כיצד להכשיר את ChatGPT בנתוני המשתמש שלך? מדריך לבניית Chatbot AI מותאם אישית

544209384_jarvis-ai-chatbot-sitting-on-a-computer-and-helpin_xl-beta-v2-2-2.png

האם תמיד רצית לשחרר את הטוני סטארק בתוכך?

נו, לא בדיוק ליצור את J.A.R.V.I.S., אבל צ'אטבוט מותאם אישית עם יכולות AI שיודע לפרטי פרטים את העסק שלך כמו אצבע דיגיטלית.

אנחנו מדברים על צ'אטבוט של ChatGPT שחכם במיוחד ומבין בצורה ללא טעות כל הנגש של העסק שלך, ומטפל בפניות הלקוחות שלך באופן לא נלאה עשרים וארבע שעות ביממה.

כן, קראת נכון! עכשיו תוכלו לאמן את המערכת ChatGPT על המידע האישי שלכם כדי לבנות צ'אטבוט למטרות העסק שלכם.

צרו חוויה מרגשת בעולם המבוסס על AI בזמן שאנחנו מתגלים את הטכניקות, הכלים והלטיפים המעניינים שנחוצים כדי ליצור את הצ'אטבוט שלכם שיוכל למהפך את דרככם של אינטראקצייתכם עם גולשי האתר שלכם.

אז, התגלגל מצד ותן לי זמן!

עתיד צ'אטבוטי AI הגיע, וזה מתחיל עם הנתונים שלך

מה זה ChatGPT?

צ'טגפט (Chatbot Generative Pre-trained Transformer) הוא מודל שפה מהפכני המפותח על ידי OpenAI. הוא מיועד ליצור תגובות דומות לבני אדם בכיבוד שפתי טבע, כמו שיחות בוט, עזרי וירטואליים ועוד.

בלב ChatGPT מתגוררת ארכיטקטורת GPT מתקדמת, שמאפשרת לו להבין הקשר, לייצר תגובות רלוונטיות ואפילו ליצור פלטים יצירתיים בפורמטים שונים כמו טקסט, קטעי קוד או מספרי תבניות. העוצמה של ChatGPT מסתתרת בבסיס ידע העצום שלו שנצבר מאימון מוקדם מראש על קו אנורמלי של טקסט מהאינטרנט.

בכללי, ChatGPT הוא מודל שפה מונעת בהנעת AI היכול להבין ולהגיב לקלטי המשתמש בדיוק ובקוהרנטיות מצוינים, מה שהופך אותו למשנה משחק בתחום של AI שיחות.

תמונת צ'אט GPT

מהו צ'אטבוט GPT מותאם אישית של AI?

צ'אטבוט המותאם לעסק של AI המשתמש בלמידת מכונה מתקדמת של OpenAI - ChatGPT - מותאם במיוחד לצרכי העסק שלך. להדריך את ChatGPT על נתוני העסק שלך הוא משמעותו שזה יהפוך לגרסת צ'אטבוט מאושרת שנלמדה על הנתונים המיוחדים שלך - כמו מדיניות החברה שלך, מוצרים, שירותים ושאלות נפוצות - כדי להפוך לעזר וירטואלי עבור העסק שלך ולהפוך אותו למרכז מפקד סופר גיבור.

בוט הצ'אט המותאם אישית שמשתמש בטכנולוגיות של ChatGPT מתאים לכל תעשייה בין אם בתחום הבריאות, המכירות בקמעונאות הנדל"ן, מתאים במושלמות לצרכי הלקוח וציפיות החברה.

התהליך כולל כיוונון ואימון של ChatGPT על ידי העלאת מערכת הנתונים המיועדת לך, כולל מסמכי טקסט, שאלות נפוצות, בסיסי ידע או תמלילי תמיכה לקוחות. האימון המותאם אישית זה מאפשר לצ'טבוט להיות מודע להקשרים בתחום העסקי שלך ולוודא שהוא מסוגל להיות מעורב בשיחות משמעותיות ומדוייקות עם המשתמשים.

היופי של הרובוטים המותאמים AI ChatGPT האלו נמצא ביכולת שלהם ללמוד ולהתאים. אפשר לעדכן אותם באופן שטחי עם מידע חדש וטרנדים ככל שהעסק שלך מתרחב או מתפתח, ובכך מאפשרים להם להיות עדכניים ויעילים בטיפול בפניות של הלקוחות.

