כיצד לבנות Chatbot עמיתי מבית ChatGPT? מדריך לבניית Chatbot משלך (ללא קוד)

תמונה 15

בין שהמלצרות עסוקה בעסקים במידה גדולה או סולם הרגל אחד, כנראה שתבזבז כמות גדולה של זמן ומשאבים בשיפור חוויית הלקוח, וזה לחדול עזרה בעניית שאלות או בהתאמת המסע של הקונה.

עכשיו דמיינו אם תוכלו לעשות את זה בעלות רבה פחותה. כן, אנחנו מדברים על שילוב של צ'אטבוטים מבוססי הבנת שפה טבעית (NLP) כמו ChatGPT לעסק שלכם. עם צ'אטבוט מותאם אישית, תוכלו לחסוך כסף וזמן ולשנות את אופן בו הלקוחות מתקשרים עם הפלטפורמה או היישום שלכם.

אבל איך אפשר ליצור בוט כמו צ'אטגפט? תוכל לשאול.

ניתן ליצור את הבוט שלך, כמו צ'אטגפט, באמצעות המודל השפה GPT-4 כדי לאמן את הנתונים המותאמים אישית שלך. ניתן להשתמש ב- API של המודל ולהימנע מבניית התשתיות לבד.

בבלוג זה, אנו נכסור את הנושאים הבאים:

  • מה זה ChatGPT
  • הטבות של שימוש בצ'אטבוטים בעסק שלך
  • מהם השלבים הנדרשים לבניית צ'אטבוטים כמו ChatGPT
  • כיצד ניתן לבנות צ'אטבוטים ללא קוד

בואו נקפוץ לתוך המים!

מה זה צ'אטGPT?

ChatGPT הוא צ'אטבוט מודל אמנותי מרובה מצבים של OpenAI הנבנה על המודל המתקדם ביותר של GPT-4. הוא יכול לעבד טקסט ותמונות, משיג גורמים חדשים בייחוד בקשרי בני אדם יישום מערכת חכמה ולמידת מכונה. צ'אטGPT מתקדם יותר מצאטבוטים אחרים, עם זיכרון קשר מורחב וביקורת מתקדמת.

דגם GPT-4 הכניס אפינות חדשות להתנהגות המערכת המתקדמת של ChatGPT. זה אומר שניתן ליצור אישיות לצ'אטבוט וכך להשאירה עקבית לאורך השיחה. הפונקציות החדשות הללו שהושגו עם GPT-4 עשו מ ChatGPT מערכת חזקה, שהביאו לחברות כמו Stripe ו-Morgan Stanley לחקור אפשרויות שימוש עסקיות.

בקצרה, ChatGPT הוא צ'אטבוט מבוסס AI שנוצר על ידי OpenAI שיש לו יכולות מצוינות לסינתזת מידע ולייצר תשובות דומות לאנושיות שניתנות ליישום במגוון רחב של מקרים בעולם האמיתי.

תמונה 12

היתרונות של שימוש ברובוטי צ'אט מבוססי AI כמו ChatGPT

צ'טGPT הוא כוח עצום. אפשר להשתמש בו למעבר למקרים היומיומיים. אפשר לשלב אותו באפליקציות או באתרים כדי לשפר את האינטראקציה של המשתמש ולהפחית את הזמן המבוזבז על משימות חוזרות.

כתוצאה מכך, עסק שלך עשוי לראות שיפור בשיעורי ההמרה, לפתוח מוצרים חדשים ולזרז את הפעולות הפנימיות. בואו נתחיל ונבין את כל אלה היתרונות מפורטים, אשר מתקבלים משימוש ב'בוטי צ'אט מלאי' כמו 'ChatGPT' לעסק שלכם.

1. מגדיל את מספר ההמרות

שיעורי המרה נמוכים בדרך כלל עקב חווית משתמש חלשה כאשר לקוח נוחת על הפלטפורמה שלך. אתה מאבד כסף בגלל חוסר תגובה או בגלל חוסר התאמה אישית. עם ChatGPT ברשותך, אתה יכול להתגבר על אלה הבעיות מיידית.

