אופןאיי מציגה תוספי ChatGPT, אבל יש תנאי

תמונת-גטי-1252189891.jpg

כל מי שמעוניין להשתמש ב-ChatGPT כדי לשחק במשחקי טריוויה, לתכנן טיול, לקבל השקעות בבורסה או למצוא מקום לאכול, יכול לעשות את כל זה ועוד עכשיו. OpenAI, החברה מאחורי ChatGPT, החלה להפיץ תוספי צד שלישי חדשים המיועדים להרחבת הרפרטואר של השירות הפופולרי של השיחה המלאכותית.

בציוץ שפורסם ביום שישי שעבר, חברת OpenAI אמרה: "אנחנו משיקים גלישה באינטרנט ותוספים לכל משתמשי ChatGPT Plus במשך השבוע הבא. מהגרסה אלפא לבטא, הם מאפשרים ל-ChatGPT להשתמש באינטרנט ולהשתמש ב-70 תוספים מספקי צד שלישי."

גם: איך הטעתי את צ'אטגפט להגיד לי שקרים

לפני שתתרגש יותר מדי, ישנו דרישה חשובה אחת. עליך להיות מנוי מבוטח של ChatGPT Plus שמספק ערוץ לתכונות מוקדמות אך בעלות של 20 דולר לחודש. אם אתה מנוי, התוספים מציעים מספר יתרונות, כולל גישה למידע בזמן אמת כגון חדשות ומחירי המניות, חיפוש מידע מבסיס נתונים כגון מסמכי חברות והערות אישיות, ואפשרות להפעיל פעולות ספציפיות כמו הזמנת טיסה או הזמנת אוכל.

התוספים הקיימים מיועדים למשתמשים מכל הספקטרום עם מיועדים לעסקים, חינוך, פיננסים, השקעות ותחומי עניין אישיים. באמצעות תוספים מספקי צד שלישי כמו Expedia, Zillow, Kayak, Instacart ו- OpenTable, ניתן לחפש עבודה, למצוא רשימות נכסים, לקבל המלצות מוצר, לקנות, לשחק ולקבל מתכונים.

עם מייקרוסופט, גוגל וחברות אחרות מנסות לנצל את הטרנד הקורה סביב AI, OpenAI מתקדמת צעד לפני כולם עם השירות שלה. קידום מנויי ה-ChatGPT Plus הוא אחד הדרכים ליצירת הכנסות. החברה צריכה לוודא שהתוכנית המורשת מספיק יתרונות כדי למשוך אנשים שחשבו להישאר עם התוכנית החינמית.

גם: שאלתי את ChatGPT, Bing ו־Bard מה מדאיג אותם. המערכת המותאמת למידה עמוקה של Google הישגה אתי כמו טרמינייטור

כדי לנסות את התוספים החדשים כמשתמש של ChatGPT Plus, עבור למסך הצ'אט הראשי, לחץ על הכפתור של שלוש הנקודות בתחתית הפאנל השמאלי מימין לשם שלך, ובחר במסך ההגדרות. בחלון ההגדרות, לחץ על הגדרות בטא ולאחר מכן הפעל את המתג לתוספים.

לאחר סגירת חלון ההגדרות, נחצ/י מעל לדגם GPT-4 בחלק העליון של המסך ובדוק/קי את האופציה ל גרסת בטא של התוספים. לאחר מכן, לחץ/צי על החץ המוריד למטה עבור אין תוספים פעילים ובחר/י חנות התוספים. קרא/י את חלון אודות התוספים ולחץ/צי על אישור.

תמונת עטיפה של OpenAI שמציגה תוספי ChatGPT, אך רק עבור מנויים מתקדמים

הכותרות בחלונת החנות בחלק העליון מאפשרות לך לעיין בין התוספים החדשים, הפופולריים ביותר וכל התוספים. אם מצאת תוסף שמעניין אותך, לחץ על כפתור ההתקנה כדי להתקין אותו. ניתן להתקין כמה שתרצה, אך ניתן להפעיל רק שלושה תוספים בו זמנית. לשלוט בזה, חזור למסך הצ'אט, לחץ על החץ הנפתח של התוספים ובחר את שלושת התוספים שברצונך להשתמש בהם.

גם: הבוטים הטובים ביותר של AI

במסך הצאט, הקלד הגה משפט שקשור לאחד התוספים שהתקנת. לדוגמא, כתבתי בקשה להציג לי מודעות לנדל"ן עבור דירות דו-חדרי שינה במיקוד 10017. כתגובה, צ'אטGPT ציין שהוא משתמש ב-Zillow כדי לענות על השאלה שלי ותיאר מספר מודעות שמתאימות לקריטריונים שלי. התגובה כוללת גם קישור המפנה אותי למודעות נוספות.

תמונה-1-openai-unveils-chatgpt-plugins-but-only-for-plus-subscribers.jpg

כדי לתת דוגמה נוספת, בקשתי מ ChatGPT לארח משחק שאלות על סרטי הוליווד הישנים. על ידי שימוש בתוסף Open Trivia, המערכת ביצעה שאלה עם בחירות מרובות. היה עלי לנחש את התשובה.

figure-2-openai-unveils-chatgpt-plugins-but-only-for-plus-subscribers.jpg

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>