קלט תמונת GPT 4: האם זה עובד עם ChatGPT?

האם אתה סקרן לגבי ההתקדמויות האחרונות ב-OpenAI Multi-Model GPT 4? אז ייתכן שתהיה מעוניין ללמוד על קלט תמונות של GPT-4, תכונה חדשה המאפשרת עיבוד של קלט טקסט ותמונה יחד.

היכולת המרכזית של GPT-4 לעבד מקבצי תמונה בגדלים וסוגים שונים כוללת מסמכים עם טקסט ותמונות, תרשימים ידניים וצילומי מסך. באמצעות היכולת הזאת, המודל יכול לקבל קלטים גם טקסטואליים וגם ויזואליים וליצור פלטים תואמים באותה יכולת לקלטים טקסטואליים בלבד.

במאמר זה, יובן את האפשרויות של קלט תמונות של GPT-4, הטכנולוגיה מאחוריה וכיצד זה יכול להיות אפשרי.

קלט תמונות וטכנולוגיית GPT-4

אז, מה יכול לעשות GPT-4? ובאפשרותך להזין תמונה ייחודית לצד סט של הוראות ברורות, שאלות או דעות, ולקבל תשובה מבנית שמשתמשת בשתי ערכות הנתונים כקלטים. הדבר מאפשר צמתיות רחבה של מגוון אפשרויות, מבקשים מ-GPT-4 להבין את ההקשר של תמונה, לנתח נתונים המוצגים בגרף ועוד.

למשל, תוכל להזין תמונה של תבנית של צורות ולשאול את GPT-4 איזו צורה משלימה את התבנית. היכולת של GPT-4 לפרש ולהבין תמונות היא פריצת דרך משמעותית בתחום הבינה מלאכותית. במהלך הזרמת המפתחים החיה של OpenAI, GPT-4 הציגה את יכולתה לתאר צילום מסך של חלון Discord בפירוט.

המודל דרש קצת מעל דקה לעבד את הקלט וליצור תגובה מדויקת ותיאורית למדי. התגובה כידוע, כיבסה כמעט כל אלמנט של מסך הקלט, משם השרת בפינה השמאלית העליונה ועד לערוצי הקולות השונים וגם כינתה את כל המשתמשים המקוונים כיום בסרבר של Discord בסרגל הצדדי הימני.

כדי להראות את יכולות הקלטה ועיבוד של תמונות של GPT-4, באמצעות סקירה טכנית של OpenAI ל-GPT-4 יש דוגמה למם פופולרי שכולל "מפת עולם המורכבת מנגטים". GPT-4 הצליח לפענח את התמונה וליצור תגובה מדויקת עם הומור וסימוכין במפתח של הטקסט והתמונה המפתיעה.

זיהה את המים כצחוק שמשלב שני דברים לא מתאימים זה לזה והסביר כי התמונה היא בעצם של נגטי עוף המאורכבים כדי לדמות מפת העולם. יכולתו של GPT-4 לעבד קלטים חזותיים וטקסטואליים ולייצר פלט מובנה מציגה את הפוטנציאל העצום שלו ביישומים שונים, מניתוח מדיה עד מעקב אחר רשתות חברתיות ומעבר להם.

  • אתה יכול לראות עוד על הפרויקט האחרון של OpenAI כאן.

האם קלט תמונות של GPT 4 עובד עם ChatGPT?

ChatGPT Plus מופעל על ידי GPT-4 וכרגע אינו מאפשר למשתמשים להכניס תמונות דרך הממשק המשתמש. כפי שהכשרתו של GPT-4 תמשך ויתקדמו היכולות שלו בעיבוד תמונות, יש אפשרות להוסיף אפשרות זו בעתיד אך אנחנו לא יכולים לדבר מטעם השירות עם OpenAI על תוכניות בכך. כפי שלאחרונה הודגש, אינם זמינים כעת יכולות ההכנסה של תמונות ל GPT-4 לציבור הרחב.

