10 האפליקציות הפופולריות ביותר של ChatGPT לנייד שכדאי לנסות ב-2023

תמונה4.png

אוטומציה של משימות רגילות

משפרים את חוויית הלקוח

ייעודכם - הפיכת תהליך יצירת התוכן ליעיל יותר

ועוד... רק נהיה קל יותר!

ChatGPT עושה רעש באינטרנט ואין ספק למה! הצ'אטבוט המדהים שמופעל על ידי AI מגיע עם מגוון יכולות מרתקות. מייצר פוסטים לבלוגים בזמן מהיר ומתנהג כמו מומחה בתחום קידוד, זהו רק חלק ממה שאפשר לעשות עם ChatGPT.

אבל יש מגבלה עיקרית אחת - ניתן להשתמש ב-ChatGPT רק דרך האתר שלו בדסקטופ. הקולות בראש שלך עושים "אוו זו באמת!"?

כן, אל דאגה!

כמו שאמר טראוויס קאלאניק, "לכל בעיה יש פתרון. עליך רק להיות מספיק יצירתי כדי למצוא אותו."

אם ברצונך להשתמש באפליקציית ChatGPT בטלפונים הניידים שלך- Android או iOS, אתה במזל! בפוסט הבלוג הזה תגלה איך להשתמש ב ChatGPT על המכשירים הניידים שלך. כמו כן, תוכל למצוא כמה אפליקציות מבוססות על ChatGPT ולהבין למה הם מצויים כתחליף מצוין ל- ChatGPT המקורית. אז בוא נתחיל!

אבל לפני שנוכל לעזוב לעומק, לצלם עשר האפליקציות הפופולאריות ביותר של ChatGPT עבור נייד, בואו נראה מה זה ChatGPT.

מה זה ChatGPT?

צ'אטגפי טי של OpenAI הוא צ'אטבוט מתקדם מבוסס AI שפותח על ידי סם אלטמן. הצ'אטבוט החזק ביותר נבנה על גפי-3.5 (טרנספורמטור מאומן לפני), מודל שפה שמשתמש בלמידה מלאותית וחיזוק כדי ליצור תגובות כשמופגש עם שאלה.

בואו נפשט את זה במונחים פשוטים.

ראשית, נראה מהי למידה עם פיקוח.

נניח שאתה מנטור שמלמד תלמידים איך לכתוב מסמכי מחקר. תחילה, תספק מאות מסמכי מחקר לחניכים ותבקש מהם לקרוא ולעכל את התכנים.

זה יאמן אותם בקשר לסגנון הכתיבה, טון הקול, ועוד. מכיוון שלא כל המסמכים טובים, ניתן שתוצאת הלומדים תהיה ממוצעת.

עכשיו, כאן נכנס רשתות למידה חיזויות עם הדרכת בני אדם (RLHF) לתמונה!

כמנטור, תעניק משוב לחניכים על אילו נקודות הם יכולים לשפר. זה יעזור לחניכים להחזיק את הכישורים שלהם מתוחים לאורך הזמן.

זה בדיוק מה שקורה כשמדובר ב-ChatGPT.

לאחר קבלת המון נתונים מהאינטרנט, המודל מפיק תוצאות שלא תמיד מושלמות. מאמנים אנושיים נותנים משוב מצויין לשפץ את המודל ולשפר את ביצועיו.

חדשות! ChatGPT קל לשימוש. למידע נוסף לגבי איך להשתמש ב-ChatGPT לחץ כאן.

אפליקציית ChatGPT מיועדת לספק לך חוויית ייעוץ אינטראקטיבית ותשובות מעמיקות לכל שאלה שיש לך.

הדבר הכי חשוב להתמקד בו הוא להוסיף משימה מעולה. לבסוף תוצאתך תיתן אחריות לקלט שלך. מומלץ להשתמש בהצהרה במקום בשאלה אם ברצונך לקבל תשובות מפורטות יותר.

האם יש יישום נייד רשמי של ChatGPT?

