כיצד להוריד את ChatGPT למערכת ההפעלה Windows 10 בחינם

אם אתה מעדיף להשתמש ב-Google Chrome כדפדפן המועדף עליך, אתה יכול להיות מרוצה לדעת שאתה יכול גם להוסיף את ChatGPT כיישום כתוביות באמצעות תכונת "צור קיצור" של Chrome. זה מאפשר לך ליהנות מהיתרונות של יישום נפרד של ChatGPT, המציע חוויית אפליקציית AI chatbot ממועטת ומעוררת השתקפות. במאמר זה, אנו נתאר כיצד להוריד את ChatGPT עבור Windows 10 בחינם, ולוודא חוויה חלקה ויעילה יותר עם ה-chatbot.

איך להוריד ולהתקין את Chat GPT על Windows 10

כדי להוריד ולהתקין את ChatGPT למחשב Windows שלך, עקוב אחר השלבים המהירים להלן:

  1. הורד את מתקין ה-ChatGPT האחרון מקישור זה בגיטהאב: https://github.com/lencx/ChatGPT/releases/download/v0.12.0/ChatGPT_0.12.0_windows_x86_64.msi.
  2. הפעל את קובץ ה- .msi שהורדת כפול קליק כדי לפתוח את הקובץ ולהתחיל את תהליך ההתקנה. לחץ על לחצן "הבא" בממשק ה-ChatGPT Setup כדי להמשיך. לאחר מכן, בחר מיקום להתקנת ה-ChatGPT.
  3. לחץ על לחצן "התקן" כדי להתחיל את תהליך ההתקנה. לחץ "כן" כדי להמשיך כאשר תופיע ממשק השליטת משתמש.
  4. ההתקנה צריכה להסתיים במהירות. אם ברצונך להשיק את ChatGPT מידי, סמן את אפשרות "הפעל ChatGPT" בתחתית חלון "הושלם מדריך הגדרת ה-ChatGPT", ולחץ על לחצן "סיום". אם ברצונך לפתוח אותו מאוחר יותר, השאר לא מסומן ולחץ על "סיום".

קרא גם: כיצד להוריד את אפליקציית ChatGPT עבור Android, iPhone ו־PC

התאמה אישית והשקת היישום של ChatGPT על Windows 10

עכשיו שהצלחנו להתקין את ChatGPT כיישום Windows, בואו נבדוק כמה אפשרויות ההתאמה אישית ונלמד איך להשיג את זה.

  1. לאחר ההתקנה, ישימות יישום ChatGPT את עצמו באופן אוטומטי. ניתן למצוא אותו בתפריט ההתחלה שלך או לחפש אותו בעזרת סרגל חיפוש Windows.
  2. כדי להפוך את היישום לנגיש בצורה קלה, ניתן להצמיד אותו לשורת המשימות או לתפריט ההתחלה. לחץ על האייקון של היישום בכפתור ימני, בחר "הצמד לשורת המשימות" או "הצמד לתפריט התחלה" והיישום יופיע במיקום הרצוי.
  3. בנוסף, ניתן ליצור כפתור קיצור לשולחן העבודה כדי לגשת ליישום עוד יותר מהר. לחץ על האייקון של האפליקציה ובחר "צור קיצור דרך". הקיצור יופיע על שולחן העבודה שלך.
  4. אם ברצונך שהיישום ChatGPT יתחיל באופן אוטומטי בעת התחברותך למכשיר, עבור להגדרות היישום ואפשר את האפשרות "התחלה אוטומטית עם התחברות למכשיר".

סיור באפליקציית צ'אטגפט על Windows 10

עם תוכנת ChatGPT מותקנת כאפליקציית חלונות, ניתן כעת להנות מכל התכונות והיכולות שלה. הנה מספר נקודות מרכזיות לזכור:

  1. כמו בגרסת האינטרנט, עלול להיות נדרש ממך להתחבר מחדש לChatGPT אם הסשן שלך פג. פשוט הזן את פרטי החשבון שלך כדי להמשיך להשתמש באפליקציה.
  2. אפליקציית ChatGPT יורשת כמה מתכונות הדפדפן. לגשת אליהם, לחץ על תפריט השלוש הנקודות במסך ו־יישם שימוש בסעיף "כלים נוספים". כאן, תמצא אפשרויות כמו הדפסה, הטבעת מדיה למכשיר, מיקור, והעתקה של קישורים.
  3. השתמש בפונקציית החיפוש של האפליקציה כדי למצוא מהר ולשלוף שיחות עבר או מידע מסוים.
  4. השתתף בשיחות עם ChatGPT וחקור את המגוון הרחב של משימות שהוא יכול לסייע לך. מתשובות על שאלות עד להצעת המלצות, ChatGPT הוא הלוחם המלאכותי שלך למגוון משימות.