אינם קיימים יותר ימי הצ'אטבוטים סטטיים וכלליים עם תשובות חסרות התאמה. צ'אטבוטים מותאמים אישית של AI ChatGPT משנים את הגישה של עסקים להתחשבות לקוחות ולחוויה, ומפכים אותה לאינטראקטיבית, אישית יותר ויעילה יותר.

✋ !יופה זה נחמד כן אבל יש לו מגבלות, כמו ליצור נתונים מיושנים. אם אתה מעוניין לדעת על כלים שיכולים לכפות על המגבלה הזו של ChatGPT, תצטרף לאלטרנטיבות של ChatGPT עכשיו!

5 הסיבות לכך שאתה זקוק לצ'אטבוט של הבנק לאמנות ChatGPT

הדבר הראשון שעולה על הדעת כאשר מדברים על צ'אטבוטים של מל"ט הוא תמיכת לקוחות. אבל תזכורת לנו למה אנחנו כאן? צ'אטבוטים אלו המותאמים בהתאמה אישית ל ChatGPT יכולים לעשות הרבה יותר. בואו נסתכל על חלק מהם:

1. כדי לשפר את חוויית הלקוח שלך

דמיינו את לקוחותיכם מעיינים באתר האינטרנט שלכם ופתאום הם נפגשים עם צ'אטבוט חכם וידידותי שמתאים לסייע להם להבין את עסקכם טוב יותר. הם מקבלים את כל המידע הרלוונטי שצריך בשיחת קצבה ומעניינת. זה מה שצ'אטבוט בעל חכמת מלאכות מיומנות עשוי לעשות.

רואים, על ידי שילוב סייען חכם ומאומן בצ'אטGPT אל מתוך האתר שלך, אתה משפר לעצמך את החוויה של הלקוחות.

הנה העניין: צ'אטבוט למידת מכונה המאומן עם ChatGPT יכול לטפל בשיחות מורכבות, מבטיח שהמבקרים באתר שלך יקבלו את התשובות המדוייקות שהם צריכים. זה כמו לקבל עזרה מסיוע אנושי מקצועי.

2. לתפוס לידים כמו מומחה

משולב יועץ AI לאתר שלך והוא יפעל כמו חבר מיודע שיוביל את המשתמשים בעדינות דרך האתר שלך.

נניח שאתה מנהל עסק בתי נדל״ן. לקוח סקרני מתקשר לאתר שלך, מחפש אזורים מתאימים לקניית נכס בסן פרנסיסקו. במקום להשאיר אותם לנווט בים העצום של החומר, הצ'אטבוט המופעל ע״י AI שלכם מאפשר להם לקבל מידע חיוני על האזורים המתאימים ביותר לפי ההעדפות והתקציב שלהם.

אבל זה לא מסתיים כאן!

הרובוט הראשוני של למידה עמוקה ChatGPT שלכם איננו רק מקור מידע; הוא מתכוון לייצר מכירות! לאחר שהוא עוזר ללקוח בשלב המחקר, הוא יודע מתי להציע לקוח לקיים שיחה עםכם (או עם סוכן הנדל"ן שלכם) כדי להמשיך בתהליך.

בכך את/ה לא מציע/ה מידע יקר אלא גם בצורה ללא מאמץ מפגיש/ה מפניות בעזרת יועץ האינטנט המלאכותי שלך. הלקוח מקבל הדרכה אישית ואת/ה מקבל/ת לקוח פוטנציאלי חדש - מצב זוכה-זוכה!

תמונת מסך 28

3. כדי לשמור על הלקוחות שלכם מעוררי עניין

להשאיר את הלקוחות או המבקרים באתר שלכם מעורבים הוא השם של המשחק בעולם המהיר של היום. הכל הולך ופונה לספק להם עובדות מרתקות ומידע רלוונטי המותאם לתחומי העניין שלהם. בואו נדמיין לרגע תרחיש כמו זה שבו האתר שלכם כולל מגוון רחב של מתכונים עשירים וטעימים לבישול.

קורא נזכר בפוסט בלוג שמתאר את השלבים להכנת עוגת גבינה טעימה ללא ביצים. כשהם נדלקים בנושא ודפדפנים במתכון, הצ'אטבוט שלך המותאם אישית והמאומן תופס מהלכים נלהבים עם הודעה מפתיעה: "הידעתם שאפשר להכין עוגה ללא ביצים רק בעזרת בננה? לחצו כאן כדי ללמוד עוד!" מושך, הקורא נושך במכה ומועבר לפוסט אחר של הבלוג שלך.

