כיצד להשקיע ב-ChatGPT

האם ברצונך להשקיע במניות של צ׳אטגפט? הנה מה שאתה צריך לדעת!

אם אתם מחפשים להשקיע במניות חברת ChatGPT, הבנת שרשרת הערך יכולה להיות צעד ראשון מצוין. מדריך זה יספק לכם מבט כללי על שרשרת הערך של ChatGPT, הסטייקהולדרים המעורבים והשלבים והדרכים הזמינים להשקעה במניות של ChatGPT.

הבנת צ'אטגפט כהשקעה

לפני שנוכל לעסוק בפרטים של השקעה ב-ChaGPT, חשוב להבין מה זה ומדוע זו הזדמנות מבטיחה להשקעה. ChatGPT הוא פלטפורמה המבוססת על AI שמשתמשת באלגוריתמי למידה עמוקה כדי לייצר תגובות דומות למין האנושי לטקסט מבוסס קלט. בקיצור, ChatGPT יכול "לשוחח" עם בני אדם בצורה הדומה לשיחה אמיתית.

השקעה ב־ChatGPT מושכת מספר סיבות. לראשונה, פלטפורמות המבוססות על AI כמו ChatGPT יש פוטנציאל עצום להפריע לתעשיות מסורתיות ולייצר הכנסות משמעותיות. ככל שטכנולוגיית AI ממשיכה להשתפר, חברות שמשקיעות בפלטפורמות אלה עשויות לחזות החזר רווחי משמעותי. בנוסף, ChatGPT כבר גיבש עניין משמעותי מבעלי המניות והקהילה הטכנולוגית, מה שמציין שיש לפלטפורמה פוטנציאל גדילה משמעותי.

קרא/י גם: רעיונות להרוויח כסף ב-2023 עם צ'אטבוט AI: 10+ דרכים להרוויח כסף

למה להשקיע ב־ChatGPT?

השקעה ב-ChatGPT עשויה להיות צעד חכם מספר סיבות:

  • פוטנציאל גדילה גבוה: טכנולוגיית המדעיות של AI עדיין בשלבי התחלתה, ו-ChatGPT מובילה בתחום העולה הזה. ככל שעוד עסקים יממשו טכנולוגיית AI, יתקבל עליו בקשה ל- ChatGPT, והכנסתו ערך תגדיל.
  • סקאלביליות: ניתן לשלב את ChatGPT בקלות בתהליכי עסקים קיימים, ובכך יהיה פתרון עלות-יעיל לעסקים מכל הגדלים.
  • יתרון תחרותי: על ידי התקנת ChatGPT, ניתן לעסקים לקבל יתרון תחרותי על ידי העמסה של שירות לקוחות יעיל ומהיר יותר.

קראו גם: איך להרוויח כסף עם צ'אט GPT: מדריך למתחילים

פקטורים לשיקול לפני השקעה ב-ChatGPT

כמו כל הזדמנות להשקעה, ישנם מספר גורמים מרכזיים לשקול לפני השקעה ב־ChatGPT. כל אלו כוללים את השוק הפוטנציאלי עבור הפלטפורמה, רקע החברה וצוות הניהול, הביצועים הפיננסיים וההטבעות עתידיות, והתחרות.

אחת השיקולים החשובים ביותר הוא הפוטנציאל השוקי של ChatGPT. אם כי תעשיית המונחה AI עדיין מתפתחת, חשוב להעריך את הביקוש הפוטנציאלי לשירותי ChatGPT ואת הצמיחה הפוטנציאלית של השוק. בנוסף, חשוב להעריך את הרקע וצוות ההנהלה של החברה כדי לוודא שיש להם את הכישורים והניסיון הנדרשים לנווט בשוק בהצלחה ולגדול.

הביצועים הכספיים והצפיות הם גם שיקולים מרכזיים. לפני השקעה ב-ChatGPT חשוב להבין את מצב הכספי של החברה, כולל הכנסות, הוצאות ותזרים מזומנים. חשוב גם להעריך את הצפיות של החברה לגבי צמיחה ורווחיות בעתיד.