הסרת היישום של ChatGPT במערכת הפעלה Windows 10

אם בכל פעם תחליט להסיר את היישום של ChatGPT למערכת ההפעלה Windows 10 מהמחשב שלך, עקוב אחר השלבים הפשוטים הבאים:

  1. לחץ על מקש ה- Windows במקלדת כדי לפתוח את תפריט ההתחלה.
  2. הקלד "ChatGPT" בשורת החיפוש כדי לאתר את האפליקציה.
  3. צרף לחיצה ימנית על צלמית האפליקציה ChatGPT ובחר "הסרת תוכנה".
  4. אשר את ההסרה על ידי לחיצה על "הסרת תוכנה" שוב בבקשה שמופיעה.

על ידי התאמת השלבים הבאים, ניתן להסיר בקלות את אפליקציית חלונות ChatGPT מהמכשיר שלך בכל עת.

פתיחת העוצמה של ChatGPT עם Microsoft Edge

Microsoft Edge מציע תכונה נהדרת שנקראת "התקן את אתר זה כיישום", ומאפשרת לך להריץ עמודי אינטרנט כיישומים נייטיביים למערכת הפעלה Windows. זה אומר שאתה יכול להמיר את יישום האינטרנט של ChatGPT ליישום שפועל באופן עצמאי, ללא העמסת אלמנטי אינטרנט טיפוסיים כמו סימניות וכרטיסיות. הנה כיצד ניתן לבצע זאת:

  1. פתחו את עמוד ChatGPT בדפדפן Microsoft Edge והתחברו עם הפרטים של החשבון שלכם.
  2. כאשר אתם בעמוד, לחצו על אייקון התפריט המורכב משלוש נקודות בפינה הימנית העליונה של החלון. יופיע תפריט נפתח עם מספר אפשרויות.
  3. בתפריט, בחרו "Apps" ולאחר מכן בחרו "Install this site as an app". פעולה זו תביא לכם חלון מוקפץ.
  4. בחלון המוקפץ, כניסו שם עבור האפליקציה. לדוגמה, באפשרותכם לרשום "ChatGPT". הכנסת שם תקל על המציאת האפליקציה בהמשך.
  5. אם אתם מעוניינים להשתמש באייקון מותאם אישית לאפליקציה, לחצו על הכפתור "עריכה" מתחת ל"התקן אפליקציה" ובחרו אייקון מהכונן המקומי. אם אין לכם תמונה מוגדרת, תוכלו להשאיר את האייקון המוגדר כברירת המחדל.
  6. לאחר שאתם מרוצים עם שם האפליקציה והאייקון, לחצו על "התקן" והמתינו לסיום פעולת ההתקנה של Windows.
  7. לאחר ההתקנה, ישתמש המערכת באופן אוטומטי באפליקציית ChatGPT. באפשרותכם לבחור להוסיף את האפליקציה לסרגל המשימות או לתפריט ההתחלה, ליצור קיצור דרך בשולחן העבודה או לאפשר לאפליקציה להפעיל אוטומטית בעת הכניסה למחשב. בחרו את האפשרויות המועדפות עליכם ולחצו על "אישור".
  8. מזל טוב! מעכשיו תוכלו לגשת לאפליקציית ChatGPT בדיוק כמו לכל אפליקציית מחשב נוספת. אם ההפעלה נפסקה, יהיה עליכם להתחבר שוב כדי להמשיך להשתמש בשירותי הצ'אטבוט. כעת, אתם מוזמנים להתלקח בשיחות או ללמוד עוד אודות האפשרויות המרתקות של ChatGPT.

קרא גם: איך להשתמש ב־ChatGPT ב־Windows

Chrome: הכניסה שלך ל-ChatGPT כמקוצרת

אם אתה מעדיף להשתמש בגוגל כרום, אל תדאג; גם הוא מספק דרך נוחה להוסיף את ChatGPT כקיצור דרך ולהשתמש בו כיישום זמין במכשיר. הנה מדריך שלב אחרי שלב להשגת זה:

הוספת צ'אטGPT כקיצור דרך עם Chrome

גוגל קרום מספק אמצעי קל להוספת אתר אינטרנט כקיצור דרך ולהשתמש בו כיישומון מקומי. הנה איך ניתן להוסיף את ChatGPT כקיצור דרך באמצעות גוגל קרום:

  1. פתח את גוגל כרום ונווט לדף של ChatGPT. התחבר לחשבונך אם נדרש.
  2. לחץ על תפריט השלוש נקודות הממוקם בפינה הימנית העליונה של חלון הדפדפן.
  3. מהאפשרויות בתפריט, בחר "כלים נוספים" ואז בחר "צור קיצור דרך".

