מחירי ChatGPT API

OpenAI הפך את ה-ChatGPT API לזמין עבור מפתחים. ה- API הזה משתמש במודל החזק GPT-3.5 turbo, המודל הזה זהה למודל המשמש למערכת ChatGPT. מפתחים יכולים לגשת ל- API בקלות דרך נקודת קצה פשוטה. OpenAI ציינה כי ה- ChatGPT API יעלה עשר פעמים פחות מכל מודלי GPT-3.5 אחרים. כך שזה הופך אותו לבחירה זולה יותר עבור מפתחים.

עבור עסקים ומפתחים הזקוקים ליותר מ-450 מיליון אסימונים ליום או מעוניינים לייעל את מוכנות העבודה בהתאם לביצועי החומרה, המערכת OpenAI מספקת מקרים מיועדים. המפתחים יכולים להשתמש בעוצמת החישוב של Azure דרך האסימונים המיועדים, המתחברים לנקודות הסיום של המשתמש ומציעים נתיב מותאם לעיבוד AI.

סנאפצ׳ט, קוויזלט ואינסטה-קארט משתמשים ב-API של OpenAI, ChatGPT עבור התכונות שלהם: My AI, Q-Chat ו- Ask Instacart. התכונות הללו מציעות תמיכה וליווי וירטואליים עבור למידה ותשובות מבוססות נתוני מוצרים. ההורדה במחיר של API של ChatGPT היא חדשות טובות עבור שיווקנים ועסקים שמעוניינים להשתמש ב-ChatGPT כחלק מתוכניות השירות לקוחות והתערבות עם הלקוחות שלהם.

תוכנית מחירים של ממשק ה- API של ChatGPT

עלות שימוש ב־API של ChatGPT תלויה במספר הטוקנים שעובד המודל, כולל מחרוזת ההודעה והמטאדאטה. מחיר 1000 טוקנים נוכחי הוא $0.002, שמתרגם לכמות של כ-750 מילים. OpenAI יצרו ב-API של ChatGPT מחיר נוח יותר עבור מפתחים ועסקים על ידי הורדת המחיר לסך של $0.002 לכל 1000 טוקנים או כ-750 מילים בערך.

זו התקציב הפחתה של 90% מאז דצמבר 2022. מנוע הדיבור ChatGPT נבנה באמצעות המנוע GPT-3.5 turbo וניתן להתאים אותו ליישומים אחרים מבלי לבצע שינויים משמעותיים בקוד.
OpenAI ביטלה את מדיניות הבקרה לפני השקה שפעלה עד כה, ושדרג הִנוּסָה האחרונה, gpt-3.5-turbo, ייתמך עד יוני, ואחר כך יושק הגרסה החדשה והיציבה של gpt-3.5-turbo.

קראו עכשיו: קלט תמונה ב GPT 4

תוכנית "שלם ככל שתשתמש"

OpenAI מציעה תוכנית "Pay as You Go" היא נוחה וזולה. עם מודלי ה-API החדשים של ChatGPT 3.5 Turbo, המשתמשים יכולים לצפות לשלם $0.002 ל-1,000 טוקנים. הזה מתרגם לכמה דולרים בלבד לחודש, גם תחת שימוש כבד. כדי להתחיל, המשתמשים צריכים מערכת מפתחות API ייחודית לחשבונם, הניתנות להוספה לאפליקציות של צד שלישי של ChatGPT.

לאחר ההרשמה לתוכנית בדף החיוב של OpenAI, המשתמשים יכולים להגדיר מגבלות שימוש כדי למנוע תשלומים לא צפויים.

האם API של ChatGPT הוא בחינם?

ה- ChatGPT API אינו כלול במינוי ה- ChatGPT Plus, אך זה אינו חינם גם לא. ל- API יש מחירים משלו.

האם יש API עבור ChatGPT?

כן, OpenAI הודיעה על הנפת אפליקציות שלה ב-Q1 2023.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>