איך להשתמש בצ'אט ג'י פי טי: מה שאת/ה צריך/ה לדעת עכשיו

צ'אט GPT (1)

ChatGPT, הפרוייקט הפופולרי ביותר של OpenAI עד כה, הפעיל מהפכת בינה מלאכותית (AI) מאז השקתו בסוף 2022. הבוט הצ'אטי AI כבש את כותרות החדשות ותפס את המחשבות של מנהלי טוויטר, גוגל, אמזון, מיקרוסופט, מטה, מומחי טכנולוגיות אחרות ואחרונים, לייבלים של מוזיקה. מודל השפה הAI הפך להאפליקציה המבוצעת במהירות הגבוהה ביותר, וגם עקב אחרי טיקטוק.

גם: בינג החדש, המופעל על ידי AI, זמין כעת לכל אחד - עם שדרוגים חשובים

דגם ChatGPT בוודאי לא מתעלם; המשתמשים מביאים רעיונות יצירתיים לפרמטרים, כמושאלות חיפוש של תשובות מצחיקות, יצירת תוכן, שיפור יכולות הכתיבה או יכולות Excel, חיפוש ותיקון באג בקוד או סיכום של ספרים. יש אפילו מי ש פונקציון הצ'אטבוט המבוסס על AI יכול להחליף מתכנתים, כותבים ואפילו רופאים, ואיך הוא יכול להפוך את התעשיות השונות.

גם: השתמשתי בצ'אטגפי כדי לכתוב את אותו הרצף בעשר שפות תכנות מאפלות אלו

בכל אלה הדברים, דבר אחד ברור: גאוניות הכלי המתוחכם הזה לא נמצאת במוטיבציה המקורית שלו, אלא ביכולתו לייצר באופן מוצלח טקסט ולגרום לו להיות נגיש וקל לשימוש. ChatGPT יכול לנהל תקשורת טקסטואלית המבוססת על AI והתגובות הללו יכולות להרגיש כמו שהייתם מרים שיחה עם אדם אחר.

איך להשתמש ב־ChatGPT

1. צור חשבון ב-OpenAI

עבור לאתר chat.OpenAi.com והירשם לחשבון עם כתובת הדוא"ל שלך, או באמצעות חשבון Google או Microsoft. עליך ליצור חשבון באתר של OpenAI כדי להתחבר ולגשת ל-ChatGPT. 

אם לא יצרת חשבון עדיין, לחץ על הכפתור המסומן Sign up ועקב אחר ההוראות כדי להזין את הפרטים שלך. עליך לספק מספר טלפון תקף לצורך אימות ויצירת חשבון ב-OpenAI.

צור חשבון (1)

אם לא יצרת חשבון, לחץ על הרשמה. אם כן, התחבר עם האישורים שלך ב-OpenAI. 2. התנסה עם חלון ה-ChatGPT.

2. להכיר את חלונית ChatGPT

ברגע שתתחבר לחשבון ה-OpenAI בצד של ChatGPT באתר, זה הזמן להתנסות עם חלון הכלי של המונח של AI. הנה פירוט מה שתראה, עם התמונה למטה כדוגמה:

  1. כפתור צ'אט חדש: בצד שמאל של המסך תראה כפתור צ'אט חדש שניתן ללחוץ כדי להתחיל שיחה חדשה בכל עת. הכפתור חשוב מכיוון שמערכת ה-ChatGPT זוכרת את מה שנדונה בשיחה הקודמת ותגיב עם הקשר, כך שהתחלת שיחה חדשה תנקה את השיחה מכל דעות קודמות.
  2. היסטוריית צ'אט: בסרגל הצדדי השמאלי תוכל לגשת לכל השיחות הקודמות שלך, במקרה שאתה צריך לחזור לאחת מהן. כמובן שיש גם אפשרות לכיבוי ההסטורייה.
  3. שדרוג לפלוס: המנוי של ChatGPT פלוס הוא מנוי בתשלום המאפשר למשתמש גישה למודל GPT-4, מודל שפה גדול במהירות. ניתן לבחור לשדרג לפלוס או להישאר עם הגרסה החינמית.
  4. חשבון: פעולת לחיצה על האימייל או על השם שלך בתחתית המסך תאפשר לך לגשת לפרטי החשבון שלך, כולל הגדרות, התנתקות, תמיכה ושאלות נפוצות מהמערכת של OpenAI.
  5. הטמעת הטקסט: כאן מופיעות השאלות וההוראות שלך לצ'אטבוט AI.
  6. תגובות ChatGPT: כל פעם ש-ChatGPT מגיב לשאלות שלך, הלוגו שלו יופיע בצד שמאל.
  7. העתקה, כף יד למעלה, כף יד למטה: כל פעם ש-ChatGPT מגיב, אפשר להעתיק את הטקסט ולשלוחו למקומות אחרים, וגם לתת משוב על מדי התגובה הרלוונטיתזה מאפשר לכלול פינוי הכלים האיומים מבחינה מאפיינים.
  8. בניית תגובה מחדש: אם יש בעיות בקבלת תגובה או אם לא נתן לך מענה מספק, אפשר ללחוץ על בניית תגובה מחדש כדי לקבוע את ChatGPT לנסות שוב עם תשובה אחרונה.
  9. אזור הטקסט: זהו המקום שבו אתה כותב את השאלות וההוראות שלך, אפשר פשוט ללחוץ על אנטר כדי לשלוח אותם.
  10. גרסת ChatGPT: בתחתית שדה הקלט, הוספנו כח של תצוגה, בו ניתן לקרוא את הכפול המתאר את ניסיונות OpenAI", זאת ה"תצוגה החינמית למחקר. ChatGPT עשוי לספק מידע בלתי מדויק על אנשים, מקומות או עובדות". כמו כן מופיעה כאן גם הגרסה הנוכחית של מודל ChatGPT. *
צ'אטגטוויט (1)

3. התחל לכתוב את הפרומפטים והשאלות שלך

זהו. 

עכשיו שאת/ה יודע/ת איך להתחבר ולגשת ל- ChatGPT, זה הזמן להתחיל ולשאול את המודל השפתי כל מה שתצטרך ולראות איזה סוגי תשובות את/ה יכול/ה לקבל. ChatGPT פועל ככלי עם אינספור פרויקטים, מפיתוח תוכנה ועד כתיבה ותרגום.

גם: כיצד ניצלתי את כלי ה-ChatGPT והאמנות המבוצעת על ידי AI כדי להשיג את עסקי ב-Etsy במהירות

בנקודה זו, ניתן להקליד כל שאלה בפלטפורמת "צ'אט גפט", בתיבת הטקסט הממוקמת בתחתית הדף ולאחר מכן ללחוץ על כפתור השליחה כדי לשלוח את השאלה שלך. אזי הרובוט החכם יַיְצִיעַ מענה רלוונטי ומועיל לשאלות שלך.

התחל לשוחח

דוגמאות לטקסטי פרומפט ב-ChatGPT

צ'אטגפט יכול ליצור תגובות לבקשות (תכונה שבסופו של יום עשויה לאתגר את מנועי החיפוש) שספיקות להפוך לכלי חשוב ליצירת תוכן - מכתיבת מאמרים ועד לסיכום ספר עבורך. אך הוא יכול גם לכתוב ולתקן קוד, לבצע חישובים, לעזור לך להרכיב את קורות החיים שלך, לתרגם מידע ועוד. הנה דוגמאות לבקשות שתוכל להתחיל איתן:

  • כיצד מחשב מאחסן ומעבד מידע?
  • נתח את הקוד הבא וספר לי איך לתקן אותו: [הדבק את הקוד]
  • כתוב שיר על מיגרנה בסגנון של וולט ויטמן.
  • כתוב שיר כאונטרי על כלב שנקרא ספקלס שאוהב לרוץ.
  • כתוב תוסף עבור ----- העושה -----
  • מה ההבדל בין וירוס לקוקסיה?
  • כתוב צו לחולה שלי שחסר לו בית ספר.

שאלות נפוצות

מה זה צ'אטגפט?

צ'אטגפט הוא מודל שפה גדול המשתמש בבינה מלאכותית כדי להחזיק שיחות טקסט עם משתמשים שיכולות להרגיש טבעי, כמו לשאול שאלות למישהו.

גם: האם יכולים גלאי המלאכותיים להציל אותנו מ-ChatGPT? ניסיתי 3 כלים מקוונים כדי לגלות

תגובות הדומות לאנוש נחוצות בזמן תרגום משפה לאחרת, מחפש הוראות על כיצד לעשות משהו ויצירת תוכן כתוב.

כיצד ChatGPT עובד?

