האם יכול ChatGPT לכתוב שירים?

תמונה של תחתית עגלת קניות עם שקיות

בעולם שטכנולוגיה ממשיכה להתקדם בקצב לא פוגעים, נראה שאף תחום הפואטריות לא בטוח ממהפכת המדע המתקדמת.

אבל כך כמו שהלמ"ס ממשיך להבליט את הקו בין היצירתיות האנושית לבין היצירתיות המכונה, יש שאלות שזורקות ספק בנוגע לכתיבת יוצר ולעתיד של השירה. עכשיו שרוב האנשים יודעים את התשובה לשאלה "מה הוא ChatGPT", כולם רוצים לדעת מה הוא מסוגל לעשות. למשל האם ChatGPT יכול לכתוב תזה?, האם ChatGPT יכול לעשות פוטושופ?, או אפילו האם ChatGPT יכול לתקן לי את המחשב?

במאמר הזה נענה את השאלה האם צ'אט גי פי טי יכול לכתוב שירה?

התשובה הפשוטה היא כן, ChatGPT יכול לכתוב שירה. זהו מודל שפת מלאכותי המאומן לייצר טקסט בעל דמיון אנושי בסגנונות שונים, כולל שירה.

המשתמשים יכולים לבקש שיר על נושא מסוים או בסגנון כלשהו, וה-ChatGPT יוצר שיר מותאם לדרישותיהם תוך רגעים.

במקטע הזה, נספק הדרכה על השלבים לכתיבת שירה באמצעות ChatGPT ונדון כיצד לשפר את חווית הכתיבה שלך דרך ChatGPT.

שלבים לכתיבת שירים עם ChatGPT

  • צור פרומט: כדי להשתמש ב-ChatGPT לכתיבת שירה, עליך לכתוב פרומט שכולל את כל הפרטים שברצונך להתאים לשירך.
  • בחר גוון: בחר את הגוון המתאים למצב הרוח שלך. ישנם מגוונים של גווני שירה, כמו עשייתי, דרמטי ולירי, שתוכל לבחור עבור שירתך.
  • התאם את הבקשה שלך: אפשר להתאים אישית את הבקשה שלך במגוון דרכים, כגון בקשה לשיר על נושא מסוים או על סגנון קודם של תאילנדי.
  • סקור את התוצאה: הצ'אטבוט יספק לך שיר שתואם את הבקשה שלך. סקור את השיר והחלט אם אתה מרוצה ממנו או לא. אם לא, ניתן לנסות שוב על ידי שינוי הבקשה.
  • שתף את השיר: אם אתה מרוצה מהתוצאה, אפשר לשתף את השיר עם חברים, משפחה או ברשתות חברתיות. חלק מהאנשים מצאו קשה לזהות את השירים שכתבו דובבנים מאלו שכתבו אמנים אמיתיים.

שיפור יצירת השירה בעזרת קלט מובנה

בעוד דגמי שפה כמו ChatGPT הם כלי עוצמתי ליצירת טקסט, הם עשויים לייצר תוצאות לא מספקות ללא הדרכה.

למשל, אם ברצונכם ש-ChatGPT יכתוב שיר על האהבה, תוכלו לשאול שאלות נוספות כדי לעזור לו לחקור תחומים שונים של הנושא.

על ידי שאלות כמו "אילו רגשות מעורבים באהבה לדברו של המדבר?" או "כיצד משתנה נקודת המבט של המדבר על אהבה במהלך השיר?", ניתן לעזור ל-ChatGPT ליצור תגובה יותר ממוקדת ומתוארת.

הגישה הזאת לא רק מביאה לתוצאות טובות יותר, אלא גם מספקת חווית השתתפות ומעוררת עניין, כי בשיטה זו אתה מוביל את המודל ליצור משהו שיש לו משמעות.

האם צ'אט ג'י-פי-טי יכול לכתוב שיר?

כן, ChatGPT הוא Chatbot שנועד לתת תגובות בהתבסס על טקסט בסגנונות שונים, כולל בצורת שירה.

האם יכול ChatGPT ליצור אמנות?

זה תלוי בהגדרתך לגבי אמנות! אם אתה מדבר על אמנות חזותית, אז בלי, צ'אטGPT יכול לתת רק מענות מבוססת טקסט. צ'אטGPT יכול לכתוב שירים ושירים, עם זאת עצם השאלה אם אתה מבין את זה כ 'אמנות' הינה שאלה יותר אקסיסטנציאלית.

המילה הסופית

אחת היתרונות העיקריים של שיריון שנוצרו על ידי AI הוא המהירות שבו הם נוצרים ומאפשרים תגובה מיידית לבקשות של המשתמשים.

בנוסף, מערכת הבינה המלאכותית יכולה לייצר שירה מותאמת אישית לפי נושאים או נושאים מסוימים, מה שהופך אותה לפינה יוקרתית אשר רק מספר מעט של משוררים יכולים להציע.

עם זאת, יש הגבלות לסוגי השירה שצורפה על ידי ChatGPT. השירים עשויים להרגיש נגזרים ובלתי כנים, משעממים יתר על המידה בנושאים וטרופות מגולמים.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>