עכשיו, יצרת בהצלחה קיצור דרך ל-ChatGPT באמצעות גוגל כרום. באפשרותך למצוא ולהריץ את הקיצור דרך תפריט ה-"Start". אם ברצונך, באפשרותך גם ללחוץ ימני על הקיצור דרך ה-"Start" ולבחור להצמיד את זה לתפריט ה-"Start" או לסרגל המשימות כדי לגשת במהירות ובקלות.

התאמת קיצור דרך ChatGPT

לאחר התחלת תהליך יצירת הקיצור דרך צ'אט ג'י פי טי, ניתן להתאים את הקיצור לפי העדפותיך. עקוב אחר השלבים הללו כדי להתאים אישית את הקיצור:

  1. בחלון העזרה ליצירת קיצור דרך, הכנס שם לקיצור הדרך, כמו "צ'אט GPT".
  2. כדי להבטיח את החוויה הטובה ביותר למשתמשים, בחר באפשרות "פתח כחלון". זה מאפשר לקיצור הדרך של ChatGPT לפתוח בחלון מובנה שלו במקום לכרום טאב חדש.
  3. לחץ על "צור" כדי להשלים את התהליך.

גישה לקיצור של ה-ChatGPT

לאחר שיצרת את קיצור הדרך של ChatGPT, גישתו היא כל כך פשוטה. הנה כיצד ניתן לפתוח את קיצור הדרך של ChatGPT מתפריט ההתחלה ולהוסיף אותו לסרגל המשימה:

  1. פתח את תפריט ההתחלה במכשיר החלונות שלך.
  2. אתר את תצורף של ChatGPT ולחץ ימני עליו.
  3. בחר אפשרות "הצמד לתפריט ההתחלה" או "הצמד לשורת המשימות" לגישה מהירה ונוחה.

הסרת קיצור דרך ל-ChatGPT בגוגל קרום

אם בחרת להסיר את כפתור הגישה המהירה של ChatGPT מהתפריט של גוגל כרום על מכשיר החלונות שלך, עקוב אחר השלבים הבאים:

  1. לחץ על המקש המצויין בתמונת החלון במקלדת שלך (Win).
  2. הקלד "ChatGPT" כדי למצוא את תמונת הגלילה של קרום.
  3. לחץ על הכפתור הימני של האייקון לצד תמונת הגלילה של ChatGPT.
  4. בחר את המילה "הסרת התקנה" מהתפריט הנפתח.

חלון לוח הבקרה ייפתח, מציג את היישום של ChatGPT. אשר את הפעולה על ידי לחיצה על "הסרת התקנת", והכרטיסייה של ChatGPT ב־Chrome תוסר מהמכשיר שלך.

כיצד לשפר את חווית המשתמש שלך עם ChatGPT בתור אפליקציה למערכת הפעלה Windows 10

הוספת ChatGPT כסיימפל חלון מאפשרת כמה יתרונות, ומאפשרת לך לגשת לשירותי הצ'אטבוט ישירות מהשולחן שלך. על ידי הרצת ChatGPT דרך Microsoft Edge או Google Chrome, אפשר להנות מממשק חלונות מפושט וקל למסך, מאפשר תמרור ופעילות נקייה עם חופש התמקדות רק על השיחות והמשימות ביד.

עכשיו שאתה יודע איך להריץ את ChatGPT כיישום Windows 10 באמצעות הדפדפנים הללו, תנצל את היכולות הרחבות של ChatGPT. היכנס לשיחות איכותיות, תן עזרה או תשחרר את היצירתיות שלך עם העוצמה של AI במרחק הגרון שלך.

זכור, שהתהליך עשוי להשתנות מעט, בהתאם לגרסת הדפדפן או לעדכונים, אבל השלבים העיקריים צריכים להישאר קבועים. על ידי השתמשות בטכניקות אלו, תוכל למקסם את חוויית המשתמש שלך ולפתוח את הפוטנציאל המלא של אפליקציית ChatGPT על Windows 10.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>
  • כיצד ליצור תוסף ChatGPT

    למדו כיצד ליצור תוסף ChatGPT והעלו את השיחות שלכם לרמה הבאה. עם הדרכות שלב אחרי שלב, צרו ממשק API, צרו קובץ manifest לתוסף, רשמו את התוסף והפעילו אותו.

  • כיצד לבנות בוט של ChatGPT בסלאק עם Zapier

    למדו כיצד לבנות שני סוגי בוטי ChatGPT שמאפשרים לכם לגשת לעוצמה של AI מבלי לצאת ממערכת ה- Slack.

  • איך Chat GPT מאומן?

    ה-Chat GPT מאומן על ידי כמות גדולה של נתונים, מאפשרת לו לענות על כל שאלה שנשאלת, אך יש לו הגבלות.