סוף סוף, התחרות הם דבר חשוב להתייחסות כשמעריכים הזדמנות להשקעה כמו ChatGPT. חשוב להעריך את הנוף התחרותי כדי להבין את הסיכונים וההזדמנויות הפוטנציאליות הקשורים להשקעה בחברה.

הבנת שרשרת הערך של ChatGPT

השרשרת הערכית של ChatGPT היא מערכת מורכבת הכוללת מדעני נתונים, מומחי למידת מכונות ומהנדסי תוכנה הפועלים כדי לשפר את יכולות הטכנולוגיה. כמו כן, ספקי חומרה ותוכנה מספקים כוח מחשוב, תשתיות ופתרונות למחשוב ענן. מפתחי היישומים ומשתלבים משתמשים ב-ChatGPT כדי לפתח מוצרים ושירותים חדשים, כאשר משקיעים מספקים הון ל-OpenAI ולחברות אחרות המעורבות בפיתוח והפצת הטכנולוגיה.

שלבים להשקעה במניות של ChatGPT

אם את/ה מעוניינים להשקיע במניות של ChatGPT, הנה השלבים שאת/ה צריכים לעקוב:

  1. נגש השקעות: לפני השקעה, עשה מחקר על חַטְגִּיפּט והחברות המשתמשות בטכנולוגיה. נתח את הסיכונים והפסדים האפשריים בהשקעת מניות חַטְגִּיפּט.
  2. בחר סוכן: שקול להשתמש בברוקר מהיר ומהימן המספק גישה לבורסה שבה מניות חַטְגִּיפּט מופיעות. כאשר אתה בוחר סוכן, שקול גם גורמים כמו עמלות מסחר, תכונות פלטפורמה ותמיכה לקוחות.
  3. פתח חשבון סוכן: לאחר שבחרת בסוכן, פתח חשבון איתם. כללית תצטרך לספק מידע אישי ומימון לחשבון שלך.
  4. הזמן הזמנה: עם החשבון שלך ממומן, תוכל להזמין מניות חַטְגִּיפּט. ניתן לעשות זאת דרך פלטפורמת המסחר של הברוקר או דרך שירות הלקוחות שלהם.
  5. עקוב אחר ההשקעה שלך: שמור על ההשקעות שלך כדי להיות מעודכן בגבי שינויים משמעותיים בביצועים של חַטְגִּיפּט או בשוק העולמי כולו. עשה שינויים ככל הצורך כדי למקסם את ההחזר האפשרי של ההשקעה שלך.

השקעה ישירה ב-OpenAI

אחת הדרכים הפשוטות ביותר להשקיע ב ChatGPT היא על-ידי השקעה ישירה ב-OpenAI. עם זאת, OpenAI הינה חברה פרטית כרגע, וכדי להשקיע ב-OpenAI נדרש תעודת זהות מורשת, ומציעה אפשרות לקנייה במסגרת הצעת מניות פרטית. בכל זאת, השקעה ב-OpenAI דורשת הון רב וזמינה רק לקבוצה נבחרת של משקיעים.

השקעה בחברות שמשתמשות בטכנולוגיית AI משקיעים המתעניינים בהשקעה ב-ChatGPT עשויים להתבסס על השקעה בחברות המשתמשות בטכנולוגיה, במקום להשקיע ישירות ב-OpenAI. UiPath, Zendesk ו-LivePerson הן כמה מהחברות המשתמשות ב-ChatGPT. חברות אלו מספקות למשקיעים חשיפה לטכנולוגיה ולפוטנציאל לצמיחה לטווח הארוך.