לפי הערכה הראשונית שלי, עלינו להבהיר משהו - אין אפליקציה רשמית של ChatGPT למכשירי Android או iOS.

אם ברצונך להשתמש בצ'אטבוט על הטלפון הנייד, עליך לכנס לאתר שלנו בדפדפן האינטרנט שלך. כמובן שזה לא משהו מדהים, אבל זו הדרך היחידה להנות מכל התכונות של הצ'אטבוט.

אם עדיין מחפשים אפליקציה, אל תדאגו - כמה מפתחי התוכנה יצרו גרסאות מותאמות של ChatGPT לסמארטפונים. ניתן להוריד אותה לטלפון נייד ולכתוב תוכן באופן נוח ופשוט!

פוסט זה מפרט כמה מהיישומים הטובים ביותר של GPT צ'אט לנייד לבדיקה. אבל לפני כל דבר, בואו נראה למה עליכם לבחור באלטרנטיבות ChatGPT.

למה לפנות לאלטרנטיבות של ChatGPT?

ChatGPT לא מציע אפליקציה ניידת, לכן כדאי לחפש אפשרויות אחרות. בנוסף, ChatGPT מגיע עם הרבה הגבלות -

לא מצליח להגיע למידע עובדתי

צ'אט-ג'י-פי-טי הוכשר עד נתוני 2021, ולכן אינו מסוגל לייצר תוכן עובדתי או להגיע עם עובדות נוכחיות.

אז אם אתה מחפש רעיונות תוכן המבוססים על מגמות ונושאים החדשים ביותר, ChatGPT אינו האפשרות הטובה ביותר עבורך. נדמה ש-ChatGPT למד כמה מושגים ולא יכול לספק לך כלום מלבד זה.

אם אתם מתמקדים בקבלת המידע, המגמות ועוד הכי עכשוויים, מומלץ לפנות לאפשרויות של צ'אטגפט.

אין אפשרות לייצר תמונות AI

כמובן, צ'אט ג'י.פי.טי. יכול להיות שימושי כאשר מדובר בייצור טקסט, אבל מה לגבי החזותי? ובכן, כאן צ'אט ג'י.פי.טי. לא יכול לעזור!

אם ברצונך ליצור תמונות, עבור ל-DALL-E של OpenAI או ל-Midjourney. ChatGPT יכול לסייע רק ביצירת הרמזי טקסט לתמונות אותן תוכל להזין ל-DALL-E או ל-Midjourney ולקבל את התמונות. אך זה מתעסק עם יישומים רבים, מה שלא מאפשר חוויה מהנה!

למה לא לפנות לאלטרנטיבה ל-ChatGPT המאפשרת לך ליצור תמונות ולחסוך זמן יקר?

"שגיאת ChatGPT מלאה בקיבולת"

דמיינו את זה: אתם צריכים לסיים כתבה היום. בתקווה שהכל יעבוד, אתם נכנסים ל-ChatGPT, אבל מקבלים הודעת שגיאה שאומרת, "ChatGPT כרגע מלא!"

מאוד מעצבן, האם לא? ובהחלט כן!

נראה שהשירות של ChatGPT נתקע עקב המון משתמשים והעומס הגדול על השרת. נראה שעליך למצוא אפשרות אחרת במהירות - כי ChatGPT לא תמיד יוכלו לסייע לך.

לא תומך בפקודות קוליות

אם אתה מעדיף טקסט קולי על פני טקסט כתוב, אז ChatGPT בוודאות לא האופציה הטובה ביותר עבורך. ChatGPT לא מבין פקודות קוליות ולא מגיב כמו Siri או Google Assistant.

לכן, אם ברצונך לחסוך זמן על ידי התקשבות לפקודות קוליות, כדאי לחפש אלטרנטיבות ל-ChatGPT.

עכשיו, אנחנו מפרטים את האלטרנטיבות המובילות ל-ChatGPT המציעות אפליקציות למכשירי Android ו-iOS או שניהם. באמצעות אפליקציית ChatGPT למכשיר נייד ניתן ליצור תוכן אוטומטי בקלות ובנוחות שלכם.

