מורים משתמשים יותר ב- ChatGPT מאשר תלמידים. הנה כיצד

תמונת-gettyimages-1259924678.jpg

יכולות הטכניות המתקדמות של ChatGPT, כוללות כתיבה וקידוד, היו נושא רציני לעתיד המערכת החינוכית. אנשים מתחשבים שחכמת האינטיליגנציה ונגישות הרחבה של הרובוט יכולות לסכן את אתיקת הצלילה ולפעול כמקדם של עבירות במהלך הלימודים.

בלהפך לצפייה נדירה, סקר אחד מראה כי המורים בעצם משתמשים בזה יותר מהתלמידים.

גם: איך עובד ChatGPT?

חקירה של קרן משפחת וולטון מצאה כי תוך שני חודשים מלבד, 51% מ-1,000 מורים של בתי הספר כיתה ראשונה עד יב"ג דיווחו על שימוש ב־ChatGPT, כאשר 40% השתמשו בו לפחות פעם בשבוע.

רק שליש מהתלמידים דיווחו על השימוש שלהם ב- ChatGPT לצורך לימודים.

מקצוע הוראה מתאפיין בחשיבה יצירתית בכל יום. כשאתה נכנס לכיתה, הכול - מתוכנית הלימודים לסידור הכסאות - הוא חזון המורה שהפך למציאות.

צ'אט-גפט הוא כלי נהדר לעזור לגרום לחשיבה יצירתית.

לפי המחקר, שלוש מתוך עשרה מורים השתמשו ב־ChatGPT למטרות כמו תכנון שיעורים, השגת רעיונות יצירתיים לשיעורים ובניית רקע לשיעורים.

עם ChatGPT, ניתן לחשוב על רעיונות ולקבל הצעות מתובננות לפי קלט הקלט שלך. הסיוע היצירתי של הצ 'אטבוט יכול להיות מועיל מעבר לכיתה, לדוגמה, לחשיבה יומית על אימונים, מתכוני ארוחות ערב, לילות מבודדים ועוד.

גם: השלבת הקצבות של ChatGPT: 5 דרכים להשתמש בצ'אטבוטים כדי להקל על החיים שלך

שלושה רבעים מהמורים אמרו שהם מאמינים ש-ChatGPT יכול לעזור להם לצמוח כמורים. שניים מתוך שלושה דווחו שהם מעדיפים שאנשים יבלו זמן בפיתוח פתרונות לכיצד לממש את ChatGPT למידה והוראה.

תוצאות אלה הן הפך של משוב קודם שקיבלו המרצים. לדוגמה, לפני כן השנה מחלקת החינוך של ניו יורק הגבילה גישה לצ'טבוט ChatGPT עבור צוות המחלקה והתלמידים.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>