChatGPT חינמיות

כבר קיימות שירותי AI צ'אטבוט זמינים שכן חינמיים, אך כמו צ'אטגפט כל אחד מהם מגיע עם הגבלות ויתרויות משלו.

שירותי מערכת צ'אט חינמיים כמו ChatGPT:

  • סנדבוקס GPT-3
  • GPT-2 של Hugging Face
  • YouChat
  • GPT של OpenAI
  • T5
  • Meena
  • Chatsonic

האם יש אפליקציה חינמית של ‎ChatGPT‎?

למרות שאין אפליקציה רשמית מOpenAI, מפתחים עובדים עם הצד הפתוח של הדברים ומייצרים אפליקציות לשימוש חופשי המשתמשות בטכנולוגיה זו.

בעיות ChatGPT

עם שימוש חינמי ב-ChatGPT, הביא לכמה בעיות לא מפתיעות. ככל שהפופולריות והשימושים גדלים, יש ל-ChatGPT את הפוטנציאל לשימוש מזיק. כבר דיברנו על אימיילי הונאה טובים שיכולים להיות מוצרים בכמויות גדולות עם תחושה אנושית, אבל יש גם כוח לייצר חדשות מזוייפות.

המפתחים והמשתמשים צריכים להיות מודעים לחשיבות הנושא ולקחי האבטחה הדרושים כדי למנוע נזקים.

כמה עולה ChatGPT?

צ'אט GPT הוא בחינם, אך קיימת שירות פרימיום בשם צ'אט GPT פלוס שעולה $20 לחודש.

האם ChatGPT Plus חינם?

לא, צ'אטגפט פלוס הוא השירות הפרימיום, שדורש מנוי חודשי.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>