6 החלופות העליונות ל- ChatGPT עבור מדיה חברתית ב- 2023

תמונה 6.png

בשנה האחרונה נוספו 137 מיליון משתמשי מדיה חברתית. זה אומר שיש לך 137 מיליון הזדמנויות למצוא את הלקוח הבא שלך מהמדיה החברתית.

מותגים ואנשים כבר התחילו לנצל את הרשתות החברתיות כדי לגדל את העסקים שלהם בצורה טורבו. למה לפספס הזדמנות?

עם ChatGPT מבית OpenAI, עכשיו זה קל יותר מאי פעם לבנות מותג ברשתות החברתיות להעלאת העסק

כן! ChatGPT יכול לחשוב על רעיונות, ליצור לוחות שנה למדיות חברתיות, לכתוב פוסטים לכל פלטפורמת מדיה חברתית, וגם לעזור לך להתעסק עם פוסטים שמתפתחים במדיה חברתית. תוכל לבדוק את ההצעות של ChatGPT למדיה חברתית כדי להגדיל את ההתעספות שלך.

אפילו שהיחסות של ChatGPT מדהימה במה שהיא עושה, היא לא מיועדת במיוחד למדיה חברתית. כתוצאה, הוא מגיע עם מספר הגבלות.

במאמר זה, נסביר לך את הגבולות האלו ונציג בחירות חלופיות ל-ChatGPT עבור רשתות חברתיות שדומות מבחינת היכולת לפעולה ומתגברות על הגבולות.

למה לבחור באפשרות החלופית ChatGPT עבור רשתות חברתיות?

לפני שנכנס למעמקי האלטרנטיבות של ChatGPT למדיה חברתית, בואו נבחן למה אנו זקוקים לאלטרנטיבה לChatGPT.

יכולות ChatGPT יכולות להיות מרשימות, אך זה לא מושלם. יש מגבלות מסוימות שעשויות להוביל לתגובות לא רלוונטיות או רעות.

  • נתוני ההכשרה של ChatGPT עדכניים עד 2021 בלבד. אם אתה יוצר תוכן ברשת החברתית על נושאים מתומחים כמו AI, פיננסים וכו ', הדרישה למידע עדכני על אירועים נוכחיים, לא יכול לקבל תמיכה מ-ChatGPT עבור יצירת תוכן.
  • אך ChatGPT לא יכול לייצר תמונות AI וזה עלול להיות מגבלה גדולה ליצירת תוכן על פלטפורמות כמו Instagram.
  • ChatGPT אינו תומך בפקודות קוליות או תגובות. עם כל קלט שתכניס, יש להשתמש רק בכתיבתו כדי לקבל תגובה.
  • עליך לסבך בין לטבע למספר כרטיסיות כדי להשתמש ב- ChatGPT עבור רשתות חברתיות מכיוון שלא קיים הרחבת Chrome.
  • או שיש לך מחשב נייח/נייד או שעליך להשתמש בגרסה האינטרנטית של ChatGPT דרך דפדפן הנייד שלך, מכיוון ש- ChatGPT לא מציע אפליקציית מובייל.
  • ChatGPT הציג את API שלו, אך לוקח בחשבון את אותן המגבלות כמו ב- ChatGPT.
  • שרתי ChatGPT לא מסוגלים לטפל בתעבורה גוברת, ובכך ChatGPT מושבתת או שהיא עומדת בקיבולת שלה רוב הזמן.
  • איטליה אסרה על ChatGPT ולכן חשוב לבדוק אפשרויות חלופיות.

למה להתפשר על ChatGPT כשיש לך אלטרנטיבות טובות יותר לרשתות חברתיות?

בואו נתחיל לחקור!

6 אלטרנטיבות ל- ChatGPT עבור רשתות חברתיות

האינטרנט מלא בכלים למערכות AI אך זה יכול להיות מסורבל למצוא את הבחירה הטובה ביותר ל- ChatGPT המתאימה לצרכים שלך במדיה החברתית.

אז עשינו את המאמץ הכבד בשבילך, והנה המלצות הכי טובות ל־6 אפשרויות מעניינות כמו ChatGPT ברשתות החברתיות שכל מותג ויוצר תוכן חייב לשקול.