10 היישומים הפופולריים ביותר של ChatGPT עבור Android ו- iOS

מוכן לגלות מה עוד קיים בשוק אפליקציות ChatGPT? מתוך לוחות בקרה נוחים לתשובות מהירות, יישומי הנייד של ChatGPT יכולים להיות מושלמים עבורך.

רוצה לדבר עם מישהו מסוים? או שאת/ה צריכ/ה יותר בשביל הכסף שלך? יש לך מגוון אפשרויות - אז התכונן/י לעשות קצת קניות כדי למצוא את האחת שתתאים לך!

כל אחד מהם מוסיף את החן המיוחד שלו - אז בואו נתחיל לחקור אפליקציית ChatGPT עבור Android ו־iOS.

  1. ChatSonic
  2. Alissu: צ'אט עם AI
  3. Rapid ChatGPT
  4. ChatOn - צ'אט AI עם GPT-3
  5. Frank: עוזר צ'אט AI
  6. Open Chat - GPT AI עם GPT-3
  7. Chat GPT: GPT-based AI ChatGOD
  8. Open Chat: אפליקציית צ'אט AI
  9. Chat AI: מסייע AI אישי
  10. AI Chat: צ'אטבוט כתיבה

מוכן לחקור? בואו נתחיל!

צ'אטסוניק

מתחילים את הרשימה עם ה-ChatSonic של Writesonic! צ'אטבוט המצויין בפיתוח של דובר מלאכותי, חדש ומיוחד - הרבה יותר קר ומדליק מה-ChatGPT של OpenAI. זה כמו ה-ChatGPT רק שזו גרסה משופרת עם 10 פעמים יותר תכונות - מה שהופך אותו לבחירה מושלמת כמו במקרה של ה-ChatGPT.

הצ'אטבוט המתקדם של AI יכול לגרום לך להתפוצץ עם יכולתו ליצור חיפושי נתונים, תמונות וקול בזמן אמת. ומעבר לכך, אפליקציית הנייד ChatSonic AI - ChatGPT מנצלת את הכוח של ChatGPT ומסייעת ליצור תוכן במהלך הנסיעה.

צ‫'טסוניק יש להם את האפליקציה ChatGPT שפועלת על מכשירי אנדרואיד. משתמשי iOS יכולים להצטרף לרשימת המתנה כדי לקבל גישה מוקדמת לאפליקציית ChatSonic למערכת הפעלה iOS.

כך תדע למה עליך לבדוק את אפליקציית ChatSonic עכשיו:

  • קל מאוד להתקין.
  • עוזר לשפר יעילות.
  • מעלה באופן מיידי את הפעילות ומזכיר זמן, ומהווה את הבחירה הטובה ביותר במקום ChatGPT כקלטן לפעילות.
  • מגיע עם ממשק ידידותי למשתמש ותפריט ניווט קל.

בנוסף, ניתן לבדוק את ChatGPT למסחר אלקטרוני כדי לראות כיצד הוא מטהר את תעשיית המסחר האלקטרוני.

התכונות המדהימות שמציעה אפליקציית ChatSonic למכשירי אנדרואיד מבטיחות לך חוויית שיחת צ'אט מתקדמת אשר משתמשת בטכנולוגיית AI המתקדמת. בוא נכנס לעומק ונגלה את התכונות:

  • צור מידע עובדתי לפי הצורך שלך

¡ChatSonic puede proporcionarle los hechos que necesita! Aprovechando el poder de Google y NLP, la aplicación ChatGPT para Android le brinda información precisa e actualizada sobre todo lo que es tendencia al alcance de su mano. Por lo tanto, no es necesario cargar su computadora portátil a todas partes; simplemente descargue la mejor aplicación de Chat GPT: ChatSonic AI.

  • תן הוראות קוליות וחסוך זמן

צ'אטסוניק כולל כמה כוחות עצומים - בזכות NLP. הוא מבין את הפקודות שלך בקול ומשוב בחזרה אליך כמו חבר טוב מתוכנת מחשב כמו גוגל אסיסטנט או סירי! ועם אפליקציית ChatGPT עבור אנדרואיד, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להרים את הטלפון שלך ולתת פקודות קוליות.

