למה נדרש מספר טלפון ל-ChatGPT?

האם ניסיתם להירשם למודל השפה של OpenAI, ChatGPT, ומצאתם שעליכם לעבור שלב אימות נייד? אם כן, עשוי לעניין אתכם מדוע ChatGPT דורש מכם את מספר הטלפון. בעת יצירת חשבון OpenAI, עליכם להשלים שני שלבי אימות: דוא"ל ו-SMS.

בכל זאת, ישנם אנשים במדינות בהן ChatGPT אינו זמין שדווחו על בעיות בשלב האימות ב-SMS. למרות זאת, ChatGPT עדיין דורש מספר טלפון כדי להמשיך. חלק זה של התהליך יכול להיות קצת מעצבן וקשה ועשוי להשאיר אותך תקוע ומרגיש במעגל מתיש, וזה מפנה לשאלה הבולטת:

למה צריך לספק את מספר הטלפון שלך ל-OpenAI?

במקרה של ChatGPT של OpenAI משתמש בתהליך אימות בשני שלבים, המחייב אימות דרך האימייל והטלפון. גם עם כל הטרחה שזה מייצר, זה מדייקי טיב אבטחה הנחוץ כדי לוודא שמשתמשים ממשיים משתמשים בפלטפורמה ולמנוע השימוש הרסני שלה.

OpenAI הובאה לבדיקה לאחר שדרשה משתמשים לספק מספר נייד כדי להגביל את הכמות של חשבונות שהם יכולים ליצור. למרות שזה עשוי להראות כמעט פלילי, OpenAI ציינה בברכתם הדוחה שהם "לא מוכרים את המידע שלך או משתפים את התוכן שלך עם צדדים שלישיים לצורך שיווק".

עם זאת, הסיבה העיקרית לבקשת OpenAI למספר טלפון היא לספק שלב אימות שני, המוכר לשירותים מקוונים היום. בינתיים, יש יתרון בשלב זה עבור המשתמשים, מכיוון שהוספת מספר טלפון מוסיפה שכבה נוספת של אבטחה לחשבון שלך.

בנוסף למניעת יצירת חשבונות מרובים על ידי ספאמרים, ChatGPT עשויה גם להשתמש במספר הטלפון שלך כדי לאפשר לך לשחזר את החשבון שלך ב-OpenAI. אם תשכח את הסיסמה שלך, OpenAI יכולה לשלוח הוראות שחזור למספר הטלפון שלך באמצעות SMS. תוכל להשתמש במידע זה כדי לאפשר לך לבצע איפוס לסיסמה של החשבון שלך ולגשת לשירות.

אלטרנטיבות ל-ChatGPT שאינן מחייבות אימות טלפוני

קיימות מספר אפשרויות לבחירת צ'אטבוט המחייבות בסיסמא במקום במספר טלפון. אם נתקלת בבעיות, זה עשוי להיות הדרך הטובה יותר לעבור.

  • צ'אטסוניק – אחת מהאלטרנטיבות הטובות לצ'אטגפט שכרגע קיימות. צ'אטסוניק היא שירות צ'אטבוט מעולה האינו דורש אימות מספר טלפון. התוכנה מבוססת על GPT-4 ומשולבת עם גוגל כך שבניגוד לצ'אטגפט היא מסוגלת לספק לך תוצאות קשורות למידע החדש ביותר. צ'אטסוניק גם יכולה לייצר תמונות, משהו שצ'אטגפט אינו מסוגל לעשות.
  • Bing AI – Bing AI הוא עוד אלטרנטיבה מעולה לצ'אטגפט שאפשר לגשת אליה מבלי להצטרף באמצעות מספר טלפון. מבוסס על מודל הלשון הגדול של OpenAI, Bing AI מתמקדת בכך להיות מהירה ומדויקת בתגובות שלה. כמו צ'אטסוניק, היא גם מסוגלת לתגובות בזמן אמת על סמך תוצאות באינטרנט.

אם יש לך בעיה באימות הטלפון על ChatGPT, כדאי לך לבדוק את אחת מהאלטרנטיבות הטובות הללו. במספר צורות הן יכולות להיות אף יותר מסוגלות מ-ChatGPT עצמו ובנוסף, הן גם חינמיות.

האם ניתן לדלג על אימות הטלפון של ChatGPT?

כרגע, חובה לספק את מספר הטלפון שלך כדי להשתמש ב-ChatGPT. המחקר שלנו מראה שאין אפשרות לעקוף צעד זה. יתכן כי בעתיד, כפי ש-ChatGPT מתפתחת יותר ויותר באזורים שונים, דרישת אימות מספר הטלפון תשתנה.