  1. צ'אטסוניק
  2. רייטסוניק
  3. Poe על ידי קורה
  4. מאנץ'
  5. אוטומטה
  6. פוסטלי

בואו נבחן אלה ChatGPT אלטרנטיבות אחד אחרי השני בפרטיות.

צ'אטסוניק

האלטרנטיבה הראשונה ברשימת האלטרנטיבות ל-ChatGPT במדיה החברתית הכוללת עוצמה נרכשת ⚡️ הוא ChatSonic. הוא בנוי על טכנולוגיית GPT 3.5 ומשתמש בטכנולוגיות כמו NLP + ML כדי לאוטומטיות את תהליכי הייצור של טקסט ותמונות.

תמונה 9

זה יכול ליצור תוכן טקסט לפוסטים ברשתות החברתיות ותמונות ייחודיות של AI שמשלימות את הטקסט. אם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל במסע שלכם ברשתות החברתיות, ChatSonic יכול להדריך אתכם מאן העצות ליצירת התוכן והפצתו ⏳

צ'אטסוניק יכול לעשות הרבה יותר מליצור תוכן עם התכונות המדהימות שלו.

1. לייצר תגובות מתאימות, מדוייקות ומתעדכנות בזמן אמת

בזכות האינטגרציה העוצמתית שלו עם גוגל, ChatSonic מאפשר לך לקבל מידע מעודכן ומדויק בזמן אמת בתגובות שלו. אם אתה עדיין מורגש חשד לדברים, ChatSonic כולל קישורי מקור לכל תגובה, מאפשר לך לבדוק את המקוריות.

2. מצב האישיות

אם אתם יוצרים תוכן למדיה חברתית בנושא כמו כושר ואתם זקוקים לדעת מומחית, אפשר לדבר עם האווטארים האישיים של ChatSonic כמו מאמן אישי, מורה למתמטיקה, מועצה קריירה וכו'.

3. פנטזיית אמנות AI מסחררת

באפשרותך לדלג על הלוואי המשוטט של חיפוש תמונת מלאי על מנת למצוא את התמונה המתאימה לפוסט ברשתות החברתיות שלך ולהשתמש ב ChatSonic כדי להנפיק תמונות מותאמות אישית באמצעות AI.

4. פקודות קוליות ותגובות

תקשורת עם צ'אטסוניק באמצעות קול לשיחות יעילות ומהירות יותר.

5. זוכר שיחות

הפעל את כפתור הזיכרון ב-ChatSonic כדי לשאול שאלות נוספות וכבה אותו כדי לעבור לנושא חדש.

6. עריכה, שיתוף והורדת שיחות

הורד, ערוך ושתף את שיחותיך בצ'אטסוניק בקלות, כדי שתוכל להתייחס אליהן מאוחר יותר ללא צורך בתוספות נוספות.

7. ממשק תכנות מפענח (API)

פעילות אפשריות בשימוש בשורה הקיימת שלך יכולות לכבוש כמה שעות כאשר אתה משתמש באפליקציית צ'טסוניק עם עזרת API של צ'טגפט של צ'טסוניק.

כאן תוכלו למצוא מדריך מפורט על השימוש ב- ChatSonic API של ChatGPT.

8. הרחבה של Chrome

התוסף של צ'אטסוניק פשוט עובד כמו קסם ליצירת תוכן למדיה חברתית. באפשרותך ליצור פוסטים מעוררי השראה ולענות לפוסטים טרנדים בשניות.

 

9. אפליקציית נייד

ההשראה יכולה לבוא מכל מקום ובכל עת. לכן, למה לא להשתמש ב- ChatSonic Mobile App כדי ליצור פוסטים במדיה החברתית בדרך?

10. בוטסוניק

מלבד כל הדברים הללו, עם הכנסתה של בוטסוניק, צ'אטסוניק הלך צעד קדימה כדי להפוך את תמיכת הלקוחות שלך למעניינת יותר. בוטסוניק משיג שבשביל תגובות חכמות ומדוייקות ללקוחות.

דוגמאות ל-ChatSonic עבור רשתות חברתיות

עכשיו תצטיין כמה דוגמאות של צ'אטסוניק למדיה חברתית.

