כיצד ליצור תוסף ChatGPT

למד/י איך ליצור תוסף ChatGPT והעלה את שיתופי הפעולה שלך לרמת הבאה. עם הדרכה שלב אחרי שלב, צור API, צור מניפסט לתוסף, רשום את התוסף והפעל אותו. שפר את היכולות של ChatGPT והרחב את פונקציונליות התוכנה עם התוסף שלך. גלה אילו שפות תכנות נדרשות ליצור תוסף והתחל/י לבנות היום. התחל/י ליצור תוסף ChatGPT ותגלה/י את האפשרויות הלא מוגבלות של הרשת הנוירונית המתקדמת הזאת.

אם אתם מעוניינים לקחת את היכולות של ChatGPT לרמה הבאה, יצירת Plugin היא דרך מעולה לעשות זאת. פלאגינים מאפשרים למודל השפה המתמטית להשתמש במשאבי צד שלישי כדי להגביר את התגובות וההתקשרויות שלו עם המשתמשים. במאמר הזה, אנחנו נעבור אתכם שלב אחרי שלב בתהליך יצירת Plugin של ChatGPT. נכסה הכול מבניית API עד לבדיקת הפלאגין, כך שתהיו מצוידים כהלכה לפתח את הפלאגין שלכם ולהרחיב את יכולותיו של ChatGPT בדרכים חדשות ומרתקות. לכן, בין אם אתם מפתחים מנוסים או מתחילים לפיתוח פלאגינים, קראו כדי ללמוד איך ליצור Plugin של ChatGPT שיקח את השיחות שלכם לרמה הבאה.

איך תוספי הצ'אט של ChatGPT עובדים

חשיפה לשפה טבעית היא מסוכנת! צ'אט-גפט הוא מודל שפה עם יכולות AI חזקות שפותח על ידי OpenAI אשר יכול לייצר תגובות בדומה לבני אדם לשיחות מבוססות טקסט. עם מתגי צ'אט-גפט, מפתחים יכולים להרחיב את יכולות המודל מעבר לפונקציותיו הטבעיות שלו. מתגי צ'אט-גפט עובדים על ידי יצירת API - ממשק תכנו - שצ'אט-גפט יכול להשתמש בו כדי לתקשר עם המתג. ה-API מאפשר למתג לקבל נתונים מצ'אט-גפט, לעבד אותם ולהחזיר תגובה.

ראה גם: איך להתקין תוספי ChatGPT: משפרים את היכולות של ChatGPT

שלבים ליצירת תוסף של ChatGPT

צורת תוסף ל-ChatGPT משתלמת מכילה מספר שלבים אשר נבחן בפרטים להלן.

בניית ה- API

השלב הראשון ביצירת תוסף ChatGPT הוא לבנות API שישמש את ChatGPT להתקשר עם התוסף. API הוא ערכת כללים ופרוטוקולים המאפשרים לשתי אפליקציות תוכנה או יותר לתקשר זו עם זו. במקרה זה, ה-API יאפשר ל-ChatGPT לשלוח ולקבל מידע מהתוסף.

בזמן בניית API חשוב לקחת בחשבון מספר נקודות חשובות. ראשית, על מנת שה- API יהיה זמין לשימוש מצד צד גולשים באינטרנט עליו להיות ממוקם על דומיין הנגיש לכולם. שנית, ה- API צריך להכיל נקודות קצה ספציפיות שתוכל ChatGPT להשתמש בהן כדי לפעול עם התוסף. הנקודות הללו יוגדרו בתיעוד ה- API וישמשו לקבלת ושליחת מידע.

קיימות כמה דרכים לבניית API, אך הגישה הנפוצה ביותר היא להשתמש בפריימוורק ווב כמו Flask או Django. הפריימוורקים הללו מספקים סט של כלים וספריות לבניית API במהירות ובקלות. הם גם מגיעים עם תמיכה מובנית לטיפול במשימות נפוצות כמו אימות וסידור נתונים.

יצירת קובץ המניפסט של התוסף

פעם שה-API מוכן, השלב הבא הוא יצירת קובץ מניפסט לתוסף. קובץ המניפסט הוא קובץ JSON שמתאר את התוסף ונקודות הגישה שלו. יש לאחסן את קובץ המניפסט בדומיין של ה-API, ולמקם אותו בתיקייה ידועה.

קובץ הַת־גַּלְעוּת צריך לכלול מידע כגון שם התוסף, תיאור ונקודות קצה. הוא צריך לכלול גם מטאדאטה נוספת שצריכה לתאר את התוסף. לדוגמא, קובץ הַת־גַּלְעוּת עשוי לכלול רשימה של הרשאות נדרשות או לציין את הגרסא של API שהתוסף תואם בו.

