ניתוח ביקורות הגולשים של לקוחות עם שימוש ב-API של ChatGPT OpenAi: מדריך שלב אחר שלב לחליטת עסקית מתוך ניתוח רגשות חלק 1

1_Xi5M-ZH4gciEN4KCTMxUAw.png

מה שצריך לדעת כדי להשתמש ב-ChatGPT

צ'אט ג'י.פי.טי וכעת ג'י.פי.טי-4 הם סוג של רשת עצבים למימוש במכונה שנקראת לימוד שפה גדול (LLM) המצויים ביכולתם לעבד לשון טבעית ומשימות מתקדמות אחרות ביכולת בהירות דומה להיטבעות אישית. ג'י.פי.טי מתייחס ל"טרנספורמטור מאמן מפיל" (generative pre-trained transformer) שפועל על ידי יכולתו ליצור טקסט תגובות בהתאם לקלט ופקודות מילות מפתח (נקרא כן prompt) מהמשתמש. זוהי טכנולוגיית לימוד חכמה שפותחה על ידי Openai וזמינה דרך ממשק צ'אט-בוט או כמו שניתן לראות במדריך זה, כממשק תכנותי של יישום (API) הרבה יותר עוצמתי. אם כי זה נשמע טכני, השימוש ב- API אינו קשה וכדאי להשיג מפתח API חינם ולספק ליישום את הנתונים המתאימים לקלט; כל הקסם המלאכותי יקרה על הרקע, ובעוד כמה שניות התוצאות יוצגו.

איך ChatGPT עובד?

צ'טגפט הוא מערכת המשתמשת בטכנולוגיה תקשורתית עם AI המאפשרת למשתמשים להתקשר עם מערכת AI. התוכנית עובדת על ידי שימוש באלגוריתמי עיבוד שפה טבעית (NLP) כדי להבין את הקלט של המשתמש ולבצע את המשימות המתאימות. במדריך זה, נבקש מ-Cצ'טגפט לזהות את המצב הרוח של ביקורות לקוחות וגם לסכם ביקורות ארוכות. צ'טגפט הוכשר בכמויות גדולות של מידע בעזרת הכלים והתוכנות המתאימים לו להגיב לטווח רחב של שאלות ושאילתות. ככל שהחלפת מידע יותר מתבצעת, כך צ'טגפט לומד ומשפר את תגובותיו. זה נקרא לימוד עמוק. הגמישות של המערכת אפשרית לארגונים ואנשים להתאים את יכולות הפעולה שלה לפי צרכיהם המיוחדים. לסיכום, צ'טגפט מספק דרך קלה לנגש טכניקות שפה טבעית מתקדמות למשתמשים לא מתכנתים דרך האינטרפייס שלה "צ'אטבוט" או API שלה, ובכך משנה באופן יסודי את סוגי ניתוח הנתונים שאפשר לעשות.

איך שימוש ב-ChatGPT לניתוח מידע משוב של לקוחות יכול לסייע לחברתך

שימוש בתוכנה ChatGPT כדי לנתח משוב מתקשרי הלקוחות ולשפר את חוויית הלקוח יכול להביא לתועלות גדולות לחברה שלך. באמצעות שימוש בדגמי פתיחה והבנה של נתונים מונפקים בחברה שלך, התוכנה ChatGPT יכולה לעזור לחברה שלך ליצור חוויית לקוח טובה יותר ולסוף לשלב את המידע העצום שנאסף על-ידי החברה שלך, אך לא נעשה בו שימוש במצות המתאימות. על ידי הנמקת הנתונים הקיימים בחברה שלך, ניתן להגדיל את נאמנות הלקוח, לשפר את השמירה על לקוחות ולגדל את הרווחים. תוכנת ה- ChatGPT מאפשרת לחברה שלך לנתח תגובות הלקוחות במהירות ובמדוייק. על ידי שיפור איכות הזיהוי של הנתונים בחברה שלך, ניתן לקבל החלטות מבוססות נתונים מהירות ויעילות יותר.

צ'אט ג'י.פי.טי. מצוין במשימות הגיון שפה בעזרת הבינה המלאכותית

צאט ג'י פי טיי הוא כלי יצירת שפה מצוין המתאפיין ביכולת ליצור טקסט דומה לטקסט אנושי ביותר, מה שהופך אותו למתאים למשימות יצירת תוכן ודיווחים בסגנון נרטיבי אחרים הדורשים חשיבה ברך ממוצעת ויצירתית. היכולת של הכלי ליצור טקסט דומה לטקסט אנושי הופכת אותו לשימושי ביותר ליצירת תוכן מעניין ומגוון לבלוגים, רשתות חברתיות, ואתרי אינטרנט. תכונת ההשלמת טקסט של צאט ג'י פי טיי מאפשרת למשתמשים להזין רק מספר מילות מפתח ואז לתת למערכת המופעלת על ידי פלטפורמת חינוך מלאכותי ליצור משפטים או פסקי טקסט שלמים באופן אוטומטי על סמך אותם מילות מפתח. בכך מקל על תהליך יצירת התוכן ומאפשר לעסק שלך ליצור תוכן בצורה מהירה ויעילה יותר. לאחר השימוש הראשוני בממשק API של צאט ג'י פי טיי לניתוח הביקורות שלנו במדריך זה, אנו יכולים להשתמש ביכולות היצירת טקסט של צאט ג'י פי טיי כדי ליצור אסטרטגיית שיפור מוצר שכוללת רשימה מפורטת של יתרונות וחסרונות והמלצות לשיפור המוצר המדורגות לפי חשיבות וקלות מימוש במדריכים הבאים.