1. יצירת לוחות שנה לרשתות חברתיות

תמונה 5

2. לייצר תמונות ייחודיות ב-AI עבור Instagram

תמונה-17.png

3. כתוב ציוצים ויראליים עם תוספת הכרום ChatSonic

תמונה 4

4. להפיק תגובות מיידיות להודעות שלך ב-LinkedIn

תמונה7.png

מחירי ChatSonic

אתה יכול להתחיל להשתמש בצ'אטסוניק מייד עם 10,000 מילים חינם כשאתה נרשם לפעם הראשונה. אם תרצה יותר, תוכל להירשם לתוכנית הפרו במחיר של $19 לחודש עם הנחות נוספות על תוכניות שנתיות. תוך כדי שצ'אטגפטי פלוס מתחיל ב- $20 לחודש ללא תכונות נוספות.

בעת השוואה בין מחירי ChatSonic ו- ChatGPT Plus, ChatSonic הוא המנצח הברור במחירים זולים, ומהווה את הבחירה הטובה ביותר כתחליף ל- ChatGPT למדיה חברתית.

כותבסוניק

כתיבת סוניק היא יעד אחד לכל צרכי התוכן שלך. זהו כלי כתיבה AI המסייע לעסקים ולאנשים ליצור תוכן למדיה חברתית. הוא משתמש באלגוריתמי NLP מתקדמים כדי ליצור תוכן איכותי, מעניין ורלוונטי בזמן של שניות, ובכך עושה ממנה אחת מהאלטרנטיבות הטובות ביותר ל-ChatGPT עבור מדיה חברתית.

משתמשים יכולים ליצור מגוון סוגי תכנים, כמו כותרות לפוסט ברשתות חברתיות, פוסטים לבלוג, מודעות לרשתות חברתיות, תיאורי מוצרים ועוד. בנוסף, ל-Writesonic יש הצעות למילות מפתח, אופטימיזציית תוכן ובדיקות A/B כדי לשפר את התוכן ולהעצים את ההתרגשות.

החלק הטוב ביותר בשימוש בכלי כתיבה המבוסס על AI כמו Writesonic כחלופה ל- ChatGPT למדיה חברתית הוא שאין צורך להוריד לו הוראות. Writesonic מבוסס על 70+ תבניות שעובדות על הוראות. כך שאתה רק צריך להוסיף את הפרטים שלך וטא-דא, התוכן שלך למדיה חברתית מוכן!

תכונות Writesonic

  • אם אתם מתכננים להשיק תכונה חדשה ואין לכם מושג איך לקדם אותה, תכונת מתכנן המדיה החברתית של Writesonic פשוט תעשה את העבודה עבורכם.
תמונה 13
  • ככל שפלטפורמת המדיה החברתית שונה, כך גם כלי כתיבה כמו ורייטסוניק מציע תכונות ספציפיות עבור טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם ועוד.
תמונה 8.png
  • ב-Writesonic ניתן גם ליצור כתיבת תסריטי וידאו של YouTube, הכנסות, מתווה, וכותרות.

מחירי Writesonic

המחירים דומים ל-ChatSonic. ניתן להתחיל בחינם עם 10,000 מילים. התוכניות המוכרות מתחילות בסך של רק $19 לחודש עבור 100,000 מילים, עם הנחות נוספות עבור התוכניות המבוססות השנתיות.

פו על ידי קוורה

Poe, 'פלטפורמה לפתיחת חקירות פתוחות', היא פלטפורמה בסיסית iOS המיועדת לספק גישה לפלטפורמות AI שונות של שיחה.

משתמשים יכולים להתעסק בשיחות עם צ'אטבוטים מופעלי AI בנושאים שונים, מסיוע בכתיבה ועד הרפתקאות בתחום הקולינריה ועוד. פנימה הוא בעצם אפליקציית הודעות שמתמקדת במודלי AI.

תמונה10.png

OpenAI ו- Anthropic מספקים ביחד את טכנולוגיית הדור של AI המפעילה את Poe. בעוד ש-OpenAI, החברה שעומדת מאחורי ChatGPT, היא ארגון מחקר שמתמקד בקידום של AI בצורה בטוחה ומהימנה. מאידך, Anthropic היא חברת סטארט-אפ המתמקדת בפיתוח מערכות AI המיושרות עם ערכי ומטרות של האדם.

בגדול, פו מציע דרך מיוחדת ומרתקת לחקור את היכולות של AI שיחה, והשימוש שלו בטכנולוגיות AI מתקדמות משתפר רק את יופיו, ומהווה אלטרנטיבה מעולה ל-ChatGPT למדיה חברתית.