אתה יכול להשתמש ב-ChatGPT כדי לשפר את תמיכת הלקוחות שלך. במקום לכלול בקשות ליועץ, אפשר לצרף את הנתונים שלך ל-ChatGPT ולתת לבוט לטפל בכל השאלות. כיוון שזהו AI שיחותי עם הידע שלך בעסק, הוא ישמור על הלקוחות מעורבים וייתן להם תובנות ממצגות.

בנוסף, צ'אטגפט יכול לעזור לפשט את חוויית הקניות עבור לקוחות על ידי להיות מדריך AI אישי. לדוגמה, נניח שאתה מנהל חנות בגדים D2C. בלי מדריך AI, גילוי המוצרים נמשך זמן רב עבור הלקוחות. אפילו עשוי לפספס מידע חשוב כמו הנחות ומבצעים. עם מדריך AI, הם יכולים לציין מה הם מחפשים, והבוט מספק התאמות מוצרים.

2. מסייע לקידום פעילויות פנימיות

כאשר אתה פועל בפעילות גדולה, יתכן שתנקל בחסרונות בפעילויות פנימיות כמו הטבעת עובדים חדשים, יצירת תוכניות עבודה וחשבוניות. עם ChatGPT, אינך צריך עוד עזרה אנושית כדי לטפל במשימות אלו.

למשל, נניח כי החלטת לגייס מפתח תוכנה חדש לצוות שלך. כרגיל, המפתח צריך לסקר את כל התיעוד כדי להבין איך הכל עובד בארגון. אך כאשר אתה משתמש ב-ChatGPT, שיש לו את כל מסמכי המפתח, הוא יכול למצוא תשובות בקלות ולהיות מוביל לתהליך ההכנסה לצוות בצורה חלקה.

3. משפר את הצעות המוצרים

עידן הבלתי פוסק של AI כבר כאן. לכן לא יספיק רק להשפיע על חוויית המשתמש, עליך גם להעלות את המוצרים שלך כדי להיות ביתר חכמה ותחרותית.

לדוגמה, אם אתם מבנים משחק, נסו לשלב AI כדי להפוך את חוויית השחקן של כל אחד מהם לייחודית. זה יכול לכוון להתאמת האינטראקציה עם דמויות שאינם שחקנים (NPCs) לפי התנהגות השחקן.

בנוסף, ניתן להשתמש בChatGPT בפלטפורמות חינוכיות. במקום לספק תשובות פשוטות, ניתן להשתמש בChatGPT כצורך מורה פרטי לסטודנטים. דואולינגו ו-Khan Academy הן כמה מהחברות המשתמשות בChatGPT בצורה זו.

מה מתבצע כדי לבנות צ'אטבוט בינה מלאכותית כמו ChatGPT?

אם אתה מבין את היתרונות של שיחת צ'אט בוט לעסק שלך ורוצה לבנות אחד, אבל האם אתה יודע מה תהיה התהליך בפועל? ואילו משאבים יהיו נדרשים כדי לבנות אפליקציה כמו ChatGPT? בואו נגלה!

1. איסוף נתונים

השלב הראשון לבניית צ'אטבוט עם AI כמו ChatGPT הוא לקבוע מה המידע שברצונך להזין למודל למידת מכונה שלך. המפתח כאן הוא למצוא מקורות תקינים למידע. אם אתה מחפש מידע כללי הזמין ברשת, אתה יכול לנסות להשתמש בנתונים מאומנים של מודלי שפה קיימים.  

בשאלה של נתונים הקשורים לעסק שלך, עליך להיות חסר פשרות ומפורט. זה בגלל שהצ'אטבוט שלך יהיה אמין רק עם כל המידע הנדרש לענות על שאלת המשתמש. המערכת שלך יכולה לכלול מדיניות החברה, שאלות נפוצות, מסמכי טקסט וכו'. חשוב מאוד גם לוודא שנתונים פרטיים ואבטחתיים אינם במגע כי צ'אטבוטים נדרשות הגנות מיוחדות.

2. עיבוד נתונים מקדים

לפני אימון המודל שלך, עליך לנקות או לעבד מראש את הנתונים שלך. כך תכלול את השלבים הבאים: פיצול לטוקנים וקידוד הקלט לסדרות של מספרים שונים באורך קבוע. הזמן הנדרש לפעולת העיבוד משתנה, תלוי בגודל הקבוצת הנתונים שלך.