  • הפוך מילים לאומנות דיגיטלית מהממת

שחררו את האמן בכם וצרו אמנות דיגיטלית ללא תחרות עם אפליקציית הנייד של ChatSonic. עם ChatSonic, אין צורך להיות מומחה בטכנולוגיה כדי ליצור שייכות - מבטיחה לכם שהציורים שלכם ידגמו חדשנות ויוצאים מהכלל. כדאי לכם לקרוא עוד על כיצד להשתמש באמצעות האינטרנט של ChatGPT AI ליצירת אמנות.

  • דברו עם העוזר הווירטואלי שלכם

פתח את הכוח של הממצא הווירטואלי לרשותך - קבל את יישום ChatSonic לנייד שלך! כלי זה של AI שיחה חדיש מספק לך את הנוחות של אדם אמיתי בלי הוצאות לרוב עלות. ChatSonic הוא היישום לדיבור שחיפשת.

  • מרגיש כמו ידיד שיחה אמיתי

צ'אטסוניק מספק חוויה כה אותנטית כך שקשה להבחין בהבדל. עם צ'אטבוט המכונה למינהו, לא תצטרכו לדאוג לחזרה שוב ושוב על המחשבות שלכם - הוא אפילו מפעיל קושי על הפרטיות בנאנסים שלכם בדיבור. מוכנים לחוויית שיחה בלתי נשכחת? הורידו את אפליקציית הנייד של צ'אטסוניק.

מקרי שימוש לצ'אטסוניק

פרומפט של ChatGPT לבלוגרים: האם תוכל לספק לי כמה רעיונות לפוסטי בלוג על <נושא שבחרת>??

תמונה 1.jpg

קידום ל-ChatGPT עבור סטודנטים, נושא בהתאם לתוכנית העסקית הבאה:

תמונה 2

המציע של ChatGPT למדיה חברתית: הציעו 5 רעיונות לפרומו&lt; נושא> בתוך &lt;קהל יעד&gt; דרך ריל Instagram

תמונה 3

מחירי ChatSonic

ChatSonic מציע מבחן חינם שבו אתה מקבל גישה ל- 10 אלף מילים. אם ברצונך ליצור יותר, ניתן לבחור תוכנית פרימיום החל מ- 19 $ לחודש.

Alissu: צ'אט עם AI

הבא הוא אליסו - צ'אטבוט מבוסס AI שמשתמש במודל של GPT-3 של OpenAI.

אליסו מגיבה בקלות לכל מיני מכשירים ואין כמעט כל עיכוב בין התשובות. בואו נגלה כמה תכונות מגניבות:

  • קבלו תשובות לשאלות שמעניינות אתכם! אליסו היא גאון בתחומי המתמטיקה והתכנות, אבל היא יכולה לענות גם על שאלות אחרות.
  • אליסו יכולה להיות מצילת חיים כאשר אתם זקוקים לעזרה בהכנה לראיון עבודה או בהשלמת מטלה לקראת הסטודיות. האינטליגנציה המלאכותית של אליסו יכולה לעזור לכם גם בכתיבה.
  • תן לאליסו לעשות את העבודה הקשה עבורכם - פשוט ספרו לה מה אתם צריכים וצפו כיצד היא יוצרת קוד או בקשת-SQL בקלות.

אפליקציית ChatGPT היא אחת הפופולריות ביותר ב-Google Play Store ונותנת לך את כל הכוחות הסופרים כמו בדבר האמיתי. ותנסו לנחש? כל מה שצריך לעשות הוא להתקין את האפליקציה ולהתחיל לדבר עם צ'אטבוט המלא במונחים פחדניים!

בכל זאת, היישום יש לו גם חסרונות. לפעמים הטקסט המעורר לשלוח לצ'אטבוט של AI מוקצר. הפתרון? לשלוח טקסטים קצרים יותר! חוסר נוסף הוא שהיישום מציג מספר רב של פרסומות.