ChatGPT משתמש בלמידת refiment עם משוב אנושי (RLHF) כדי לעבד באופן אינטליגנטי את הסביבה שלו, תוך שימוש בהדגמות אנושיות כדי להסתגל למצבים שונים ולפעולות הרצויות המלמדות. 

גם: איך לשמור שיחת ChatGPT כדי לחזור אליה בזמן מאוחר יותר

צ'אטגפט נאמן על כמות ניתן לספוג של נתונים לפני הצגת החקירה שלו, וממשיך ללמוד מהידע האנושי שהמשתמשים מספקים, מה שהופך אותו לסגן לתגובות מקצועיות למגוון רחב של נושאים.

כיצד אני נרשם לְChatGPT?

כדי להירשם לChatGPT, כל מה שצריך לעשות הוא להירשם לחשבון חינם ב-OpenAI באמצעות כתובת האימייל שלך.

איך אני יכול לגשת ל-ChatGPT?

ניתן לגשת ל-ChatGPT על ידי גישה לכתובת chat.openai.com ולהתחבר. אם אתה נמצא באתר של OpenAI תוכל להתחבר לחשבון שלך, לגלול למטה עד שתראה את ChatGPT בפינה השמאלית התחתונה של העמוד, ולחץ עליו כדי להתחיל לדבר. האם‬ ChatGPT‬ ‫‎חינמי?

האם צ'אטגפט חינם?

כן, אתה יכול להשתמש ב־ChatGPT בחינם - לפחות כרגע. מכיוון שדגם עיבוד השפה הטבעית עדיין בשלב התצורה והלמידה המקדימה, אנשים יכולים להשתמש בו בחינם לגמרי. הכל מה שנדרש הוא להירשם לחשבון OpenAI בחינם, אבל ישנה אפשרות לשדרג למנוי בתשלום.

צ'אטגפט פלוס

OpenAI השיקה ChatGPT Plus עבור לקוחות המעוניינים בגישה בלתי מוגבלת ללא חלונות black-out במהלך זמני הװישימה, זמני ההגבהה מהירים יותר וגישה מועדפת לתכונות חדשות, בתמחור של 20$ לחודש.


כמו כן: מחוללי אמנות AI הטובים ביותר: DALL-E 2 ואלטרנטיבות

זה מבוסס גם על ה-GPT-4, שהוא מודל שפה מתקדם יותר מהגרסה החינמית של ChatGPT.

עבור מה אני יכול להשתמש ב-ChatGPT?

הדמיון שלך הוא הגבול. נסו לנסות פעילויות שונות עם ההפעלות של שטגפט. לדוגמה, הפקודלי ZDNET David Gewirtz ביקש מבוט צ'אט AI לכתוב לו תוסף וורדפרס והשתמש בו כדי לעזור לו לתקן קוד במהירות וכן ביקש ממנו לכתוב תסריט של Star Trek.

גם כך: איך להשתמש ב-ChatGPT כדי לכתוב קוד

אחרים משתמשים בזה לכתיבת תוכנות זדוניות. פרופסור אחד מקדם את השימוש ב-ChatGPT בכיתה שלו וכמה ללא מספר מורים משתמשים בזה יותר מהסטודנטים. הנה כמה רעיונות נוספים שאפשר לנסות: 

  • כתוב שיר על [הכנס נושא כאן] -- נסה להוסיף פרטים רבים ככל שתוכל.
  • כתוב שירה על [הכנס נושא כאן] -- שוב, הוסף כמה שיותר פרטים שתוכל לחשוב עליהם.
  • שאל את השאלות הפילוסופיות שלך.
  • בקש ממנו לסכם רעיונות או מושגים.

ככל שתכתבו פרטים נוספים בסביבה המסייעת לצאת תשובות נפוצות, התשובות יהיו מדוייקות יותר. 

גם: איך פועל ChatGPT?

ChatGPT יכולה להחליף ובמקרה של Bing לשפר מנועי חיפוש. למרות ששורת הטקסט ב-ChatGPT אינה שורת חיפוש, Microsoft הכניסה מנוע חיפוש Bing מבוסס AI המחובר לאינטרנט, מה שמאפשר לו לספק תשובות לשאלות ש-ChatGPT לא יכולה לטפל בהן.

האם אפשר להשתמש ב-ChatGPT על מכשיר נייד?