תכונות Poe by Quora

  • עם Poe תוכלו לגשת במקביל למספר פלטפורמות AI שיחתיות כמו Sage, Claude, ChatGPT ו-Dragonfly.
תמונה 12
  • קורה פותחת API כדי לאפשר למתכנתי AI לקשר בקלות את הדגמים שלהם לפו, וכך לפשט את שימוש הפלטפורמה עבורם.
  • ניתן להוריד את Poe כיישום iOS מחנות ה-Apple.

מחירי Poe על ידי Quora

כרגע, אפליקציית Poe זמינה לכל אחד לנסות, ואין מידע ממשי על מחירי האלטרנטיבה למדיה חברתית ChatGPT זו.

האם צ'אטסוניק הוא חלופה טובה יותר לצ'אטגפט מאשר פו של קוורה? פו הוא בחירה טובה לצ'אטגפט לשימוש ברשתות חברתיות אך לא הטובה ביותר. האפליקציה זמינה רק ל-IOS ולא נגישה למשתמשי אנדרואיד. בנוסף, אין גישה לגרסת דסקטופ ולכן קשה לגשת אליה בעבודה. אבל צ'אטסוניק זמין בצורה מאוד נגישה דרך תוסף לכרום, אפליקציה לנייד ו-API.

Munch

הפיכת המטרה של מידע קיים למדהימה, ו-94% מהמסייעים בשיווק מפורסמים מעבדים מחדש את התוכן. אך זה לא פשוט, דרוש להשקיע שעות נוספות כדי למצוא את המקטעים הנכונים של טקסט או וידאו שיכולים להיות משפיעים.

תמונה1.png

אם תיצר המון תוכן וידאו ארוך, אזי מאנץ יכול לחסוך לך את השעות הנוספות.

Munch הוא אלטרנטיבה ל- ChatGPT למדיה חברתית שמשתמשת ביישום AI מתקדם וניתוחי שיווק כדי לחצוץ את הקטעים המעניינים, המטורפים והמשפיעים ביותר מהסרטונים הארוכים שלך.

תכונות ה-Munch

  • זהו מערכת פלטפורמת וידאו הכוללת תוכן ואפשרויות עריכה, כיתוביות אוטומטיות, פרסום ופרסום ברשת.
  • עריכת הוידאו מופעלת על ידי AI / למידת מכונה; לא עליך לצפות בוידאו במשך שעות ארוכות.
  • בחירת קטעי וידאו עוצמתיים ומפעילים מווידאו ארוך לאיפוס בפלטפורמות הרשת המובילות. Video AI יבטיח קידום תוכן בהתאם לכל רשת חברתית אחרת.
  • באפשרותך לפרסם וידאו בתצורה ארוכה, וכן לאיפוס וידאו קצרים מתוך הפלטפורמה Munch.

מחירי מאנץ'

אפשר לנסות את Munch בחינם, אך עם פעילויות מוגבלות. תוכלו לגשת לכל התכונות בתוכנית הפרו, המחיר שלה הוא $49 לחודש. אם אתם ארגון עם צרכים מיוחדים, התאמת מחיר תהיה הכי מתאימה עבורכם.

האם צ'אטסוניק הוא בחירה טובה יותר מאשר מאנץ' כדי להחליף את צ'אטגפט? מאנץ' הוא כלי AI למיחזור מעולה שזהה לצ'אטגפט. הוא לא יכול להתחרות בצ'אטסוניק. בזמן שמאנץ' מתמקד רק בשימוש חוזר של תוכן, צ'אטסוניק מתמקד ביצירת תוכן, עריכה, אופטימיזציית מילות מפתח, יצירת תמונות AI ועוד.

אוטומטים

בזמן שמונץ מוגבל למחזור מחדש של וידאו, אוטומטה - חלופה אחרת של ChatGPT עבור נתוני מדיה חברתית מקלה על התהליך המלא של מחזור מחדש, גם לטקסט וגם לוידאו.

תמונה 14

אפשר למטריד בלוגים וספרים אלקטרוניים לפוסטים בלינקדאין, טראדים בטוויטר וניוזלטרים. באותה מידה, אפשר למטריד תוכן וידאו גם כן.

