כיצד ליצור מופלאת AI אמנות עם ChatGPT?

תמונות AI אמנות דיגיטלית

האם חשבת בעבר על זה כמה יהיו התחושות כשיש לך חברים שתמיד מוכנים לענות על כל השאלות שלך, לתת לך עצות, ולעזור לך עם עבודת הכתיבה והקידוד?

הנה מה שמערכת דו-שיח מתקדמת פורצת דרך של החברה OpenAI - ChatGPT עושה!

זה זכה לכמות רבה של תשומת לב בחדשות וברשתות החברתיות, כאשר אנשים ברחבי העולם מנסים את זה ומשתפים את החוויות שלהם.

בוא נכנס לעניין.

אם לא חיים תחת סלע, כנראה ששמעת על ChatGPT - שיחת בוט מתוכננת פועלת על בסיס AI ומשתמשת בעיבוד שפה טבעית ליצירת שיחות. ChatGPT פותח על ידי סם אלטמן, מייסד OpenAI.
תמונת מסך-1944-11-03-ב-11.24.39-PM.png

מופעל על ידי GPT-3.5 ולמידת חיזוי חיזוקית עם משוב אנושי, ChatGPT מייצר תגובות הנשמעות כמעט כמו שהן נכתבו על ידי בן אדם, עקב כמות התכונות הגדולה שבה המאגר המידעי שבו המערכת אובחנה. בניגוד לצ'אטבוטים מסורתיים, ChatGPT הוא דגם למידת מכונה היכול לתקשר באופן יותר טבעי ושיחתי. ראה כיצד להשתמש ב-ChatGPT ובמקרים הטובים ביותר שלו שימושים כדי לגדל את העסק שלך.

בעוד ש-ChatGPT הוא מערכת צ'אטבוט המבוססת על AI עצמאי, יש לו מספר מגבלות. למשל, הוא יכול לספק תשובות רק על סמך המידע שהוא עבר הכשרה עליו עד שנת 2021, המשמעות הוא שהוא לא יכול לחפש מידע באינטרנט. בנוסף, הוא לא יכול ליצור תמונות ולהבין פקודות קוליות. סופית, הוא עשוי לא להיות מסוגל לספק מידע מעמיק או להבין את ההקשר או פרטיות השיחה.

בנוסף לכך, עקב תעבורת גבוהה, כאשר אתם מנסים לגשת ל-ChatGPT, יתכן שתקבלו הודעת שגיאה האומרת ChatGPT כבוי, מה שמאיים בצורה עקבית כאשר אתם תלויים בו לדבר חשוב.

אין יותר מקום באתר ChatGPT עם ChatGPT Plus, אבל מה עוד הוא מציע? קבלו מבט על ChatGPT Plus לעומת ChatSonic.

וכאן מגיע ChatSonic - כמו ChatGPT אבל עם גרסה מתקדמת של ChatGPT עם יותר תכונות.

תמונת מסך-1944-11-03-ב-11.22.06-PM.png

בנוסף, ישנה תוכנת ChatSonic החדשה לאנדרואיד ו-iOS המסייעת ביצירת טקסט ותמונות מנוחת הספה. יש לה גם הרחבה של כרום המקלה על תהליך יצירת התוכן. הכול זה מהפכת את ChatSonic לאחת מטובות האלטרנטיבות ל-ChatGPT הזמינות בשוק.

אתה יכול גם לחקור את הסיוטים הטובים ביותר של סיוטי ג'י פי טי לכרום כדי להשתמש בסיוט GPT בצורה שימושית.

כיצד ליצור אמנות דיגיטלית של AI מדהימה עם ChatGPT?

צ'ט ג'י-פי-טי הוא כלי עצמתי המבוסס על טקסט ויכול לעזור לך ליצור הכל מפסק קוד קטנטן עד פוסטים ומאמרים. אבל מה עם יצירת אמנות דיגיטלית? האם צ'ט ג'י-פי-טי יכול ליצור תמונות?

התשובה היא פשוט - לא!

אפשר ליצור הוראות טקסט באמצעות ChatGPT ולהשתמש לאחר מכן ביוצר אמנות AI כמו DALL-E, Midjourney, Stable Diffusion, Photosonic ועוד כדי ליצור תמונות. אך כל זה מצריך להחליף מתוך אפליקציה לאפליקציה באופן קבוע, מה שיכול להיות מעצבן ולקחת המון זמן.