3. לולאת אימון

לאחר עיבוד דגמי הנתונים מראש, אפשר להתחיל את לולאת האימון שלכם כדי להתאים את הדגם לדרישות שלכם. התאמה מדויקת תאפשר לדגם ללמוד משימות חדשות ללא צורך באימון מהתחלה. לדוגמה, אם אתם מאמנים את הדגם שלכם על משימות להמלצת מוצרים, הוא יכול גם לבצע משימות תיאור מוצרים.

הדבר העיקרי לשיקול בזמן האימון הוא עלות חישובית. עליך לקנות מספר רב של כרטיסי גרפיקה איכותיים היקלו עשרות אלפי דולרים כדי לבצע אימון אחד בלבד. לכן עלות האימון יכולה לבלוע את ההון שלך במהירות. אך הבעלות על התשתיות שלך לבניית המערכת המבוססת על AI, בסופו של דבר, תהיה תמיד חיובית.

4. בניית ממשק האפליקציה

לאחר תיקון ובדיקה של המודל שלכם, אתם חייבים לבנות ממשק אפליקציה עם המותג שלכם כדי שהמשתמשים יוכלו להתגייס ולצפות בפלטים. במקרה של ChatGPT, האתר שבו אתם משתמשים הוא ממשק המאפשר לכם להשתמש בכוחו של מודל השפה GPT-4 של OpenAI.

מסר עיקרי: בניית תשתיות AI היא יקרה ומתזמנת בזמן. ואפילו לא בטוח שתזדקק לזה יום אחד. לכן ניתן לבנות בוטי צ'אט AI משלך כמו ChatGPT על ידי השתמשות במודל השפה המתחתי שלו GPT-4 דרך API.

היכרות עם ממשק ה-API המאפשר GPT-4 של Chatsonic

צ'אטסוניק הוא צ'אטבוט מבוסס GPT-4 AI. הוא אחד מה אלטרנטיבות ל־ChatGPT הכי אמינות ומדוייקות. צ'אטסוניק הוא צ'אטבוט AI מולטימודלי אמיתי שיכול ליצור תמונות וטקסט.

כמו חטגפט, גם לְצַ'אטסוניק יש API שניתן להשתמש בו כדי לבנות צ'אטבוטים מותאמים אישית למגוון תפקידים שונים. במקטע הזה, נתבונן במה שה-API של צ'אטסוניק מציע וכיצד ניתן לגשת אליו.

למה לבחור ב-API של Chatsonic במקום ב-API של ChatGPT

במקום זאת Chatsonic ו-ChatGPT משתמשים באותה מודל שפת GPT-4, אך ה-API של Chatsonic מספק יכולות רחבות יותר ומהימנות יותר לבניית מקרי שימוש ממשיים. הנה מה:

1. מספק תובנות בזמן אמת

ChatGPT עבר שדרוג עם GPT-4. זה עזר ליכולות השיקול והזיכרון הקשור להקשר. אבל מה שלא השתנה הוא הנתוני האימון. נתוני האימון של ChatGPT מוגבלים עד 2021, כך שאינו יכול לספק הבנה בזמן אמת.

להבדיל מכך, צ'אטסוניק מספקת תובנות המתאימות ביותר לכל נושא בכל יום מאחר והיא משתמשת בגוגל חיפוש. מבחינת עסקית, צ'אטבוט המסוגל לחלץ מידע בזמן אמת הוא מועיל מכיוון שלקוחות יכולים להשתמש בבוט המוביל שלכם לחיפוש בזמן אמת ולהמשיך במסע הקניות שלהם.

2. הפקת תמונות אפשרית

GPT-4 עשה את ChatGPT מולטימודלי. אבל זה רק עבור הגדרת הקלט, כלומר תוכל להכניס תמונות כקלט ולקבל טקסט כפלט. לכן עדיין לא תוכל ליצור תמונות באמצעות ChatGPT.

עם חצי API, ניתן להפיק תמונות מרהיבות שנוצרו באמצעות הפיזור היציב או DALL-E. זה יכול להיות תוספת נהדרת ליישומי עריכת תמונות רבות מכיוון שהוא יכול לגרום ליותר יצירתיות ושיתוף פעולה בין אמנים.