תכונות האוטומט

  • אוטומטה מגיע עם תבניות לכידוף תוכן המאפשרות להמיר פוסטי בלוג ארוכים לפוסטים ברשתות החברתיות בשניות.
  • כל תוכן המופיע בטקסט או בקישור של YouTube ניתן לכידוף עם אוטומטה.

תמחור אוטומטה

אפשר להתחיל להשתמש ב-Automata בחינם בלי צורך בכרטיס אשראי. הגרסה המקצועית מתחילה מ-39 דולר לחודש למשתמשים פרטיים ו-499 דולר לחודש לעסקים. ניתן גם לבחור בתוכנית המותאמת אישית אם ברצונך בשירותי גרימת מחדש שתהיו צריכים להתאים.

האם ChatSonic הוא אלטרנטיבה טובה יותר ל-ChatGPT מאשר Automata? Automata הוא AI מצוין דומה ל-Chat GPT לצורך ייעול תוכן, אך כאשר מדובר ביצירת תוכן, עריכה, ביצועי מילות מפתח ותצוגת תמונה שצורפה על ידי AI, ChatSonic מבצעת ביצועים טובים יותר. גם אם Automata מתמקדת רק בייעול תוכן, ChatSonic מציעה מגוון רחב יותר של יכולות.

פוסטלי

פוסטלי היא פלטפורמה לשיווק ברשתות החברתיות כולל תכנון, עיצוב וביצוע מסע פרסום בגודל רחב.

באפשרותך לכתוב תוכן לבלוגים, פרסומות ודואר אלקטרוני בקלות ולערוך תמונות וסרטונים. לא רק יצירת תוכן, באפשרותך גם לצמצם את זרימות העבודה לאישור תוכן ולתהליך הפרסום.

תמונה 3

אם אתם סוכנות רשתות חברתיות ועובדים עם מספר לקוחות, אז תכונת ההעלאה המרוכזת היא מבוצע הצילה עבורכם. עם חלופת ChatGPT עבור רשתות חברתיות - Postly, ניתן לצמוח בהשתתפות קהל, לגרום להמרות ולשפר את היעילות של קמפייני שיווק.

תכונות של Postly

  • Postly משולב עם כמעט כל פלטפורמות המדיה החברתית, כמו טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, ועוד, כך שתוכל לפרסם תוכן במספר פלטפורמות בלחיצה אחת.
  • אפשר ליצור לוח זמנים לתוכן לפי כל פלטפורמה בנפרד או לכולן ביחד.
  • אפשר לשתף פעולה עם הצוות ולהאיץ את תהליך יצירת התוכן.
  • בנוסף, Postly מציע כלי עריכה קל לשימוש לתמונות וסרטונים, מקיצור קישורים לשיתוף קל, וניתוח ביצועי מדיה חברתית.

מחירי Postly

ל-Postly אין תוכנית חינמית. התוכניות התשלום מתחילות מ- 9 דולר לחודש (עבור אדם פרטי) ועולות עד 299 דולר לחודש (עבור סוכנות).

האם ChatSonic הוא אלטרנטיבה טובה יותר ל-ChatGPT מאשר Postly? בעוד ש-Postly תומך בכל שלב יצירת תוכן למדיה חברתית, יכול להיות יקר מאוד אם ברצונך ליצור תוכן בתצורה גדולה. אבל ChatSonic מספק גישה לכל התכונות שלו בעוד שמשכי שלו קיים על בסיס מספר המילים שנוצרו, ובכך הופך להיות אלטרנטיבה טובה יותר ל-ChatGPT.

בחירת החלופה המתאימה של ChatGPT עבור שיווק במדיה החברתית

ישנם כליי AI רבים כמו ChatGPT שקופצים בכל מקום בימים אלו וזה יכול להיות מבלבל לנסות להבין איזו אפשרות להשתמש. הדרך הטובה ביותר למצוא אלטרנטיבה ל-ChatGPT עבור רשתות חברתיות שעובדת עבורך היא על-ידי הבנת הצרכים ולקרוא את האפשרויות המתאימות. אל תשכחו לבדוק את המחיר ולוודא שהתכונות שוות לפני ביצוע כל התחייבות.

ChatSonic הוא שילוב של התכונות הטובות ביותר ומחירים נגישים ההופכים אותו לאלטרנטיבה הטובה ביותר ל-ChatGPT עבור רשתות חברתיות.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>