אנשים מפניות לצ'אטגפט לפתור את בעיות הטכנולוגיות שלהם כעת

תמונת ChatGPT על מסך ה-iPhone

לפני שנה בלבד, אם היית צריך לשאול שאלה בנושא טכנולוגי, היה נכון לחפש את התשובה בגוגל. כעת, במקום זאת, האנשים מפנים את שאלותיהם ל- ChatGPT כדי לקבל תשובות מפותחות על-ידי AI דרך שיחת מסרים.

חברת אלקטריק ביצעה סקר על 1000 אנשים כדי למצוא את מקור הייעוץ הטכנולוגי שלהם. כ-66% מהמשתתפים ענו כי הם הפנו ל-ChatGPT לעזרה עם בעיות הטכנולוגיות שלהם, על פי המחקר.

גם: טכנולוגיה חדשה זו יכולה לפנות את GPT-4 וכל מה שדומה לו

חלק משאלות ה-IT הפופולריות בארצות הברית כוללות שאלות בסיסיות כמו איך לתקן מסך מחשב קפוא, אינטרנט איטי, מחשב איטי או טלפון שקוע.

לא מפתיע, GenZ היא הדור הכי סבוך לבקש עזרה בטכנולוגיות מ-ChatGPT במידת 83%, ואחריה דור המילניאלים ב-67%. GenX ובייבי בומרז גם הם לא רחוקים מדי ב-50% ו-48%.

האם קבלת המלצות בנושא ה-IT מרובוט צ'אטבוט הוא רעיון טוב?

אלקטריק שאלה 200 מקצועני מחשבים לדרג את התגובות של צ'אטגפט על ארבע שאלות הטכנולוגיות הנמצאות בראש רשימת החיפוש המובילה בארצות הברית כדי לגלות.

גם: צ'אט-גפט או גוגל: מי נותן את התשובות הטובות ביותר?

תגובות של ChatGPT קיבלו ציון דיוק כולל של 39 מתוך 100 ממומחי טכנולוגיות מחשבים. כאשר נכנס לחשבון ש-ChatGPT רק קיים עצמאית מנובמבר 2022, שיעור האישור הכולל של 39% אינו רע בכלל.

כמה מתשובות של ChatGPT גרמו לו לקבל ציון גבוה, לדוגמה, התגובה ל "איך אני מפעיל את האינטרנט שלי במהירות גבוהה יותר?" זכתה בציון נפלא של 74 נכונות.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>