תוצאות: הם מבקרים באתר שלך לזמן רב יותר.

4. לשפר את חוויית העובדים הפנימית

כעת ניתן להכשיר את האפשרות ליצור את הצ'אטבוט שלך בעזרת כל הפרטים החיוניים של הארגון שלך, כמו מדיניות חופשות, מדיניות קידום, פרטי גיוס עובדים ועוד, כדי לבנות את ה AI שלך צ'אטבוט לעובדים בהתאמה אישית.

באמצעות צ'אטבוט זה מתקדם AI תוכלו להפוך אותו למבצע משאבי אנוש, להדריך את עובדיכם ולספק להם את כל המידע שהם זקוקים לו. לכן, במקום לבזבז שעות בחיפושים במסמכי החברה או לחכות למענה דוא"ל מצוות משאבי האנושיים, העובדים יכולים פשוט לשוחח עם צ'אטבוט זה כדי לקבל את התשובות שהם צריכים.

5. להגביר את תמיכת הלקוחות שלך

אנו פשוט לא יכולים להתעלם מהיישום הפופולרי ביותר לצ'אטבוט AI מותאם אישית של ChatGPT: יצירת סוכני תמיכת לקוח משלכם!

בוט צ'אט מבית ChatGPT שאומן מיוחד יכול להבין את התנהגות עסקך ולהיות מותאם באופן מלא לצרכי הלקוחות שלך. זה אומר שהוא יכול לטפל בשאילתות, לספק עזרה, ובכלל להיות חלק בלתי נפרד מתמיכת הלקוחות שלך.

המערכת מסוגלת ללמוד מהנתונים המיועדים לך ולהתאים את עצמה להם, כדי להיות פתרון גמיש ומתקדם בתמיכת הלקוחות של העסק שלך. עם זאת, הופכת להיות מומחית לתמיכת לקוחות, שפעילה 24/7 ואינה זקוקה למנוחה.

👉מחפשים עוד בוני צ'אטבוטי AI? עדין משתלם לעיין בבוני צ'אטבוטי ישראלים אלו!

בניית צ'אטבוט מותאם אישית המונחר בתוכנה של ChatGPT באמצעות API של ChatGPT

עכשיו שאתם יודעים מה בונה שיח GPT מותאם אישית יכול לעשות, מה דעתכם אם נחקור איך להכשיר את שיח GPT ליצירת אחד?!

אנחנו מדברים על יצירת צ'אטבוט לבסיס הידע המלא שבו אפשר לדבר איתו.

זהו תהליך של מספר שלבים ליצירת בוט צ'אט AI עם כוחות ChatGPT שלך...

⚠️אזהרה: התהליך הבא הוא טכני מאוד ודורש המון מידע על קוד. אם ברצונך לדעת איך לבנות צ'אטבוט AI ללא קוד, גלול למטה כדי למצוא דרך קלה ולא טכנית אחרת!

הכנת הרובוט הדיבורי ChatGPT המותאם אישית: הגדרת סביבת התוכנה

לפני הכל, תצטרך להגדיר סביבת תוכנה על המחשב שלך כדי לאמן צ'אטבוט אינטליגנטי ChatGPT. הנה התהליך:

שלב 1 - התקנת פייתון

כדי להתחיל, יש להתקין את פייתון על המחשב. ניתן להוריד אותו מהאתר הרשמי של פייתון. יש להריץ את קובץ ההתקנה ולוודא שהאפשרות "Add Python.exe to PATH" מסומנת, מכיוון שזה חיוני.

תמונת מסך 2023-05-04 בשעה 3.34.25 בבוקר.png

שלב 2 - שדרוג Pip

פייתון מגיע עם מנהל חבילות שנקרא Pip, אשר מאפשר לך להתקין ספריות של פייתון. מכיוון ש- Pip מותקן במקביל לפייתון, עליך לשדרג אותו לגרסה העדכנית ביותר באמצעות הטרמינל של המחשב המשתמש במערכת ההפעלה ווינדוס או בטרמינל של המחשב המשתמש במערכת ההפעלה macOS.

שלב 3 - התקנת ספריות חיוניות

כעת הגיע הזמן להתקין את הספריות הקריטיות הנדרשות להכשרת הצ'אטבוט שלך באמצעות AI מותאם אישית. ראשית, התקן את הספריה ה OpenAI, שתשמש כספריית השפה הגדולה (LLM) לכשירה ויצירת הצ'אטבוט שלך.