אם כי לא קיים אפליקציה מובייל של ChatGPT, ניתן להשתמש בכלי המבוסס AI שלנו דרך הדפדפן הנייד בסמארטפון שלכם.  

גם: כיצד להשתמש ב-ChatGPT כדי לכתוב נוסחאות של Excel

השלבים לשימוש ב-ChatGPT של OpenAI מהטלפון שלך זהים לזה שמופיע מעלה: עבור ל-chat.openai.com, התחבר, אשר את התנאים, והתחל להקליד. העוזר AI יעבוד בדיוק כמו במחשב שלך.

מה הם ChatGPT Legacy ו-ChatGPT Default?

צ'אטגפט פועל על המודל הגדול של שפה הוא קורא GPT 3.5, אך ישנם שני גרסאות למודל זה, הגרסה הישנה והגרסה המוגדרת כברירת מחדל. המודל הישן הוא הגרסה שאתה נכנס אליה כאשר אתה נכנס לחשבון חינמי עם האישורים של חשבון ה-OpenAI שלך ומשתמש בצ'אטגפט.

הדגם המוגדר כברירת מחדל עושה עבודה טובה יותר בהסבר והבנת הפרטים הקטנים רוב הזמן והוא נאמן יותר למאמצי הפיתוח של המפתחים למנוע יצירת תוכן לא הולם מאשר הדגם הישן. דגם זה היה זה הזמין למשתמשי צ'אטGPT פלוס המשלמים לפני שהושק GPT-4.

גם: "צ'אטגפט" הוא הכישור הטכנולוגי הכי מבוקש בעולם העבודה, כך אומרת פלטפורמת למידה.

בשימוש יומיומי, המודלים של Legacy ו-Default דומים, אך Default הוא מעולה יותר. GPT-4 מהיר יותר, מדוייק יותר וגדול יותר משני המודלים של GPT-3.5.  

על פי הגרסה החדשה שפורסמה ב-3 במאי ב-ChatGPT, כל הודעות חדשות ישתמשו במודל Default, כקדם חצי של OpenAI לפרוש את המודל הישן לגמרי ב-10 במאי.

האם ChatGPT הוא הAI הטוב ביותר?

אם אתם מנסים להבין איזו היא השיחות האנושיות המלאכותיות הטובות ביותר, עשוי לעניין אתכם איך מתארח פלטפורמת צ'אט חכמה של OpenAI שנקראת ChatGPT בהשוואה לאחרות, כמו למשל מנוע החיפוש Bing בהתאמה עם הטכנולוגיות המתקדמות של Microsoft או כמו Google Bard. עליית הפופולריות של ChatGPT ניתן לייחס לשילוב המומחיות שלהם בין גישת Reach רחבה, ידע, תמידות ונוחות בשיחה. 

גם: ChatGPT נגד Bing Chat: איזה צ'אטבוט AI כדאי לך להשתמש בו?

שיחת בארד ובינג זמינות בתצוגה מקדימה מוגבלת יותר. בהשוואה ל ChatGPT , חיפוש בינג מבוסס יותר על הטבע של מנוע החיפוש שלו, הוא משלב את GPT-4 ומאסף מידע מהאינטרנט, כולל ציטוטים ממקורות הדפי אינטרנט בהם נאסף התגובות שלו. 

האם ChatGPT יכול לסרב לענות על הפניות שלי?

מערכות AI כמו ChatGPT אינן כול-יכולות; הן יכולות ומסרבות לפעול עם בקשות לא הולמות. למרות שהן מחזיקות מידע מוגבל, מסייע הAI להבחין בבקשות שאינן הולמות, כדי למנוע הוצאת תוכן בלתי בטוח.  

גם: 6 דברים של ChatGPT לא יכול לעשות (ועוד 20 שהוא מסרב לעשות)

כך כולל שאלות שמפרות את זכויותיו של מישהו, הן פוגעות, מפלים וכוללות פעילויות לא חוקיות. המודל של ChatGPT יכול גם להשתף בפרשנויות שגויות, לענות על שאלות נוספות ואף להודות על טעויות כשאתה מצביע עליהם.

האם צ'אטגפט נותן לכולם את אותם התשובות?

usechatgpt

ברוב הזמן, כאשר אנשים שונים שואלים את ChatGPT את השאלה הזהה, הם יקבלו את אותה תשובה. עשויות להיות כמה שינויים קלים במילים, אבל הן יהיו כמעט זהים. 