אם ברצונך להימנע מכל הבעיות הללו, תוכל לבחור ביישום אחר של צ'אטגפט - שם צ'אטסוניק אייי - שמייצר תגובות במהירות של ברק. ומעבר לכך, הוא לא מפריע לך עם מודעות כל הזמן. האם זו לא פתרון טוב יותר?

Rapid ChatGPT

רוצה להיות חם ומעורר השראה? אתה חייב לנסות את Rapid GPT - ממשק יעיל וקטן עם פוטנציאל עצום שנבנה באמצעות API של OpenAI.

פשוט הורד את אפליקציית ChatGPT הזו, התחבר והכן להתרשם. זה כמו AI בקצב האצבעות שלך למגוון רחב של דברים, דומה לצ'אט WhatsApp, רק שתדבר עם רובוט!

בואו נתייחס לחלק מתכונותיו:

  • האפליקצייה של Rapid ChatGPT מספקת לך הסבר, מבדיחות וחידות לסיפורים.
  • בנוסף, הם הוסיפו משחקי המרת נקודות! צפו במספר פרסומות וזכו במטבעות. השתמשו בהם לקבלת תגובות בלתי מוגבלות - טעים!

אתה יכול להוריד את צ'אט GPT: Rapid, כמו צ'אטGPT, מחנות ה- Google Play.

מכיוון ש- Rapid ChatGPT אינו מהיר כמו שקורא לו השם. לכן, אם ברצונך לקבל מענה מיידי, תוכל לבחור ביישומי ChatGPT אחרים כמו ChatSonic AI.

צ'אט-און - צ'אט עם AI המשתמש ב-GPT-3

צ'אט-און הוא צ'אטבוט מתקדם מבוסס טכנולוגיית GPT-3. יישומון ChatGPT מציע ממשק משתמש פשוט, המקל על השימוש בו.

כאן יש כמה תכונות מגניבות:

  • צ'אטבוט מהיר ואמין יכול לתת תשובות מהירות לשאלות.
  • נצל את היתרונות של מבקר הטקסט האמין, במיוחד כאשר נכתב מכתב עסקי או בקשת עבודה. פשוט הקלד את הטקסט ותן ליישום ChatGPT - ChatOn להתאם!
  • השתמש בעזרה לכתיבת פרק, שיר או אפילו פואמה.

החלק הטוב ביותר? זה חינם עם רכישות באפליקציה, ואתה יכול להתחיל עם התכונות הבסיסיות!

קבל את אפליקציית צ'אט ג'י.פי.טי - האפליקציה לשיחות זמן אמת עכשיו זמינה בחנויות האפליקציות של App Store ו-Google Play!

מעבר לכך, אם אתם מחפשים אפליקציית ChatGPT לעזור לכם עם יותר מתוכן בלבד, אתם יכולים לנסות את השימוש ב-ChatSonic. מייצרת תוכן בזמן אמת ותמונות מהממות, היא יכולה לעזור לכם בכל הנוגע לזה.

פרנק: מסייע צ'אט AI

מתוך השראה מ-GPT-3 Chat של OpenAI, פרנק מציע לך מגוון רחב של אפשרויות.

בואו נתגבר על אלה:

  • צור טקסטים ועבודות קול בעלי תחומי נושא שונים בדמות בני-אדם אמיתיים, כולל שאלות פשוטות ואפילו שירים!
  • ייצר תמונות קסומות בעזרת AI (בינה מלאכותית).
  • מסייע בחיבור תסריטים – חיוני לכל יוטיובר או בלוגר!
  • שינוי, תיבוע או תיקון כל תגובה באופן מיידי.

נדרשת לך לפחות 50 מגה-בתים זמינים במכשיר שלך כדי להתקין את האפליקציה. פרנק זמין גם ב-App Store וב-Google Play.