כאן נמצא דוגמה לתיאור של ממשק לתוסף:

{

    "name": "התוסף שלי ChatGPT",
    
    "description": "תוסף המאפשר ל-ChatGPT לפעול עם ה- API שלי",
    
    "endpoints": [
    
        {
    
            "name": "get_joke",
    
            "url": "https://my-api.com/joke",
    
            "method": "GET"
    
        },
    
        {
    
            "name": "add_todo",
    
            "url": "https://my-api.com/todo",
    
            "method": "POST",
    
            "required_fields": ["כותרת", "תיאור"]
    
        }
    
    ]
    
}

רישום התוסף בממשק המשתמש של ChatGPT

לאחר יצירת קובץ ה- API וה- manifest, יש לרשום את התוסף בממשק המשתמש (UI) של ChatGPT. מכאן, יש לבחור 'מודל תוספים' ולאחר מכן, לבחור 'תוספים' או 'חנות התוספים'. מכאן, משתמשי המערכת יכולים לבחור להתקין תוסף לא מאומת או לפתח תוסף משלהם.

כדי להירשם לתוסף, המשתמשים יצטרכו לספק מידע בסיסי על התוסף, כגון שם ותיאור. יהיה עליהם גם לספק קישור לקובץ המניפסט של התוסף. לאחר הרישום של התוסף, יהיה זמין למשתמשים להתקין ולהשתמש בו.

הפעלת התוסף

לאחר שהתוסף נרשם, המשתמשים יכולים להפעיל אותו על ידי בחירתו מרשימת התוספים הזמינים. התוסף יוכל לפעול בשיתוף פעולה עם ChatGPT ולהגיב לקלט המשתמש.

כדי להפעיל תוסף, המשתמשים צריכים רק ללחוץ על שם התוסף ברשימת התוספים הזמינים. זה יפתח לוח תצורה בו הם יכולים להגדיר כל פרמטר נדרש, כמו אישורי הזדהות או מפתחות API. לאחר הגדרת התוסף, הוא יהיה מוכן לשימוש.

קצת יותר שימושי: כיצד להתקין ולהשתמש ב-Agent GPT

אילו שפות תכנות נדרשות ליצירת תוסף ChatGPT

כדי ליצור תוסף ChatGPT, שפות התכנות הדרושות תלויות בפונקציונליות התוסף. למשל, תוסף מפענח קוד תומך במספר שפות תכנות כמו פייתון, ג'אווהסקריפט ו-Java. אבל, השפות התכנות הנחוצות לבניית תוסף ChatGPT לא מפורטות במסך התוצאות של החיפוש.

שימו לב ש-OpenAI משיקה בהדרגה תוספים חדשים לתוכנת ChatGPT, ופיתוחנים שזומנו מתוך הרשימת הממתינים יכולים לפתוח תוסף על פי המסמכים שסופקו להם על ידי OpenAI. נדמה שבתיעוד ימצאו מידע אודות שפות תכנות מתאימות ליצירת תוסף.

בנוסף, עשרת השפות התכנות הפופולריות שניתן להשתמש בהן ליצירת גרסה של ChatGPT הן Python, Java, JavaScript, Julia, Lisp, R ו-Scala. אך, המידע הזה אינו מפורט לבניית תוסף של ChatGPT.

כיצד לבדוק תוסף ChatGPT

כדי לבדוק תוסף ChatGPT, מפתחי התוכנה יכולים לבצע את השלבים הבאים:

  1. בניית תוסף והעלאתו: צור קובץ מניפסט, בנה API והעלה את קובץ המניפסט כדי להתקין את התוסף.
  2. רישום התוסף ב-UI של ChatGPT: לאחר התקנה, רשום את התוסף ב-ChatGPT UI כדי להפוך אותו לזמין למשתמשים.
  3. בדיקת התוסף מקומית: הרץ את התוסף על המחשב שלך והשתמש ב-ChatGPT UI כדי ליצור איתו בקשת שאלות שונות ולבדוק את התגובה של התוסף לסקנריואו שונים.
  4. בדיקת התוסף בסביבת סטייגינג: בדוק את התוסף בסביבת יותר ריאלית כדי לזהות ולטפל בבעיות שעשויות להתגבש.
  5. בדיקת התוסף עם משתמשים אמיתיים: אסף משוב וזהה בעיות שנשכחו במהלך הבדיקות על ידי בדיקת התוסף עם משתמשים אמיתיים.

חשוב להבטיח כי תוסף ChatGPT נבדק בצורה מקיפה בסצנריות שונות לפני שמשחררים אותו למשתמשים. כמו כן, שים לב שתוספי ChatGPT נמצאים כיום בהשקה אלפא מוגבלת למפתחים ולאנשי פנימיים.

מסקנה

יצירת תוסף של ChatGPT עשוי להיות דרך נהדרת להרחיב את תפקודיו של מודל השפה של ChatGPT. על ידי השימוש במקורות צד שלישי, התוספים עשויים לאפשר ל-ChatGPT לבצע מגוון רחב של משימות, החל מדפדוף באינטרנט ועד לגישה למסדי נתונים חיצוניים.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>