כיצד להשקיע ב־ChatGPT

נניח שביצעת את הבדיקה הנדרשת וקבעת ש-ChatGPT הוא הזדמנות יציבה להשקעה, השלב הבא הוא להשקיע בפלטפורמה בפועל. כך עושים:

  1. בחרו במשרד סוכנויות: השלב הראשון בהשקעה ב ChatGPT הוא לבחור במשרד סוכנויות. משרד סוכנויות הוא מוסד פיננסי שמאפשר לך לקנות ולמכור מניות וניירות ערך אחרים. קיימים מגוון של משרדי סוכנויות לבחור מביניהם: החל מבנקים גדולים ועד לפלטפורמות מקוונות כמו Robinhood ו- E-Trade.
  2. פתחו חשבון השקעות: לאחר שבחרתם משרד סוכנויות, עליכם לפתוח חשבון השקעות. כך תצטרכו לספק מידע אישי בסיסי, כגון שם וכתובת, ולהסכים לתנאים ולהגבלות של משרד הסוכנויות.
  3. הזמינו הזמנה לקנות מניות ChatGPT: לאחר הגדרת החשבון השקעות, תוכלו להזמין קנייה של מניות ChatGPT. זה רגיל להתבצע דרך האתר או אפליקציית הנייד של משרד הסוכנויות. בעת אישור הזמנת הקנייה שלכם, יהיה עליכם לפרט את מספר המניות שתרצו לקנות ואת המחיר שאתם מוכנים לשלם.

חשוב לציין שהשקעה במניות כמו ChatGPT עשויה להיות סיכון וערך ההשקעה שלך עשוי לשתף פעולה בהתאם למגוון של גורמים. חשוב להתייחס ליעדי ההשקעה ולסבלנות הסיכון שלך בקפיצת מספר אגורות לשום מניה.

מניות לשיקול כדי לקבל השקעה עקיפה בטכנולוגיית הצ'אטבוטים של AI

בזמן שיש בחירות ברורות כשמדובר במניות טכנולוגיית צ'אטבוט AI, כמו חברות המעורבות ישירות בטכנולוגיית AI יוצרת, יש גם מניות אחרות שצפויות להרוויח מהתקדמות בסקטור. בואו נסתכל על כמה מהמניות המובילות למעקב אחריהן.

מצרכי חשמל: NVIDIA ו-Intel

מצרי חצובה הם מרכיב חיוני של טכנולוגיית AI, וחברות שיוצרות אותם צפויות להרוויח מהצמיחה של שוק ה- AI chatbot. שתי החברות המובילות בייצור מצרי חצובה הן NVIDIA (NASDAQ: NVDA) ו-Intel (NASDAQ: INTC). NVIDIA היא חברת עיבוד גרפיות מובילה, ו-Intel היא יצרנית הצ'יפים המצרי חצובה הגדולה ביותר בעולם לפי הכנסות. שתי החברות מחזיקות בנוכחות חזקה בתעשיית AI וממוקמות בצורה טובה להרוויח מהצמיחה של שוק ה- AI chatbot.

ספקי ציוד רשת: סיסקו וג'וניפר נטוורקס

ספקי ציוד רשת כמו סיסקו סיסטמס (NASDAQ:CSCO) וג'וניפר נטוורקס (NYSE:JNPR) צפויים גם הם להרוויח מצמיחת שוק הצ'אטבוטים החכמים. מפעילי הספקה האלה מספקים לתוך אינטרנט את התשתית הנדרשת כדי לתמוך בצ'אטבוטים חכמים, כולל מסכי ראוטרים, מפסקים ומוצרי רשת נוספים. ככל שהבקשה לצ'אטבוטים חכמים עולה, הבקשה לתשתיות הרשת עולה עם זה, מה שהופך את החברות האלה להזדמנות פוטנציאלית להשקעה.

ספקי ענן: שירותי אמזון באינטרנט

ספקי ענן כמו Amazon Web Services (NASDAQ:AMZN) גם יכולים להרוויח מהצמיחה של שוק פטוטים מבוססי מוח מלאכותי AI. פטוטים מבוססי מוח מלאכותי AI דורשים עוצמת מחשוב משמעותית, וספקי ענן כמו Amazon Web Services מציעים את התשתית הנדרשת כדי לתמוך בהם. Amazon Web Services הוא שחקן בולט בתעשיית המחשוב הענן וממוקם היטב כדי להרוויח מהצמיחה של שוק פטוטים מבוססי מוח מלאכותי AI.