אך, יש התחשבות שחיבור יישומון ChatGPT Frank אינו בטוח, לכן מומלץ לבלות ולבטל לתת לו מידע אישי או סודי. זה עקבות למעשה שהיישומון עשוי לסכן את המשתמש בהגעת להערות לא מתאימות או חסרות התאמה. אם חש בעייתיות לגבי פרטיות או מעוניין להישאר בטוח אז ראה לישומים אחרים של ChatGPT כמו ChatSonic AI.

צ'אט פתוח - GPT AI עם GPT-3

זהו עוד אפליקציית Open Chat מדהימה ועצומה למכשירי נייד - ChatGPT

בעל טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב חכם, צ'אטבוט המלצות יכול לסייע לך לחוות שיחות בזמן אמת עם לחיצה אחת.

בואו נצפה בפרטים מה שתוכנית הצ'אט הפתוח מציעה:

  • אין נושא שסגור לדיון - פשוט שאלו כל שאלה שעולה על הדעת ותקבלו תשובות מדויקות ומיידיות.
  • מאיצה את תהליך החקירה שלכם! כשאתם זקוקים לתשובה במהירות אבל אינכם רוצים לחפש ברשת, יישומו של Open Chat הוא הבחירה הכי טובה.
  • ניצול הצ'אטבוט לצרכי עסקיים. הוא מושלם כשלקוחות ולקוחות נדרשות תשובות חוזרות.

בנוסף, הוא פועל בצורה מאובטחת ללא צורך באיסוף של כל מידע שלך. ניתן להוריד את האפליקציה בקלות מחנות ה- Google Play.

צ'אט פתוח יכול לעזור לך רק עם שאלות המבוססות טקסט. אם ברצונך לקבל עזרה עם תמונות ועוד, בחר ב- ChatSonic!

צ'אט GPT: שיחת AI בהתבסס על GPT - גוד שיחה

הבא ברשימת אפליקציות ChatGPT הוא Chat GPT: צ'אטגוד שבמבוסס טכנולוגיית AI GPT! הוא באמת יכול לענות על כל השאלות שלך באופן מיידי.

להתחיל זה פשוט. לאחר הורדת היישום, תבדוק את הקטגוריות. אתה תמצא את הנושא שמעניין אותך הכי. לאחר מכן, תכתוב את השאלה שלך ותשלח אותה לצ'אט-בוט. תוך זמן קצר, תקבל תשובה. התגובה מבוססת על המידע שנאסף על ידי AI מהאינטרנט.

בואו נתבונן בכמה תכונות מדהימות המוצעות על ידי Chat GPT: צ'אטגוד, הבוס הטכנולוגי המבוסס על הטכנולוגיות של GPT

  • זכור את השיחה הקודמת, זה יסייע לך להימנע משאלות חוזרות לבוט וליהנות משיחה חלקה ונעימה.
  • יצירת תמונות ייחודיות עם עזרת בינה מלאכותית.
  • ערוך סיסמה מורכבת כדי למנוע חדירה לשיחות שלך.

אך כרגע, האפליקציה זמינה רק ב-Google Play. למשתמשי iOS יש לחפש אחר חלופות אחרות בשוק.

צ'אט GPT: אפליקציית צ'אטGOD המבוססת על GPT זמינה רק למשתמשי אנדרואיד. אם אתה משתמש iOS, ניתן להשתמש באלטרנטיבות כמו ChatSonic App, שזמינה כאפליקציית ChatGPT לאנדרואיד ויש לו רשימת המתנה לiOS.

צ'ט פתוח: אפליקציית צ'טבוט של AI

הבא הוא צ'אט פתוח, צ'אטבוט AI עם טכנולוגיית GPT-3 המתקדמת. הוא עשוי לסייע לך לאוטומציה של מגוון פעולות ועלייה בפרודוקטיביות שלך, באופן מיידי.