.הבא, התקן GPT אינדקס (כן נקרא LlamaIndex), שמאפשר לLLM להתחבר לבסיס הידע שלך. כעת, התקן PyPDF2, שמסייע בפירוק קבצי PDF אם ברצונך להשתמש בהם כמקור הנתונים שלך. בנוסף, התקן PyCryptodome.

לבסוף, התקן את ספריית Gradio כדי ליצור ממשק משתמש פשוט לפעולה עם השיחה האנושית המאומנת באמצעות AI.

שלב 4 - להוריד עורך קוד

כדי לערוך את הקוד, יש לך צורך בעורך קוד. למחשבי Windows, אנחנו ממליצים על Notepad++. אם אתה מכיר סביבות פיתוח יותר מתקדמות, תוכל להשתמש ב- VS Code על כל פלטפורמה או ב- Sublime Text על macOS ו- Linux.

תמונת מסך-2023-05-04-ב-3.42.32-בלילה.png

קבל קוד מפתח לממשק ה-API של OpenAI כדי להכשיר את הצ'אטבוט המותאם אישית שלך ב-ChatGPT

לפני שתכשירו AI Chatbot שמשתמש בבסיס ידע מותאם אישית, עליכם לקבל מפתח API מ-OpenAI. מפתח זה אפשרות לגשת למודל של OpenAI ולאפשר לו לנתח את הנתונים המותאמים אישית שלכם ולגרום לו להסיק מסקנות.

  1. צור חשבון ב-OpenAI או התחבר אם כבר יש לך חשבון.
  2. לחץ על הפרופיל שלך בפינה הימנית העליונה ובחר "View API keys" מהתפריט הנפתח.
  3. בחר "צור מפתח סודי חדש" והעתק את מפתח ה- API. מכיוון שלא תוכל להעתיק או לצפות במפתח המלא מאוחר יותר, שמור אותו לקובץ טקסט פשוט מייד.
  4. לְבַסֵס, שמור את מפתח ה- API שלך תחת כיסוי - זה פרטי ומיועד לחשבונך בלבד. תוכל למחוק מפתחות API וליצור עד חמישה מהם אם יהיה צורך.
תמונת מסך-2023-05-04-ב-3.49.29-בבוקר.png

עכשיו, בואו נאמן את המערכת ChatGPT על נתונים משלכם

כשהסביבה של התוכנה כבר מוכנה ויש לך מפתח API של OpenAI מוכן, נותר לאמן את שורת השיח המלאכותית על נתונים מותאמים לך באמצעות דגמי "gpt-3.5-turbo" או "gpt-4." הנה מה לעשות לבצע זאת:

  1. צור תיקייה "docs" והוסף לתוכה את מסמכי ההדרכה (טקסט, PDF, CSV או קבצי SQL). השתמש בקבצים קטנים בהתחלה (<100MB) כדי לקבל משכורת על התהליך.
  2. פתח את העורך לקוד (למשל, Notepad++), כתוב את הקוד ושמור אותו כapp.py באותה המיקום כמו התיקייה "docs". החלף את הטקסט "Your API Key" בקוד עם מפתח ה- API שיוצר מפורט ב OpenAI. שמור את השינויים.
  3. הרץ את הקוד בטרמינל כדי לעבד את המסמכים וליצור את קובץ "index.json".
  4. כאשר המסמכים מעובדים, נוצרת כתובת URL מקומית. העתק והדבק את הכתובת לדפדוף בדפדפן האינטרנט שלך כדי לקבל גישה לרובוט הצ'אט המותאם אישית של ChatGPT AI.

כך זה! שאלו את הצ'אטבוט שלכם שאלות כדי לקבל תשובות המבוססות על הנתונים שסיפקתם.

לכידת-מסך-2023-05-04-בשעה-3.55.36-לפנות-בוקר.png

אוו!

האם לא היה זה מסובך מדי?

כל התהליך לבנית בונה צ'אטבוט AI מותאם אישית של ChatGPT מהתחלה דורש זמן רב וגורם לחרדה.

ואם אין לך מושג בתכנות, זה יכול להפוך לקשה יותר עבורך.

אך אל תדאג. כבר חשבנו על דרך כדי שתוכל לבנות צ'אטבוט AI מותאם אישית ChatGPT שתוכל להתאים ולהתאים אישית בדקות, וכל זאת בלי להשתמש בשורת קוד אחת!

תחזיקו בכובעים שלכם ותגידו שלום ל...