3. הפקודות קוליות מאופשרות

הצ'אטבוטים המבוססי ניהול דיאלוגים משנים את תהליך החיפוש באינטרנט כפי שאנו מכירים אותו. והאם את/ה יודע/ת באיזה מדיום הצרכנים מעדיפים לחפש באינטרנט? התשובה היא: קול!

על פי נתוני חיפוש בעזרת קול מ-Think with Google, 27% מהאוכלוסיה המקוונת הגלובלית משתמשת בחיפוש בעזרת קול על המכשירים הניידים. לכן הצ'אטבוט שלך חייב לאפשר פעולות בעזרת קול ולהשתמש בכל הקהל הזמין. בנוסף, זה יגרום לתוכנית או לאפליקציית הנייד שלך להיות יותר ידידותית למשתמש כי המשתמשים עוזבים את ההקלדה.

4. יצירת אישיות הינו קל יותר

כאשר ברצונך לבנות מסגרת תוכנית על דמות ב-ChatGPT, עליך לתת למערכת הנחיות ברורות ומפורטות. חשוב לתאר את הדמות או האישיות שאתה מנסה ליצור במדויק, כדי ש-ChatGPT לא יסתבך ויחליף נושאים לא רלוונטיים. דבר זה לא קורה ב-Chatsonic.

צ'אטסוניק מספקת לכם 16 אישיויות מוגדרות מראש לבחירה. למשל, אם ברצונכם ללמוד מושג ואתם זקוקים לצ'אטבוט להפוך למורה אישי, תוכלו לבחור את המורה מתפרסם האישיות ולהתחיל ללמוד. זה פשוט ככה לנהל את האישיויות עם ממשק ה-API של צ'אטסוניק.

כיצד לקבל גישה ל- API של Chatsonic

כדי להתחיל לבנות את הצ'אטבוט המותאם אישית שלך באמצעות חומרת ממשק ה-Chatsonic API, עקוב אחר השלבים הבאים:

1. צור חשבון ב־Writesonic: אם אין לך כבר חשבון, עבור אל writesonic.com וצור אחד.

2. הירשם לתוכנית מורשת: גישה ל- API אינה זמינה בתוכנית החינמית. לכן, עליך להירשם למנוי 'Pro' המורשת החל מ- $19 לחודש. עליך גם לקחת בחשבון את איכות הפלט כי היא מכריעה למחיר.

3. עבור ללוח המחוונים של API: כעת, לאחר שקיבלת גישה ל- API, עליך להפעיל אותה. כדי לעשות זאת, עבור תחילה ללוח המחוונים של ה- API.

4. חשוף את מפתח ה- API שלך: כשתהיה בלוח המחוונים של ה- API, תצטרך ללחוץ על "חשוף את מפתח ה- API". עכשיו תוכל להשתמש במפתח זה ולשלב אותו לקוד שלך כדי להתחיל לקרוא ל-API.

לאחר התחברות ל-API עליך להתחיל לאמן את הצ'טבוט על הנתונים המותאמים אישית. הפעולה כוללת יצירת סביבת תוכנה, כתיבת קוד, הוספת מפתחות API, ועיבוד נתונים בטרמינל או בפקודות מתאימות.

זה נשמע מסובך? אנחנו כאן עבורך! לא כל אחד מבין בתכנות ולא כולם יש ניסיון בניווט דרך מפתחות API ועורכי קוד.

זו הסיבה שיצרנו את Botsonic - בונה צ'אטבוטים מותאמים אישית שמאפשר לך ליצור צ'אטבוטים מותאמים אישית של ChatGPT מבלי לכתוב שורת קוד אחת.

איך לבנות צ'אטבוט מותאם אישית ללא קוד והמאומן עם ChatGPT?

בוטסוניק הוא בונה צ'אטבוטים AI מותאם אישית ללא קוד מאת Writesonic שמטרתו להעצים כל משתמש או עסק לבנות צ'אטבוט AI בהתאם לנתונים שלהם. הוא מציג את מורכבויות האימון של הנתונים ובניית ממשק צ'אטבוט, מאפשר לך לגדול במעורבות וחוויה של לקוחות.

בדקות הקרובות, תוכלו ליצור חוויות תקשורתיות מתקדמות וחכמות למבקרי האתר שלכם. הצ'אטבוט החדשני הזה, שכמו ChatGPT, מאפשר למשתמשים ליהנות מכוח GPT-4 וטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית כדי ליצור צ'אטבוטים מתאימים לצרכים השונים בצורה מהירה ופשוטה מבלי לדרוש יכולות טכניות מיוחדות.