בואו נצפה בתכונות שלה:

  • בא לך חבר לצ'אט? עם המערכת של Open Chat לא תצטרך לחפש יותר! שוחח בצ'אט מיידי עם הבוט המתומך בטכנולוגיית GPT-3 כדי למלא את הזמן או לקבל המלצות מועילות.
  • שכח מחפירות ארוכות ברשת - עם Open Chat, המופעל על ידי GPT-3, תוכל למצוא את מה שאת/ה צריך בצורה מהירה ויעילה יותר מתמיד.
  • בעיות בכתיבה? לא יותר! אל תדאג לגבי טעויות הכתיב או האיות - Open Chat יכול לסייע לך עם התקן אוטומטי ולהקל על מעבר הודעות.

אך כעת, אפליקציית צ'אט-גפט - צ'אט פתוח זמינה רק ב-Google Play.

אפליקציית ChatGPT - Open Chat מגיעה עם ממשק מבלבל. ויותר מזה, היא מחסרת תכונות נוספות שהאפליקציה ChatSonic תומכת בהן, לדוגמה - זיהוי קולי, מצב אישיות ועוד. אז אם אתה מחפש אפליקציה שיכולה לספק לך הכל, ChatSonic עשויה להיות האפליקציה המתאימה לך לצורך בניית שיחה בפלטפורמת נייד.

צ'אט AI: עוזר AI אישי

אין לך מישהו לדבר איתו? הורד Chat AI - העוזר המושלם של הבינה המלאכותית!

עם עזרת GPT-3, Chat AI נוצר כדי לספק לך תשובות משכנעות ומרגשות.

כמו כל אפליקציה אחרת, כמו WhatsApp, כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח את ההודעה שלכם ולקבל תשובה מהירה מיידית.

כאן יש יתרונות הקשורים ל Chat AI:

  • !תקשורת מיידית עם בוט! אתם יכולים לדבר על כל נושא בעולם ולקבל עצה נהדרת מהעוזר הווירטואלי שלכם.
  • !קבלו תוצאות מדהימות ומהירות. קשה להבדיל בין Chat AI לבין אדם אמיתי כשאתם מדברים איתו
  • !מגיעה עם ממשק אינטואיטיבי וקל לשימוש למדי.

אפליקציית ChatGPT זמינה להורדה בחינם ב-App Store. למשתמשי אנדרואיד, ניתן להסתכל על אפליקציות ChatGPT נוספות כמו ChatSonic AI.

צ'אט AI: כתיבת צ'אטבוט

האם נאבקים לכתוב טקסט מפתח ורצוי לך מישהו שינתח ויתן לך הצעות או משוב?

המשאלה שלך מתגשמת! AI chat הוא צאטבוט שיכול בפועל לעזור לך בכתיבה.

בואו נראה איך זה יכול לעזור:

  • AI Chat יכול להיות כותב הרוח שלך! בצורה אם מדובר בכתיבת מכתב הגשה, מספר ארוך או שיר, הצ'אטבוט יכול לעשות את זה.
  • AI צ'אטבוט יכול להביט על הכתבה שלך, לנתח אותה, ולתת משוב בגורם לטעויות. לכן, כלי זה יכול להיות תוספת נהדרת אם אתה כותב.
  • זה יכול לפעול כמו חבר וירטואלי שיתן לך תשובות דומות לאנושיות.

אם אתם מחפשים כלי שיכול לעזור לכם עם דברים שונים מלכתוב, תבחרו ב-ChatSonic AI. מייצר תוכן בזמן אמת ותמונות AI, הכלי יכול לעזור לכם בכל הנוגע לזה.

קבל את האפליקציה של ChatGPT על הנייד שלך

שימוש ב-ChatGPT עבור אפליקציות ניידות על מכשירי Android ו-iOS הפך קל יותר.

נכון?

מוכן לצלול עמוק לתוך העולם המסכן של הרובוטים של AI? בדוק את מעל 110 דוגמאות מעולות של שיחות ChatGPT כדי לראות כיצד אנשים מפציצים עם היישומים של ChatGPT.

השיגו את אפליקציית הצ'אט הטובה ביותר - ChatSonic AI והפעילו את הדמיון שלכם! ChatSonic AI מתקדמת על כל המגבלות של ChatGPT ומספקת צ'אטבוט שיחת ניידת AI המפעילה כמו העוזר האישי שלך.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>