אנליטיקה מופעלת על ידי AI בפעולה: חשיפת תובנות מביקורות לקוחות של מוצר עם ניתוח רגשוני באמצעות OpenAI ChatGPT API

למה לבצע ניתוח רגשוני?

ניתוח רגשוני מתבצע כיום בעולם בו אנשים בצורה חופשית וקלה מבטאים את דעותיהם במרחב המקוון. ניתוח רגשוני כולל ניתוח של הטקסט הכתוב ואז לקטגוריות אותו כחיובי, שלילי או נייטרלי בטון. טכניקה זו יכולה לספק לשיווקן מידע יקר על התנהגות והעדפות הצרכנים, אשר יכולים לשמש כלים לשיפור מוצרים ושירותים, השפעה משמעותית על חוויית הלקוח או לספק תמיכת לקוחות טובה יותר. בעבר, יש לבצע מפגשי סקר כדי לנסות וללמוד מה לקוחות חושבים תוך מקוה שתהליך איסוף נתונים כזה לא יפגע בחוויות או בדעות. עכשיו, ניתן להשתמש ברשת ובכתבי האנשים כדי להבין במהירות כיצד מוצר שלך מושג. ניתוח רגשוני יכול גם לשמש כדי לנטר את רשתות החברתיות לדעת הציבור בנושאים מסוימים, אירועים, מוצרים או אפילו יריבים למטרות עסקיות.

למה להשתמש בממשק ה-API של OpenAI במקום בממשק ה-ChatGPT לצ'אטבוט?

על ידי השתמשות ב-API של openAI, ניתן לאוטומטי את המשימה המשעממת של חיתוך והדבקה של כל ביקורת בתוך ChatGPT. בפקודה יחידה בפייתון, ניתן להורות ל-ChatGPT לנתח את ביקורות הלקוחות ולקבוע את רגשם של כל אחת. לאחר מכן, נוכל להשתמש ב-ChatGPT כדי לייצר את התוצאות על המסך וכן לשמור אותם ב-Excel ו-Word לצורך שמירה ודיון נוסף עם הצוות שלך. הקוד יספק גם לכם חלוקה מאחוריים באחוזים כמה ביקורות היו חיוביות, שליליות או נייטרליות. ה-API מאפשר גם לנו לקחת את תוצאת ההאבקה של חלק אחד מהניתוח שלנו (כלומר חלק 1 במדריך זה) ולהשתמש בו כקלט לשלב הבא (כמו חלקים 2, 3 ו-4 במדריכים הבאים), כדי ליצור ניתוח של שיפור המוצר באנגלית צחה. משימה זו תהיה קשה, אם לא בלתי אפשרית, לבצע רק עם ממשק הצ'אטבוט.

ניתוח רגשוני באמצעות למידה עמוקה של שלב זה אל פי שלב

ניחושים

  1. כדי להשתמש ב-OpenAI API, עליך לקבל מפתח גישה ל-API. אם אין לך כבר, עקוב אחרי השלבים הללו כדי ליצור חשבון בחינם למשך 3 חודשים
  2. יש לך חשבון חינמי ב-Google Colab

שלב 1: התקן את ספריות הפייתון הנדרשות ב-Google Colab

משמש לגשת לממשק מכונת הכתיבה של OpenAI ולשלוח בקשות אליו
!pip install pandas openai requests משמש ליצירת מעקב על ההתקדמות בזמן בקשות לממשק מכונת הכתיבה
!pip install tqdm משמש להפלגת התוצאות לפורמט Word
!pip install python-docx

1_dByQKohL3pT0-VJC8Gfzlw.png

שלב 2: להכין את סביבת ה- API של openAI ב-Colab

  1. להחליף את הקטע שאומר <החלפ/י את הטקסט הזה עם מפתח הגישה הפרטי שלך ל-API של OpenAI> עם מפתח הגישה הפרטי שלך ל-API של OpenAI. ודא שאת/ה משאיר/ה את ה" " מסביב למפתח הגישה שלך.
  2. כעת נשתמש ב- API endpoint של הצ'ט/השלמות במקום בגרסאות הישנות יותר של ה- GPT-3 כדי לוודא שאנו משתמשים בגרסא האחרונה של תוכנת chatGPT, היות והאחרונה היא יותר זולה מה- API הקודמים של GPT-3.

