כיצד (ולמה) להירשם ל- ChatGPT Plus

תמונה 5

בנובמבר חשפה צ'אטגפט לשימוש חינמי לכולם. אישור הצ'אט כאפליקציית מובילה, אך, מעין גלישה של משתמשים לעתים קרובות גרמה לזמני המתנה מאורכים. כתוצאה מכך, OpenAI הוסיפה מנוי שמאפשר למשתמשים חלקיים להימנע מזמני המתנה ולקבל גישה למגוון אפשרויות נוספות.

גם: Bard נגד ChatGPT: האם Bard יכול לעזור לך לכתוב קוד?

תוכנית המנוי של ChatGPT נקראת ChatGPT Plus ועולה 20 דולר לחודש. המודל של המנוי המורשת מבטיח למשתמשים גישה כללית גם בזמנים של שיא עומס שבהם הגרסה החינמית נמצאת במצב מלא, וזמני תגובה מהירים יותר.

מנויי התוכנית פלוס גם מקבלים גישה מועדפת לתכונות חדשות ושיפורים, כולל העדכונים האחרונים והטובים ביותר של OpenAI כמו GPT-4 הזמין כעת למנויי פלוס, ותוספי ה-ChatGPT שידאגו למנויי פלוס בתהליך ההשקה.

איך להירשם לצ'אט גפט פלוס

אם אתה מעוניין להרחיב את השימוש ולחוות את כל מה שהצ'אטבוט של ChatGPT יכול להציע, הנה איך ניתן להירשם ל-ChatGPT Plus.

1. צור או התחבר לחשבון ה-OpenAI שלך

בקר בדף ההתחברות של שאטגפי-טי. לאחר שתגיע לשם, תוכל להתחבר לחשבונך הקיים או ליצור חשבון חדש. כדי ליצור חשבון חדש ניתן להשתמש באימייל שלך, בחשבון הגוגל שלך או בחשבון מיקרוסופט שלך.

כן: השיחות הממוחשבות הטובות ביותר לנסות

אם לא יצרת חשבון, לחץ על "הרשמה". אם קיים לך חשבון, התחבר עם פרטי הכניסה של OpenAI.

2. לחצו על כפתור 'שדרג לפלוס'

לאחר התחברות לחשבון שלכם, תועברו לעמוד הראשי של הצ'אטבוט, כאשר מקום התחלת השיחה הוא בדרך כלל בעמוד הזה. במקום זה, תפנו את תשומת לבכם לסרגל הימני ותמצאו את הכפתור "שדרג לפלוס". לאחר מציאת הכפתור, לחצו עליו ותועברו לשלב הבא.

3. לחץ על "שדרג תוכנית" בחלון קופץ

לאחר שתלחץ על כפתור "שדרג לפלוס", יופיע חלון קופץ ויש לוודא שוב אם ברצונך להמשיך. אם לאחר השוואה בין מחירי תוכניות המפתח לרמת ה Plus אתה עדיין מעוניין לבצע את השדרוג, יש ללחוץ על הכפתור הירוק "שדרג תוכנית".

4. השלמת הרכישה

לאחר האישור, תועבר לדף תשלום כדי להשלים את הרכישה שלך. הדף מחייב את כל המידע הרגיל שנדרש בקופה, כולל האימייל שלך, מידע על התשלום וכתובת החשבונית.

שאלות נפוצות

האם אני עדיין יכול להשתמש ב-ChatGPT בחינם?

כן, הגרסה החינמית עדיין זמינה לקהל הרחב. עם התכנית החינמית, עדיין יש לך גישה מלאה לצ'אטבוט. החסרונות של התכנית החינמית הם שלא תוכל לגשת לבוט בתקופות של ביקוש גבוה ולא יהיה לך גישה לעדכונים האחרונים כמו GPT-4.

כמה עולה מנוי ChatGPT Plus?

חברות ChatGPT Plus כיום מתמחרת ב- 20 דולר לחודש. אם כי הסכום עשוי להיראות גבוה, הוא עדיין מחצית מהמחיר שמשתמשי גישה מוקדמת שילמו, בסך $42 לחודש. המחיר המקורי נחשף כאשר משתמש עם גישה מוקדמת שיתף סרטון בטוויטר המראה את המחיר ששילם עבור חברות Plus שלו.

מהם היתרונות של מנוי ChatGPT Plus?

הפיצות הגדולות ביותר של חברות צ'אט די פי טי פלוס כוללות גישה ראשונה לשדרוגים האחרונים כמו ג'י פי טי-4 ופלאגינים של צ'אט די פי טי, עובר ממתינים וצרי זמן וזמן תגובה מהיר יותר.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>