מניות אחרות למעקב

חברות מסחריות נוספות עם חשיפה עקיפה לטכנולוגיית צ'אטבוט AI כוללות חברת ייצור משבבי חיישן מתיישבי טיוואן (TPE: 2330), מיקרון טכנולוגי (NASDAQ: MU), קבוצת טכנולוגיות מרוול (NASDAQ: MRVL) ו- IBM (NYSE: IBM) . חברות אלו מעורבות בתחומים כמו זיכרון מחשב, אחסון נתונים וייצור יחידות מעבד מרכזיות, כולם מרכיבים חיוניים של תעשיית צ'אטבוט AI.

עבור המשקיעים המעוניינים בחשיפה למגוון רחב יותר של מניות הקשורות ללמידת מכונה ובינה מלאכותית, קיימים מספר תעודות סל (ETFs) זמינים, כגון Global X Robotics & Artificial Intelligence ETF (BOTZ) ו-AI-Powered Equity ETF (AIEQ).

סיכונים ותגמולים בהשקעה ב-ChatGPT

השקעה ב- ChatGPT, כמו כל הזדמנות השקעה אחרת, מגיע עם סיכונים ופוטנציאל שכר עתידי. כמה מהסיכונים הפוטנציאליים בהשקעה ב- ChatGPT כוללים:

  • רְגִישוּת: כמו כל המניות, ערך של ChatGPT יכול להיות רגיש להשתנויות ולהיחשף לשינויים פתאומיים תלוי בסוגיית גורמים מגוונים.
  • תחרות: ChatGPT אינו השחקן היחיד בשוק העיבוד השפה הטבעית מבוסס AI, וקיימים מגוון תחרותי אחרים שעשויים להשפיע על פוטנציאל הצמיחה של החברה.
  • סיכוני רגולציה: תעשיית המידע-ינון עדיין בשלבי התחלה, ויש פוטנציאל לשינויי רגולציה שעשוי משפיע על היכולת של ChatGPT לפעול.

בפעם הבאה עליי לא לטוס במטוס הזה. אחרי הטיול המסוכן הזה, נשבעתי שלעולם לא אשכח את החרדה שהרגישתי. בכל זאת, ישנם גם פוטנציאלי פעמונים להשקעה ב-ChatGPT. אלה כוללים:

  • פוטנציאל לצמיחה חשובה: אם ChatGPT יצליח להפריע לתעשיות מסורתיות ולהניע צמיחה בשוק הבינה המלאכותית, המשקיעים עשויים לראות תשואות משמעותיות.
  • התעניינות מצד המשקיעים: העובדה ש- ChatGPT כבר גרם לתעניינות ניכרת מצד המשקיעים היא אישור לפוטנציאל צמיחה של החברה.

בסופו של דבר, החלטה להשקיע ב־ChatGPT תִּתְנָהֶג על פי מטרות ההשקעה האישיות והסובלנות לסיכונים שלכם.

שיטות מומלצות להשקעה ב- ChatGPT

אם בחרת להשקיע ב-ChatGPT, ישנם כמה עקרונות חשובים לקחת בחשבון:

  • הפצ את הפורטפוליו שלך: חשוב להשקיע במגוון רחב של מניות וניירות ערך שונים כדי להפחית סיכון ולהגדיל את התשואות הפוטנציאליות.
  • שמור על מבט ארוך: השקעה במניות כמו ChatGPT היא בדרך כלל משחק לטווח הארוך, וחשוב להימנע מקבלת החלטות אגרסיביות בהתבסס על שינויים קטנים וקצרי טווח במחיר המנייה.
  • עקוב אחר ההשקעות שלך: עקוב בקרבה אחר ההשקעות שלך ב-ChatGPT, והיי מוכן לבצע שינויים אם השוק או ביצועי החברה ישתנו.

מסקנה

השקעה ב-ChatGPT היא הזדמנות פוטנציאלית רווחית עבור המשקיעים המחפשים להשתלט על צמיחת תעשיית הבינה המלאכותית. עם זאת, חשוב להעריך את הפוטנציאל והסיכונים של החברה היטב לפני קבלת החלטות השקעה. על ידי ביצוע השקעה אחראית ועקיפה ועקיפת כללי השקעה, ניתן לקבל החלטות ממוקדות ובכך לראות תשואות גבוהות על ההשקעות.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>