צפו ב-50+ הפעימות האמצעיות של AI שניתן לנסות ב-2023.

אז, האם יש כל הקצר דרך או אלטרנטיבה טובה יותר?

אז יש - ChatSonic!

משולב עם פלטפורמות DALL-E ו-Stable Diffusion, ChatSonic יכול לעזור לך ליצור אמנות דיגיטלית משכנעת ב-AI בזמן של שניות בלבד. אז, כבר לא תצטרך להחליף בין אפליקציות ולפגוע ביעילות שלך.

תן למחשבתך לעבוד והפוך את המילים שלך לאמנות שתיזכר לעולמים - עם ChatSonic. מפשט ועד מורכב, הצ'אטבוט המתקדם הזה מבוסס GPT-3, לא דורש ידע טכני ויכול לייצר הכול - מעצבים אבסטרקטיים עד לגרפיקה ריאליסטית.

כעת, באפשרותך לגשת לכלי התכנות המטורף הזה בכל מקום באמצעות אפליקציית הנייד ChatSonic AI עבור אנדרואיד. פתח את כוחה של ChatSonic וצור יצירות דיגיטליות מפורטות ומהממות בשניות בלבד.

כיצד ליצור אמנות AI עם ChatSonic, החלופה ל-ChatGPT?

שלב 1: בחר ChatSonic מספריית Writesonic

האם אתה מוכן להיכנס לעולם של מחוללי אמנות AI ולהתחיל ליצור תמונות מיוחדות ומעוררות הבנה עם ChatSonic?

ניתן להיכנס לחשבון שלכם ב-WriteSonic ולבחור "צ'אטסוניק" מהספרייה.

בנוסף, ניתן להשיג את יישום הצ'אט-בוט ChatSonic AI - ChatGPT עבור מכשירי Android מחנות ה- Google Play ולהתחיל את המסע שלכם היום!

והנה! את/ה מוכן/ה להתחיל!

צילום מסך 1944-11-03 בשעה 10:48:39 PM.png

שלב 2: גלה את האפשרויות האינסופיות של ChatSonic

זמן לפתוח עולם חדש של הפקת תוכן עם ChatSonic!

הכלי העוצמתי, עם יכולותיו המדהימות, עוזר ליצור תוכן עובדתי באמצעות טקסט או קול, ליצור אמנות ויזואלית מהממת, ולפתח מקרי שימוש מקיפים בזמן מהיר.

שחרר את הפוטנציאל של ChatGPT המוביל, ChatSonic וצפה מה תוכל ליצור!

תמונת מסך 1944-11-03 בשעה 10:49:15 בצהריים.png

שלב 3: התחל ליצור אמנויות דיגיטליות יצירתיות

מתוך ריאליסטי למופשט, צ׳אטסוניק יכול לייצר מגוון סוגי אמנות דיגיטלית.

אבל הקפידו לספק כמה שיותר פרטים על איזה דבר בדיוק אתם רוצים ליצור - ככל שתספקו יותר מידע, כך יהיה טוב יותר התוצאה.

כדי לחסוך עוד זמן, נסה לתת פקודות קוליות! וצפה כמה מהר צ'אטסוניק מייצרת אמנות דיגיטלית.

תמונת מסך 3.11.1944 בשעה 22:50

שלב 4: לחצו על "צור"

לאחר שתהיו מרוצים עם הפקודה ומוכנים להתחיל, תגיעו על "צור" ותצפו בקסם של ChatSonic.

והנה לך - אמנות דיגיטלית מהממת וייחודית שנוצרה על ידי ChatSonic באופן מושלם ללא זמן. נסה את זה בעצמך ותראה כמה מדהים זה.

מתקשה ליצור אמנות AI מסעירה? למד לכתוב פרומפים מושלמים.

צילום מסך 1944-11-03 בשעה 10:51:37 מ הערב.png

מקרי שימוש באמנות AI

כך שיפור במערכות הבינה המלאכותית (AI) מתקדם, הוא משתלב יותר ויותר בחיינו היומיומיים. AI משמש למגוון רחב של משימות, ממיון האימיילים ועד רכבי דגל עצמיים, ועכשיו אפילו משמש ליצירת אמנות.