Open AI כרגע לא מציעה שירות מזינת תמונות ל-GPT 4, אך זו שאלה נפוצה. נרשמה כבר תענוגת עניין בנוגע למזינת תמונות, ולכן אנו סבורים שיכול להופיע תכונה כזו בהרחבה הקרובה על מנת לתמוך בבקשה.

אז מה האפשרויות שלנו ואיך מכניסים תמונה ל-ChatGPT? דרך אפשרית לנסות להכניס תמונה ל-ChatGPT היא דרך הבקשות.

איך להשתמש בקלט תמונה של GPT 4

בזמן הכתיבה, קלט תמונה של GPT-4 אינו זמין לציבור הרחב. למרות ש-ChatGPT Plus מבוסס על מרקם GPT-4, הוא אינו מסוגל לעבד הערות המבוססות תמונה כעת. העובדה ש-OpenAI הציגו את היכולות המולטימודליות של GPT-4 מרמזת על הכוונה להפעיל תכונה זו בעתיד.

כרגע, הדרך היחידה לגשת ליכולות עיבוד התמונה של GPT 4 היא דרך GPT-4 API שזמין רק למפתחים. אנחנו מקווים בכנות שקלט תמונה יהיה זמין לכולם בקרוב!

האם ChatGPT יוצר תמונות?

לא, זה לא מה שה"צ'אט ג'י.פי.טי" הוא. זהו כלי ליצירת טקסטים פשוט. כפי שצוין, יש ל- ChatGPT את היכולת להציע את העצה המושלמת לצורך שלך כאשר אתה משתמש בכלי כמו Midjourney או DALL-E. זה טבעי להניח כי בעתיד יהיה כלי שיכלול מגוון קלטים ויספק מגוון פלטים, אבל אין שום תיאור כזה כרגע.

האם קטג'פי יכול ליצור אמנות?

כפי שצוין קודם, אם אנו מדברים על אמנות חזותית אז לצערנו ChatGPT לא מתאים לכך. ChatGPT הוא כרגע צ'אטבוט המבוסס טקסט שמשמעו שלא ניתן לצרף תמונות או לצפות מהתוכנה ליצור אותן עבורך. ניתן להשתמש ב־ChatGPT בשילוב עם תוכנת תמונות AI אחרת, באמצעות ChatGPT ליצור תשומות לב ולאחר מכן להזין אותן לתוכנה אחרת. ChatGPT הוא גם מקור נפלא לעזור לך להמחיש את הרעיונות שלך לאמנות. אם יש לך קשיים למצוא השראה, תוכל לבקש מ ChatGPT לתת לך כמה רעיונות ולהמשיך להשתמש בתוכנה כדי להתפתח באחד הרעיונות אלו.

אם נדבר על אמנות במובן הרחב של המונח, אז יש אנשים שיאמרו כן, קצתGPT מסוגל ליצור אמנות. רבים משתמשים ב-ChatGPT ליצירת שירה וגם בשימוש ב-ChatGPT לכתיבת מוזיקה. אם התרחישים שלך מספצים מספיק, אתה עשוי להתפלא כמה טוב יכולה להיות הצ'אטבוט המלא בבוניות.

באילו מקומות כבר משמשים את GPT-4 עד כה?

  • צ'אט-גי.פי.טיי פלוס
  • דואולינגו
  • מדיינד ehf
  • אקדמיית חאן
  • תהיה לי עיניים
  • קופילוט של GitHub
  • בינג של מיקרוסופט
  • קופילוט של מיקרוסופט 365

אתה יכול לקרוא עוד על היישומים שלמעלה וכיצד GPT 4 מיושם כאן.

איך מגשימים גישה ל-GPT 4?

GPT 4 הוא כלי מפתח הזמין רק למי שנרשם ל-ChatGPT Plus. עליך להצטרף לרשימת המתנה, על פי דרישת OpenAI להרשם.

האם GPT 4 חינם לשימוש?

GPT 4 דורש מנוי חודשי ל-ChatGPT Plus כדי לגשת אליו, אך כרגע לא דורש עלות נוספת מעבר לכך.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>