תכונות Botsonic בסקירה כללית

בוט צ'אט מותאם אישית המשתלט עליו מבלי לצרוך קוד, ועובד כמו ChatGPT שמותאם אישית... נשמע כמו חלום שאי אפשר להגשים?! בואו נצפה בחלק מהתכונות שלו:

הדרכת ה-ChatGPT על הנתונים שלך

בוטסוניק לומד ביעילות מהמידע שאת/ה מספק/ת, מאפשר לו לסייע בצורה טבעית וחכמה למבקרי האתר שלך. צור צ'אטבוט מותאם אישית של ChatGPT עבור העסק שלך על ידי ספק מידע לבוטסוניק בשני דרכים:

  • מסמכים - העלאת מסמכים רלוונטיים כגון מדריכי עזר, מדיניות החברה, תקנות החזרה, או חוקי משלוח בפורמטים כמו PDF, PPT, PPTX, DOC ו DOCX .
  • קישורים - לחלופין, אפשר לשתף קישורים לאתר האינטרנט שלכם כדי שהבוט של Botsonic יוכל להביא מידע מדומה מהדומיין העליון, מתת-דומיין או מדפים ספציפיים באתר (URL).

התאם אישית את ChatGPT עם המותג שלך

צור חווית מותג מאוחדת ועקבית עם בוטסוניק על ידי התאמה מלאה של הצ'אטבוט שלך לזהות החזותית של המותג שלך. בוטסוניק מציעה מגוון אפשרויות כדי להפוך את צ'אטגפט שלך לייחודי לגמרי:

  • שם לשיחתון שלכם - הזינו את שם העסק שלכם תחת "Company Name" בסעיף ההתאמה אישית.
  • בחרו צבעי מותג - בחרו את צבעי המותג המיוחדים שלכם מתוך אפשרויות צבע השיחתון או הכניסו קוד צבע.
  • הוסיפו תג קולנועי - צרו תג קולנועי מעניין שמעודד משתמשים להתקשר (למשל, "תכתבו איתי" או "מוזמנים לשוחח כמה שניות").
  • ברכו את המבקרים בברכה חמה - הגדירו הודעת ברכה ידידותית למבקרי האתר שלכם.
  • כללו את הלוגו ותמונת השיחתון שלכם - העלו את לוגו המותג שלכם ותמונה מפתה של השיחתון עבור ווידג'ט שלכם.
  • בחרו סמל מעוצב - בחרו מתוך סגנונות לחצן שונים כדי למצוא את ההתאמה המושלמת לאתר שלכם.
  • שתפו מידע ליצירת קשר - כללו את כתובת האימייל שלכם, כדי לאפשר למבקרים ליצור עמכם קשר לתמיכה נוספת.
  • הציעו שאלות מומלצות - שפרו את חוויית המשתמש על ידי מתן דוגמאות לשאלות נפוצות.

שילוב ללא קוד ללא רפיון

בצורה קלה ויעילה, הקמת שירות ה- Botsonic לא דורש כל ידע בתכנות! לאחר יצירת הצ'אטבוט שלך ב- ChatGPT, ה- Botsonic מספק:

  • קוד הטמעה (זמין במהלך הניסיון החינמי)
  • אפשרות מפתח API (בלעדי לתוכניות Pro)

7 דרכים להשתמש בבוטסוניק להתעסקות עם הלקוחות באתר שלך

בוטסוניק אינו רק צ'אטבוט לתמיכת לקוחות רגיל; הוא מציע מגוון פונקציות מעבר למשימות התמיכה הרגילות. הנה כמה דרכים מרתקות בהן ניתן להשתמש בבוטסוניק:

  1. שפר את חוויית לקוחות האתר שלך - המשתמש בבוט צ'אט AI יכול לספק במהירות מידע רלוונטי לאורחים כדי לעזור להם להבין את העסק שלך ולשפר את חוויית המשתמש הכללית שלהם.
  2. שפוך דלי על ליווי והדרכה לפניות נכנסות - שלב את יועץ ה- AI באתר שלך כדי להדריך את המשתמשים בחיפושים ולתאם פגישות איתך.
  3. המשך לעסוק את משתמשי האתר - הציעו מידע ענייני וקורסים שקשורים לתחומי העניין של המשתמשים, על מנת לעודד אותם להוציא יותר זמן באתר שלכם.
  4. טיפול במשימות כספיות ופיננסיות - השתמשו ב-Botsonic לחישובים מורכבים, הערכות מס והחזרי תשואה ועוד. עם תכונות קמעונאיות נוספות כמו עליה של קבצי XLS ו- CSV, הוא כעת יכול לנהל משימות חשבונאיות מסוימות.
  5. השתמשו ב-Popups של AI על מנת להשאיר את המשתמש מרוכז - השתמשו ב-Botsonic כדי לקבל את תשומת הלב של המשתמש בזמן שהוא עוזב את האתר שלכם וכדי לגרום לו להירשם או להמשיך לגלוש באתר שלכם.
  6. שפר את חוויית העובד בחברה - להכניס את ה-Botsonic למחלקת המשאבי אנוש על ידי הכשרתו עם מדיניות החברה ואפשרות לשמש כמשאב לעובדים שלך.
  7. המלצות מוצרי-commerce - השתמשו בצ'אטבוט האישי שלכם כדי להמליץ על מוצרים בחנות המקוונת שלכם.

איך לבנות צ'אטבוט מותאם אישית ללא קוד באמצעות Botsonic?

יצירה ושילוב של שיחת AI מותאמת בלי קוד הוא קל ומהיר עם Botsonic. הנה תהליך שלב אחרי שלב עבורך:

שלב 1: העלה את הנתונים שלך

כפי שצוין מקודם, איסוף נתונים הוא השלב הראשון בבניית צ'אטבוטי AI. נסה לגרור ולשחרר את כל המסמכים, הקבצים והקישורים הנחוצים המסייעים לצ'אטבוט להיות מהימן יותר.

עליך לחשוב על מספר תרחישים שונים מנקודת מבט הלקוח בקשר לשאלות שיש להם. ניתן להשתמש בכרטיסי הלקוח הישנים או השאילתות שנישלחו כדי להבין את התבנית של השאלות ולעשות הפיכת יד להעלאת סט הנתונים הנכון.

שלב 2: התאמה אישית עם סימול המותג שלך

80% מעבודתך נעשתה לאחר העלאת הנתונים. השלב הבא הוא הוספת הזהות החזותית שלך לצ'אטבוט. כך תוכל להוסיף את צבעי המותג שלך, לוגו, ומידע ליצירת קשר. בנוסף, יש באפשרותך להפוך את הצ'אטבוט לאישי יותר על ידי נתינת שם והוספת שאילתות לדוגמה.

שלב 3: לשבץ את הווידג'ט באתר שלך

כך שתוסיף את המיתוג שלך, המערכת תספק לך ווידג'ט מותאם אישית עם המראה של הצ'אטבוט שלך. ניתן לשלב את הווידג'ט על ידי העתקת קוד הטמעה מהמערכת והדבקתו לתוך קוד האתר שלך.

זהו! עכשיו יש לך צ'אטבוט מותאם אישית של ChatGPT לענות על שאלות ולשפר את חוויית הלקוחות בכלל.

מחשבות לסיום

בוטי הצ'אט אינם דבר חדש לשימוש בעסקים. הם קיימים כבר שנים לתמיכה לקוחותית. אך מה שקרה עם זרימת ה-Generative AI הוא שבוטי הצ'אט הללו הפכו עכשיו לשיחותיים יותר עם יכולות הסתברותית מתקדמות, אפשרויות רבות של שימוש.

כתוצאה מכך, אתה מנצל צ'אטבוט בדרך חדשה לגמרי. במקום להשתמש בו רק כבוט שעונה על שאלות בסיסיות, ניתן לחשוב עליו כעזרה אישית שמצוינת בביצוע מספר עבודות שונות בליווי תהליכי מעולה להתקשרות עם לקוחות.

בנוסף, יצירת אמנותי חיכת אינטגרציה כמו ChatGPT מתקבלת יותר בקלות עם כלי כמו Botsonic. בקרוב עשויים לראות כל עסק משלב חיכת אמנותי מותאם אישית בצורה מסוימת, וזה עשוי להפוך לסטנדרט בתעשייה.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>