שלב 3: טען את סט הנתונים של הסקירות שלך

אנו מניחים כאן כי הביקורות נמצאות בקובץ CSV בשם "reviews.csv". הביקורות מופיעות בעמודה אחת בשם "סקירת_מוצר" עם ביקורת אחת לכל שורה.

בדוגמה זו, אנו משתמשים בביקורות מוצר דוגמתיות מעסק, כנראה שלנו. אבל, ניתן גם להשתמש בביקורות של מוצרים או שירותים מתחרות כדי להבין איך מוצרי המתחרים שלכם מתפספסים על ידי המשתמשים.

נדפיס את ה־dataframe כדי לוודא שהטעינה התבצעה בצורה תקינה.

תמונת 1_lAqyex3FZ7Skvy0nQZhCMA.png

שלב 4: לקבוע את הרגש של כל ביקורת מוצר באמצעות ChatGPT, להדפיס את התוצאות ל-Excel ו-Word

הערה: אם אתה משתמש בחשבון ניסיון חינמי עם OpenAI, הם מגבילים את מספר הפעמים שאתה יכול לשלוח נתונים ל- API בכל דקה. כדי לעקוף את המגבלה הזו, אנו מכניסים עיכוב של מספר שניות מתיישב בקוד בין כל בקשה. אם אתה משתמש בחשבון pay-as-you-go של OpenAI, אתה יכול להסיר את מונה העיכוב מהקוד למטה - time.sleep(4)

ממשק ה-OpenAI לעיתים מתקל בשגיאות או מתבלם כתוצאה מבקשות רבות ממשתמשים אחרים. כדי למנוע כשל בקוד כאשר זה מתרחש, אנו משתמשים בלולאת while בקוד שתנסה להבצע קריאת API 3 פעמים; בדרך כלל זה מספיק.

אתה יכול לראות שאנחנו משתמשים ב-gpt-3.5-turbo, שהוא מה שפורסם כזמין, המהיר, הזול והמתאים ביותר לדגמי ניתוח מסוג זה לפי המלצות של חברת OpenAI כעת.

זה הפקודה (אחרת אמור לבקש) שאנחנו נעניק לצ'אטגי-פי-טי, שתוריד לו לבצע ניתוח תחושת המוצר ולקבוע אם ביקורת היא חיובית, שלילית או נייטרלית.

אתה מודל שפה של AI המאומן לנתח ולזהות את הרגשות בביקורות המוצר. נתח את ביקורת המוצר הבאה וקבע אם הרגשות הן: חיוביים, שליליים או נייטרליים. החזר רק מילה אחת, אם חיובי, שלילי או נייטרלי: "אתה מודל שפה של AI המאומן לנתח ולזהות את הרגשות בביקורות המוצר."

1_Cy_e4URU0pB-fNQ2jRnpiw.png

שלב 5: סכם את הביקורות באמצעות ChatGPT, הדפס את התוצאות ל Excel ו-Word

שים לב: כמו בקוד הקודם, אנחנו מכניסים עיכוב של 4 שניות בין קריאות לAPI כדי למנוע חריגה מההגבלות של חשבון הנסיון החינמי לקריאות לAPI. ניתן להסיר את השורה time.sleep(4) אם יש לכם חשבון בתשלום של openAI.

זהו הפניה שאנו משתמשים בה כדי לסכם את ביקורות המוצרים עבורנו ב-chatGPT.

אתה מודל שפתי AI מאומן לנתח ולסכם ביקורות מוצרים. סכם את הביקורת הבאה, מדגיש יתרונות וחסרונות.

1_7YcdjhGAXUpnGkE-FlJMvA.png

שלב 6: המשך לחלק 2 שבו נפיק באופן אוטומטי רשימה של יתרונות וחסרונות של המוצר מתוך הביקורות של המשתמשים.

כאן יש הקישור ל חלק 2 שבו אנחנו יורדים לעומק ליצירת רשימת יתרונות וחסרונות ומציאת רשימת הצעות לשיפור המוצר מיועדות.

מסקנה

אני מקווה שמדריך זה עזר לך ואני שמח לענות על כל שאלה.

אני מקווה שמדריך זה עזר לך ואני שמח לענות על כל שאלה.

ודא שאת/ה עוקב/ת אחרי מדיום שלי לחלק ה-2 הקרוב, בו נבנה על התשובות שניתנו במדריך זה וניצור אסטרטגיית שיפור מוצר מוצעת עם ChatGPT.

אם יש לכם הערות, שאלות או תרצו לקבל הסברים נוספים על חלקים מהקוד למעלה, אנא עדכנו אותי בקטע ההערות.

בנוסף, אם ישנם מקרי שימוש עסקיים נוספים עבור NLP שברצונכם שאכתוב עליהם בפעם הבאה, תוכלו ליידע אותי בתגובות או בהודעה ישירה. תודה!

1_Ybp8Hs-Q2wtM1pWrh9BXWw.png

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>