עכשיו, עליך לספק מספר טלפון תקני ממדינה בה זמין ChatGPT כדי להשלים את תהליך ההרשמה. ללא אימות מספר הטלפון, לא תוכל להשתמש ב ChatGPT.

שימוש ב-ChatGPT במקרה שאין לכם טלפון

כך שהגענו למסקנה שקיים צורך במספר טלפון כדי לגשת ל-ChatGPT אבל הנה כמה דברים שאפשר לנסות אם את/ה מתקשים/ות:

  • השתמש ב-WhatsApp כדי לאמת את החשבון שלך: במדינות מסוימות ניתן לאמת את החשבון שלך באמצעות WhatsApp. אם הטלפון שלך אינו פעיל, זו אופציה נהדרת. השתמש באפשרות "האם יש לך WhatsApp?" כאשר אתה רשום לחשבון שלך.
  • השתמש בשירות SMS מקוון: חלק משירותי ה-SMS המקוונים טוענים שהם משתמשים במספרים אמיתיים היכולים להימנע מגילוי על ידי חץ'ט ג'י פי טי. אם תחפש טוב סביבך, ייתכן ותמצא שירות כזה, אך אין תשומת לב מובטחת.
  • השתמש בצ'אטבוט אלטרנטיבי: חץ'ט ג'י פי טי הוא לא הצ'אטבוט היחיד הזמין כרגע ותוכנות כמו Bing AI ו-Google Bard אינן דורשות אימות טלפוני.

אם אתה מדאג לגבי פרטיות הפרטים האישיים שלך אז קרא את מדיניות הפרטיות של ChatGPT. OpenAI מצהירים שהם לא משתפים את הפרטים האישיים שלך כך שזה עשוי לעזור לך להרגיע.

האם זה בטוח לתת ל-ChatGPT את מספר הטלפון שלך?

מובן לגמרי שיש בכמה מפחדים לתת מספר טלפון, אף אחד לא רוצה שיזרק עליו שיחות מכירות של צד שלישי. אין צורך לדאוג, OpenAI שומר על המידע שלך כמו כל עוד שומר ואינו משתמש במספר לכל מטרה אחרת מלבד מה שמצוין בהסכם הפרטיות שלו. המספר דרוש רק למטרת אימות.

האם נדרש חשבון ב-ChatGPT?

כן, אמנם ChatGPT זמין לשימוש חינם, אבל עדיין יש צורך להירשם דרך האתר ולספק פרטים כמו כתובת המייל ומספר הטלפון. התהליך של ההרשמה פשוט ומהיר.

המילה הסופית

צ׳אטגפט היא שירות של צ'אטבוט מתקדם מאוד המחוייב להבטיח ששירותיו לא יימשכו במשימות לא הולמות. הוא חווה בעיות בפעמים ספורות, שעשויות להיות אחת מהסיבות למהות קישוריו למדיניות החדשה למשתמשים חדשים.

כעת ChatGPT מחייבת שכבות נוספות של אבטחה לפני הענקת גישה למשתמשים חדשים. לכן, מבקשים מהמשתמשים לספק מספר טלפון במהלך תהליך ההרשמה כדי לאמת את תוקפם כמשתמשים אמיתיים.

מהו מספר טלפון פרימיום ולמה הוא אינו חוקי?

אם אתה רואה את הודעת השגיאה הזאת, זה קשור לשימוש במספר VOIP או מספרי טלפון מבוססי אפליקציות.

האם אני יכול להשתמש ב-ChatGPT בלי מספר טלפון?

ChatGPT משתמש בתהליך אימות של שני שלבים, הדורש מספר טלפון תקין וכתובת אימייל.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>
  • למה ChatGPT היא העתיד של הצ'אטבוטים

    גלה למה ChatGPT הוא העתיד של הצ'טבוטים, היתרונות שלו וההשפעה הפוטנציאלית על תעשיית הצ'טבוטים. למד על התקדמות בטכנולוגיית הצ'טבוטים.

  • מה לשאול את GPT בצאט

    גלה את עשרת הדברים הטובים ביותר לשאול את ChatGPT עבור שיחה מעניינת יותר. למד איך לכתוב הגיוניות טובות עבור ChatGPT ולהשתמש במיטב של שירות הצ'אט הזה המשתמש בAI.

  • מבוא לאפליקציית צ'אט GPT

    רוצים לדעת עוד על אפליקציית ChatGPT? קראו כדי להיכנס לתכונותיה, לזמינות ולדרכים להשתמש בה על מכשירים שונים.