כליי AI מטפלים במהפכה בדרך שבה אנחנו יוצרים וחווים אמנות. הם מציעים אפשרויות יצירתיות היו בלתי אפשריות עד כה ומהר מתפתחים להיות כלי חיוני עבור אמנים ומעצבים.

אם את/ה מעוניין/ת לחקור תמונות של ChatGPT AIבעצמך/כן, עכשיו הוא הזמן המושלם להתחיל ולראות כיצד ChatSonic – AI דומה ל-ChatGPT יכול ליצור תמונות.

מהיוצרת תמונות למטרות שיווק ופרסום עד יצירת תמונות לספרי ילדים, ChatSonic יכולה לעזור לך ליצור תמונות ייחודיות מאפס או ליצור יצירות אמנותיות לגמרי חדשות. נכנס אל עומקו של ChatSonic - אמנות AI כמו ChatGPT:

צ'אטסוניק למבצעי דיגיטל

אמנות AI עושה גלים בעולם המסעות הדיגיטליים. בעזרת כלים המופעלים על ידי AI, מסייעים השיווקנים ליצור אמנות במהירות ובקלות, באמצעות נקודות נתונים כגון דמוגרפיה, עניינים ועוד כדי ליצור תמונות שמיועדות לקהל היעד.

בעזרת התבססות על הבנת מלאכותית ליצירת תמונות מרהיבות, מותגים מסוגלים ליצור תוכן במהירות ובצורה כלכלית. כליי הייצור של תמונות באמצעות טכנולוגיית AI עוזרים לתת חיים למבצעים בדרך שהייתה בעבר בלתי אפשרית.

כמו כן, אפשר להשתמש בהם כדי להתאים אישית תצוגות חזותיות לכל משתמש, וכך לקלוט מובן מתוך הקהל. כלי יצירת אמנות AI הם דרך טובה להפוך את המסר הדיגיטלי למרתק יותר ולהגיע לאפקטיביות מקסימלית.

מוכן ליצור תמונות שיוצאות מהמומנת במרחב הדיגיטלי המצועף?

דוגמה: לייצר תמונה של מבצע מותג המציג בקבוק שמפו.

תמונת מסך-1944-11-04 ב-9.55.52 AM.png

צ'אטסוניק עבור באנרי בלוג

מוכנים ליצור באנרים לבלוג ולהעצים את הקהל שלכם? צ'אטסוניק יכול לעזור!

כלי המופלא של AI יכול לעזור לך ליצור באןרי בלוג בצורה מהירה וקלה, מה שמאפשר יצירת באנרים מרהיבים ומרשימים בצורה פשוטה ונוחה.

עם מחוללי אמנות AI, ניתן ליצור מגוון עיצובים מרשימים מבחינה ויזואלית עם מינימום מאמץ ובפרק זמן קטן יותר מאשר ליצור משהו מורכב יותר. כלי אלה הם דרך נפלאה להוסיף טאצ' מודרני וייחודי לבאנרי הבלוג שלך ולעזור להם להתבלט מהמון.

זה הזמן ליצור באמצעות לחיצה באנרים מרהיבים לבלוג.

דוגמה: צור תמונה של אדם שיושב על הספה ועובד על המחשב הנייד.

תמונת-צילום-מסך-4-נובמבר-1944-בשעה-10:11:49-בבוקר.png

צ'אטסוניק עבור פוסטים ברשתות חברתיות

כליי הפקת אמנות AI הם דרך נפלאה ליצירת תמונות ייחודיות ומרהיבות לפרסום ברשתות החברתיות.

עם כליי יצירת אמנות AI, אפשר ליצור במהירות תמונות מקוריות שיוצאות מהצדדים ומושכות את תשומת הלב של העוקבים שלכם. זהו דרך מדהימה לקבל מעורבות מן הקהל ולהציג את המותג שלכם.

