מגבלת מילים של ChatGPT

צילום מסך של חתול במחשב

דיווחים טוענים כי ChatGPT עוזב תשובה לא מלאה ומפסיק לכתוב לאחר שהוא יוצר כמות מסוימת של מילים. הבעיה הזו השאירה משתמשים בספק כי יש גבול מילים בשימוש בשירות, או שזהו סוג אחר של שגיאה. לאחר הקריאה של מאמר זה, תהיה לך רעיון ברור האם ב-ChatGPT יש גבול מילים או שקיים גישה למילים בלתי מוגבלת.
נתפסק לפרטים! החדשות הטובות הם שאם יש גבול מילים, יש גם פתרון פשוט.

כן או לא קיים מגבלת מילים ב-ChatGPT?

הרבה אנשים שואלים אם ל- ChatGPT יש מגבלת מילים. יש מי שאומר ש- ChatGPT מפסיק לכתוב כשהוא מגיע ל- 500 מילים, ואנחנו ראינו את זה כשהשתמשנו ב- ChatGPT למספר חודשים. למרות שאין מגבלת מילים קובעת ל- ChatGPT, ולא נתקלנו בכל מידע נוסף מ- OpenAI בנושא זה, למשתמשים יש השערות משלהם.

כמה משתמשים דיווחו כי גרסת החינמית של ChatGPT עלולה להיות בלתי תגובית לאחר 500 עד 1000 מילים, ויש מאמץ ל-4000 טוקנים כסף קשיח מגבילה. אך משתמשים מצאו דרכים להרחיב את התגובות של ChatGPT מעבר למגבלות אלו. אנו נדון בדרכים אלו בסעיף הבא. על-ידי הבנת המגבלה על מספר המילים של ChatGPT, משתמשים יכולים למקסם את חוויתם עם מודל השפה החזק זה. בנוגע לקלט, בגרסת ChatGPT התקן ובגרסת הפרימיום של ChatGPT במקום, ישנו מגבלת מספר מילים כאשר לג'יאיפי יש מגבלה של 3000 מילים וב-ChatGPT-4 יש מגבלה של עד 25,000 מילים בכל פעם.

טיפים וטריקים למגבלת מילים ב-ChatGPT

קיימים כמה טיפים וחוקי הברוחה שיכולים לעזור למשתמשים להשתמש ב-ChatGPT בצורה יעילה יותר ולקבל תשובות ארוכות יותר ממגבלת המילים המותרת. אחד מהדרכים הטובות ביותר להתעלם מהמגבלת המילים היא לפצל את היריעות שלך לחלקים קטנים יותר ולשאול שאלות נוספות. בנוסף, באפשרותך לבקש מה-ChatGPT ליצור תפריט עבורך או לציין את מגבלת המילים בבקשת שלך. אם תתקל במצב בו ה-ChatGPT עצר לכתוב תשובה מתוך התגובה לבקשתך, תוכל פשוט להשתמש ב-Bיו"ר עזרה" או ב-"פרטים נוספים" על מנת להמשיך.

כדי להשתמש בצ'אט GPT בצורה יעילה, חשוב לזכור מספר דברים:

  • יש לפצל קלטים גדולים כדי למנוע העמסת כוח העיבוד והזיכרון של המודל.
  • הפק כמה שיותר הקשר כשמוסיפים טקסט למודל.
  • לנסות פרומפים שונים כדי לבדוק כמה רחוק ניתן להגיע עם המודל.
  • להבין את הגבולות שלו, כגון קשיים בהתמודדות עם סוגי שפה מסוימים או הפקת מענה מדוייק לגבי עובדות.
  • מומלץ לנסות את ChatGPT ולדחוף את גבולותיו כדי לגלות דברים חדשים עליו.

על-ידי עקיבה אחר הטיפים והתקלות האלו, המשתמשים יכולים להנות מחוויית צ'אטGPT למלא ומגבלת המילים לעולם לא תהיה בעיה עבורם

האם יש מגבלת מילים עבור צ'אט GPT Plus?

לא מובן האם יש מגבלת מילים בשירות המוזמן ביחס לחינמי, אבל אם יש לנו את כל התחביבים הדרושים כדי להתגבר על זה.

מה הגודל המרבי של צ'אטגיפט?

OpenAI לא ציין את האורך המרבי, אך יש מי שמאמין כי הוא כ-4000 מילים.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>