Botsonic: מכנה משותף לבניית צ'אטבוטים מותאמים אישית באמצעות טכנולוגיית ChatGPT AI

Botsonic, המבנה המהפכני של בונה צ'אטבוטים מבלי לכתוב קוד על ידי Writesonic, משנה את עולם חוויית הלקוח והקשר!

כעת ,באפשרותך ליצור חוויות מכונות למידה של AI מדברות וחכמות למבקרי האתר שלך בדקות וללא הצורך בידע בתכנות. זהו צ'אטבוט חדשני, דומה ל- ChatGPT, המאפשר למשתמשים להשתמש בכוח של GPT-4 וטכנולוגיות עיבוד שפתיים כדי ליצור צ'אטבוטים מותאמים אישית המתאימים לפתרון מגוון רחב של בעיות, ללא ידע טכני.

במונחים פשוטים, מישהו יכול כעת לבנות בוט שיחות מלאכותי לאינטגרציה באתר שלו עם קוד embeddable.

בואו נכנס לעולם הבוטסוניק ונחשוף גישה מהפכנית לאינטראקציות עם לקוחות וחוויות משתמש דינמיות.

כשליטה בעברית: הכשרת צ'אט-GPT על בסיס הידע שלך

Botsonic מבין ומזכיר את המידע שסיפקת בצורה מקיפה, כך שהוא יכול לעזור ללקוחות שלך עם השאלות שלהם בצורה הדומה ביותר לאדם.

ניתן ליצור צ'אטבוט של ChatGPT מאושר עבור העסק שלך על ידי האכלת הנתונים שלך ל-Botsonic בשני דרכים:

מסמכים

העלה את מסמכי העזרה שלך או כל מסמכי התיעוד הקשורים למדיניות החברה שלך, למדיניות ההחזרים, לחוקי המשלוחים של המוצר וכו ', בפורמטים PDF, PPT, PPTX, DOC ו- DOCX

כתובות אתרים

ניתן גם להעלות את מידע העסק שלך על ידי העתקה והדבקה של קישורי האתר שלך. בוטסוניק יכול לחלץ מידע מהדומיין הראשי, תת הדומיין וגם רק מדף אינטרנט (כתובת אתר).

התאמת ChatGPT למותג שלכם

צור זהות מובהקת ועקבית למותג שלך עם בוטסוניק על ידי התאמת כל פרט בשיחת AI לזהות הוויזואלית של המותג שלך.

כדי להפוך את הבוט שלכם של ChatGPT לבולט באמת, Botsonic מציע את האפשרויות המותאמות הבאות:

  1. שם לבוט הצ'אט שלך - בחר בשם העסק שלך תחת השדה "שם החברה" במקטע ההתאמה אישית.
  2. בחר את צבעי המותג שלך - התאם את Botsonic לאתר שלך על ידי בחירת הצבעים הייחודיים של המותג שלך מהאפשרות לצבע בצ'אטבוט. ניתן גם להעתיק את קוד הצבע.
  3. הוסף קו חתימה - כתוב קו חתימה מושכת תשומת לב לבוט שלך אשר מפנה את המשתמש לפעולה (למשל - בואו נדבר או מוכנים לקצר עם צ'אט מהיר?).
  4. התאם אישי עם הודעת קבלת פנים - התקן הודעת קבלת פנים חמה כדי לברך את המבקרים לאתר שלך.
  5. הוסף את לוגו המותג ותמונת הבוט הצ'אט - תן ל-ChatGPT את לוגו המותג שלך ותמונת בוט צ'אט ידידותית שיופיעו על הווידג'ט שלך.
  6. בחר את הכפתור המועדף עליך - עיין מבין כפתורים מעוצבים הזמינים תחת האפשרות לסגנון הכפתור ובחר את הכפתור המתאים לאתר שלך.
  7. ספק את פרטי ההתקשרות שלך - הכנס את כתובת הדוא"ל שלך כדי שהמבקרים שלך יוכלו ליצור איתך קשר לתמיכה נוספת.
  8. מלא עם שאלות מומלצות - כדי להדריך את מבקרי האתר שלך טוב יותר, הוסף כמה שאלות דוגמה כאן. אנחנו ממליצים לספק את השאלות הכי נשאלות כאן.

שלבו לתוך הפעלה פשוטה וללא קוד

הגדרת Botsonic מחייבת אפס ידע בתכנות! לאחר הגדרת בוט של AI ChatGPT הפרטי שלך, Botsonic יצור:

  1. קוד שניתן להטמיע - זמין בניסיון חינמי גם כן.
  2. באמצעות מפתח ה- API שלנו - זמין רק בתוכניות פרימיום.