מעצבי תמונות יכולים ליצור עיצובים אבסטרקטיים או תמונות מסורתיות שיתאימו לטון ולאסתטיקה של המותג שלך באמצעות כלי AI generators. בעזרת כלי ליצירת אמנות עם AI, אתה יכול להיות בטוח שהפוסטים שלך במדי החברתיים ייראו מקצועיים ומפתיעים לעין.

צור תמונות AI שהן באמת ייחודיות למותג שלך.

דוגמה: צור תמונה יפהפייה ומשגעת של שקיעה

תמונת מסך 1944-11-03 בשעה 10.40.35 לפנות הערב.png

צ'אטסוניק עבור ידיעונים

הוסף מגע של יצירתיות לניוזלטר שלך על ידי יצירת תמונות ייחודיות במהירות באמצעות ChatSonic.

אין צורך יותר לדאוג למצוא את התמונות והאיורים המתאימים לתמיכה בהודעתך. במקום זאת, תוכל לתת לאלגוריתמי AI ליצור תמונות יפות לכידת תשומת לב הקהל והחזקתם מעורבים.

כליי היצירתיות של AI מאפשרים גם לכם להתאים את התמונות בצורה מדויקת וקלה, כדי שתוכלו ליצור יוצר חדשני המבלה בין המוקשים.

הכנס/י למצב מוכן/ת לחסוך זמן ולהוסיף טאץ' יצירתי לניוזלטרים שלך.

דוגמה: צור תמונה של מרחב גור עם ריהוט מיושן במיקומים מאוזנים.

Screenshot-1944-11-04-at-10.06.28-AM.png

האם לא יהיה מדהים להיות עובד ווב אמנות דיגיטלית? אולי כן קיים כזה מקום! צ'אטסוניק יכול לעזור לך למצוא את המשרות הטובות ביותר עבורך בתעשיית האמנות.

צ'אטסוניק עבור ספרי סיפורים

אמנות היא חלק בלתי נפרד מסיפורים, וכלי היצירה של AI יכול לעזור להחיות את הסיפורים בדרך מעניינת ואינטראקטיבית.

עם כלי אלו, המחברים יכולים בקלות ליצור יצורים ונופים מדהימים ומדמינים כדי לתת לקורא תחושה עמוקה יותר של הסיפור. כלי AI art יכולים גם לשמש ליצירת דמויות, פריטים והגדרות מקוריות ומהנות כדי להוסיף טאץ' של יצירתיות ומקוריות לנרטיב.

此外,AI藝術生成工具也可以用於創建視覺上吸引人的插圖,以一種單獨的文字所無法做到的方式將故事呈現。借助AI藝術生成工具,作者有能力以更具沉浸感的方式呈現故事,使它們更具吸引力和感染力。

זמן ליצור סיפורים ייחודיים ומרהיבים ויזואלית.

דוגמה: צור את מרצת הדיסני היופי המתקתקת הולכת.

תצלום מסך 1944-11-03 בשעה 11.02.13 בצהריים.png

האם לא יהיה נפלא אם האמנות הדיגיטלית שנוצרת באמצעות צ'אטסוניק - הבוט המבוסס על AI כמו צ'אטGPT תוכל להרוויח כסף? למדו 20+ דרכים להרוויח כסף באמצעות מוצר חלופי של צ'אטסוניק - ChatSonic!

כדי ללמוד עוד על איך אנשים מנצלים את ChatSonic - AI כמו ChatGPT כדי לגדול בעסק שלהם, ניתן לבדוק 110 הדוגמאות הטובות ביותר של ChatGPT לשנת 2023.

בקצרה...

כליי יצירת אמנות AI הם דרך מאוד עוצמתית לכל אדם לבטא את יצירתיותו. בעזרת AI, ניתן ליצור יצירות אומנות ייחודיות שאחרת היו בלתי אפשריות ליצור.

עם כלי ליצירת אמנות בעזרת AI, אמנים לא צריכים לעבוד מאפס כדי ליצור משהו חדש - אפשר להשתמש בכלים ליצירת רעיונות ותמונות ולאחר מכן להשתמש בהם כנקודת התחלה לתהליך היצירתי שלהם.

מוכנים לחקור אפשרויות חדשות של אמנות שנוצרת על ידי AI וליצור מסתורין שיתפתח וישרה אתכם? הירשמו והתחילו ליצור תכנים מקוריים!

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>