גם: ניסיתי את Chatbot של AI של Bing, והוא פתר את הבעיות הגדולות שלי עם ChatGPT

אם מישהו רצה לקבוע האם כתבה נכתבה על ידי ChatGPT, או אם פרופסור רצה לבדוק אם דגם השפה שומש למסמך של סטודנט, לשאול את ChatGPT את השאלה הזו עשויה לעזור לגלות את זה. ChatGPT גם מונעת לעתים קרובות פרוזה מנומכת יותר מכותבים אנושיים.

האם צ'אט ג'י פי נותן תשובות שגויות?

צ'אט-גפט, כמו כל המודלי שפה, אינו בלתי מוגבל ויורף לתת תשובות לא קשורות ומידע שגוי, לכן חשוב לבדוק את הנתונים שהוא מספק. הוא מתפתח כל הזמן מהנתונים הטקסטואליים שנמסרים לו על ידי המשתמשים ומהתוצאות שהוא מוצא באינטרנט, וזה עשוי להפוך אותו לעדין למידע שגוי. 

OpenAI ממליצה למשתמשים לספק משוב על מה ש-ChatGPT מספר להם באמצעות כפתורי האגודה והלא אגודה, כדי לשפר את המודל. עוד יותר טוב, ניתן להיות חלק מתוכנית הזנב החרץ של החברה כדי להרוויח עד $20,000 על ידי דיווח על מציאות מטרידים ובעיות בטיחות.

גם: OpenAI ישלם לך כדי לחפש באגים ב- ChatGPT

הצ'אטבוט של AI אינו מחובר לאינטרנט ואינו מסוגל לקבוע את תאריך היום, לכן לשאול את ChatGPT כמה ימים עד חג הפסח לא ישיג לך מספר מדוייק של ימים -- זהו אחד הדרכים שבהם ChatGPT שונה ממנועי חיפוש.

האם שיחותיי עם ChatGPT ישמשו לאימון?

כאשר אתם מתאמצים להתנסות וללמוד איך להשתמש ב- ChatGPT, ייתכן שתשאלו את עצמכם אם השיחות שלכם יועשה בהם שימוש כמוצרי הדרכה ואם כן, אז מי יכול לצפות בשיחות שלכם. השיחות שלכם יכולות להיות זמינות לצפייה של OpenAI ולשימוש כנתוני הדרכה לשיפור מערכותיה, לכן אין לכם להזין כל מידע אישי או פרטי. 

כמו כן: מורים משתמשים יותר בתוכנית השיחה של GPT מאשר תלמידים. הנה כיצד

ההזמנות שאת/ה מזין/ה כאשר את/ה משתמש/ת ב-ChatGPT מתאחסנות באופן קבוע גם בחשבון שלך ולא ניתן למחוק הזמנות ספציפיות אלא אם תמחק את החשבון שלך כולו. אם ברצונך למחוק את החשבון שלך, עקוב אחר השלבים הבאים:

  1. התחבר לחשבון ה -OpenAI שלך.
  2. עבור למסך עזרה.
  3. בתחתית החלון הקופץ, בחר בהודעות.
  4. לחץ על שלח הודעה אלינו.
  5. בחר אפשרות מחיקת חשבון מהאפשרויות הקיימות.
  6. לחץ על ההוראות למחיקת החשבון והנתונים שלך.

למה צ'אטגפט אומר שגישתי נדחתה?

בזמנים װרועים, עשוי שלא תוכלו לגשת ל-ChatGPT. אם אתם רואים הודעה שהוא בתפוקה, יכולים לרענן את הדף או להירשם כדי לקבל אימייל כשזה זמין שוב.

גם: 5 דרכים להשתמש בצ'אטבוטים כדי להקל על חייך

פרט להגעת לקפציטה, הגישה לשיחת ChatGPT עשויה להידחת מסיבות שונות -- כמו למשל הדחת הגישה שלי כשאני משתמש ב-VPN. אם אתה מקבל הודעה בעת נסיון להשתמש ב-ChatGPT שכזו שאומרת שהגישה שלך נדחתה, יתכן שזה אחד מהבעיות הללו:

  • הפרת תנאי השירות של ה- API.
  • משתמש מנסה לגשת לגרסה של GPT שאינה זמינה.
  • מפתח ה- API עשוי להיות לא תקין.
  • המשתמש חרג ממגבלות השימוש.
  • הפרת תנאי השירות של OpenAI API.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>