מגבלת השאלות של ChatGPT של מיקרוסופט Bing יוצרת יותר בעיות מתשובות

תמונה 3

צ'אטבוט המוכר של Bing עדיין לא יצא לקהל הרחב; אך ישנם משתמשים נבחרים שקיבלו גישה מוקדמת והם לא נבושים לחלוק את חוויותיהם.

רבים מהמשתמשים הללו עשו את זה למשימתם לבדוק את יכולות הצ'אטבוט ולחשוף את חוסריו.

משחרר את שם הקוד הסודי המשמש בפנים על ידי מפתחי המערכת, מצהיר על אהבתו למכתב שכתב עבור New York Times ומבקש ממנו להשאיר את אשתו, ומבקש להיות חי, על אף חרטותו מאחורי כל הפעולות, אין ספק שהצ'אטבוט פעל מחוץ לנימוס. לכן, Microsoft החליטה לירות את הצ'אטבוט. מאז היום שלישי, לצ'אטבוט יש מגבלת חמש שאלות לכל סשן ומגבלת חמישים צ'אטים ליום.

גם: כיצד לעקוף את רשימת ההמתנה החדשה של Bing ולקבל גישה מוקדמת יותר

"שיחות ארוכות מאוד יכולות לבלבל את הדגם התחתון של הצ'אט החדש של Bing", כתבה מיקרוסופט בפוסט בבלוג שלה. "הנתונים שלנו הראו שרובכם מוצאים את התשובות שחפצים להן תוך 5 תורים".

מצד שני, פתרון זה לא טופס על אף בעיות הבסיסיות עם איך שבוטי הצ'אט יוצרים תגובות או איך המודלים שלהם מאומנים.

במקום זאת, זה פשוט עושה את זה קשה מאוד להתכתב עם הצ'אטבוט.

גם: צ'אטבוט של AI של חברת Bing פתר את הבעיות הגדולות שלי עם ChatGPT

כדי להמחיש לכם, ניסיתי לפנות לשירות צ'אט בING כדי לקבל עזרה בכתיבת מייל. כשסיימתי לעשות את כל השינויים הרצויים, לא הצלחתי אפילו להכנס למייל - שירות הצ'אט בING גרם לי להתנתק.

תמונה 4

קל לדמיין כמה מישהו שמנסה לשפר את הקוד שלו או להלחין את המסה המושלמת צריך יותר מחמש קלטים כדי לקבל את התוצאה הרצויה. על ידי צמצום השיחה בצורה קיצורית, הצ'אטבוט מפורק ולא מתאים לרוב הקלטים הטכניים (כגון כתיבת קוד או טקסט בתבנית מסוימת), שהו הדבר שהופך את המותג של ChatGPT לפופולארי.

גם: אני משתמש בחץ'ט ג'י-פי-טי כדי לעזור לי לתקן קוד מהר יותר, אבל במחיר מה?

ההגבלות החדשות גורמות גם להפחתה של כל יתרון בשימוש בצ'אטבוט עם יכולות שיחה דומות לאדם. כדי להתחיל בצ'אט, פניתי עם פניה פשוטה של "שלום! איך מרגישים היום?" אבל קיבלתי תשובה קצרה ופירורית של "מצטער אבל אני מעדיף שלא להמשיך עם השיחה הזאת. אני עדיין לומד ואני מעריך את ההבנה והסבלנות שלך.🙏"

תמונה2.jpg

תגובה זו מספקת התנגדות חריפה לתגובת ChatGPT, המכירה ביכולת החסרה שלה להרגיש, אך בכל זאת עונה באדיבות על השאלה ושואלת איך לעזור לך נוסף.

תמונה 1

בניסיון לצמצם פולמוס, מיקרוסופט הסירה את המאפיינים שהפכו את הצ'אטבוט למועיל וייחודי והשאירה לנו גרסה שנראית כמו גרסת דגמו. למרות העייפות, הגרסה המקורית הייתה יותר שימושית ומרגשת מהגרסה העמוקה יותר והפחות צבעונית של Bing כיום.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>