איך להתקין ולאינטגרציה את הרובוט הדיבורי של Botsonic המיושם עם AI?

התקנת Botsonic קלה מאוד ותוך דקות זעירות. נדריך אתכם בתהליך הכולל 4 שלבים כדי להתחיל לעבוד עם צ'אטבוט AI זה בלי קוד:

שלב 1 - ללכת ל- Writesonic

בוטסוניק הוא חלק מבמערכת ורייטסוניק ואפשר לגשת אליו דרך לוח הבקרה של ורייטסוניק. אם אין לך חשבון ורייטסוניק עדיין, אפשר ליצור אחד בחינם כעת.

לאחר שתיכנס ללוח המחוונים של Writesonic, נווט ל-Botsonic. תוכל גם להשתמש בשורת החיפוש כדי למצוא אותו.

שלב 2 - העלה את מסד הנתונים שלך

עכשיו, העלה את המסמכים והקישורים שלך במקטע "העלאת נתונים". ניתן להעלות כמה קבצים וקישורים, ו-בוטסוניק יקרא ויבין את כולם.

שלב 3 - הגדרת התאמה אישית והתאמה למשתמש

כדי להפוך את הצ'אטבוט המותאם אישית שלך למה שלך באופן מלא, תן לו את שם המותג שלך, צבעים, לוגו, תמונת צ'אטבוט וסגנון צלמית. ניתן גם להוסיף הודעת קבלת פנים חמה כדי לברך את המבקרים שלך והצעות שאלות להציג להם. לחץ על "עדכן" לאחר הסיום.

שלב 4 - שלבו עם האתר שלכם

Botsonic יצור קוד מוטמע ייחודי או מפתח API עבורך שתוכל פשוט להעתיק ולהדביק לקוד של האתר שלך. לפרטים נוספים איך והיכן להדביק את הקוד או מפתח ה- API, קרא את מסמך העזרה של Botsonic.

זה לא היה קל מדי?

ב-4 צעדים בלבד, ניתן כעת לבנות, להכשיר ולשלב את הצ'אטבוט המפועל על ידי צ'אט-GPT שלך באתר האינטרנט שלך.

השאר את הדרך המסורתית ועבור לבונה של שיחת-צ'אט AI ללא קוד המכילה אפשרויות רבות שיכולות לחסוך לך זמן ומאמץ.

שאלות נפוצות

האם קיים בונה לשיחת צ'אטבוט מבוסס AI של ChatGPT הניתן להשתמש בו בחינם?

קיימים כמה בוני צ'אטבוטים מבוססי AI זמינים בשוק, אך רק אחד מהם מציע לך את הכוח של ChatGPT עם דורים עדכניים. זה נקרא Botsonic וזמין לבדיקה על Writesonic בחינם.

אפשר לבדוק את הבונים המובילים של 9-ה יצרני צ'אטבוט AI בלי קוד שאפשר לנסות ב-2023.

האם אתה יכול להזין נתונים ל-ChatGPT?

כן, למה לא?! ניתן להזין לַ ChatGPT נתונים משלך באמצעות ממשק ה-API של OpenAI. אבל זה תהליך ארוך ומסובך. יש גם דרך פשוטה ללא קוד. עבור ל-Writesonic כעת כדי ליצור צ'אטבוט מלמד AI של ChatGPT ללא קוד בחינם.

האם אני יכול להשתמש ב-ChatGPT כצ'אטבוט?

באפשרותך להשתמש ב־ChatGPT כמענה אוטומטי לצ'אט באתר האינטרנט שלך באמצעות Botsonic, שהוא בונה לצ'אטבוטים מסוג AI בלי קוד. זה כמו לאמן את ChatGPT על הנתונים שלך בעצמך.

איך אני מייבא נתונים ל ChatGPT?

כדי לייבא את הנתונים שלך ל-ChatGPT, יש לך צורך במפתח API מ-OpenAI שאת/ה יכול/ה להשתמש בו כדי ליצור את הגרסה האישית שלך של ChatGPT. אז עם מעט קידוד, את/ה יכול/ה לייבא את הנתונים לגרסת ה-ChatGPT המותאמת אישית שלך. אבל אם אתה זקוק לכלי שעושה בדיוק את אותו הדבר ללא דרישות קידוד, אנחנו ממליצים שתבדוק את Botsonic עכשיו!

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>