ChatGPT כעת הפכה ליישום הצמיחה המהיר ביותר אי פעם

תמונה 1

AI ChatGPT הוא הפתעה מפתיעה, בעקבות פופולריותו המתפשטת במהירות, שגרמה אפילו לגוגל להתפוצץ - ועכשיו אנליסטים בבנק השווייצרי UBS חושבים שזהו גם היישום לצרכן המתפתח במהירות ביותר בהיסטוריה.

ניתוח של UBS מעריך כי חברת ChatGPT הייתה עם 100 מיליון משתמשים פעילים בינואר, לאחר שנמשכה למשך שני חודשים מסתיימים בנובמבר. הכניסה לאפליקציה גרמה למיליון משתמשים פעילים תוך שבוע בלבד.

גם: הצ'אטבוטים הכי טובים: ChatGPT ואלטרנטיבות מעניינות לנסות

כמו שמציין רויטרס, הצמיחה של ChatGPT היא הרבה יותר מהירה מהתשעה חודשים שנדרשו ל-TikTok כדי להגיע ל-100 מליון, ומהשתי שנים חצי שנדרשו ל-Instagram כדי להגיע לשם. בתקופה הרבה יותר מוקדמת של הרשת, ל-Google ול-Facebook לקח כל אחד כחמש שנים כדי להגיע ל-100 מיליון משתמשים.

בקשו מ-ChatGPT והיא מתנגדת להכנס תחת כותרת "יישומון" וטוענת שזו בעצם מודל למידה מתקדמת.

"האם ChatGPT הוא היישום המתפתח במהירות בהיסטוריה?" שאלנו את זה.

"לא, מודל השפה של OpenAI GPT-3 המפעיל את ChatGPT אינו אפליקציה, הוא מודל למימוש למידה עמוקה שמיועד ליצירת טקסט דומה לאנושי בהתבסס על הקלט שסופק לו. GPT-3 הוכיח יכולת יוצאת דופן והינו אחד המודלים הגדולים והמתקדמים ביותר עד כה, אך זה לא אפליקציה ולא נמדד ביחס לצמיחת המשתמשים."

Microsoft, שהשקיעה סכום גדול ב-OpenAI בחודש האחרון, החלה להטביע את GPT-3 במוצרים שלה. למשל, GPT-3.5 תומך בכמה יכולות חכמות בתכונות סיכום החדשות בתוסף ה-Premium של Teams Microsoft 365.

מיקרוסופט גם השיקה: שירות Azure OpenAI כדי לתת למפתחים גישה ל-GPT-3.5; DALL-E 2, הבינה מלאכותית היוצרת תמונות מתיאורים קואזיים; ו־Codex, היסוד המבוסס על GPT-3 של שירות השותפות לתכנות Copilot של GitHub.

OpenAI השבוע השיקה שירות מנוי חדש, ידוע בשם ChatGPT Plus ללקוחות שרוצים להשתמש בכלי, גם כאשר מגיע לקיבולתו המקסימלית. השירות בתשלום זמין ללקוחות בארצות הברית במחיר של 20 דולר לחודש.

כתבות מדווחות כי גוגל ממהרת להתאים את מנוע החיפוש ואולי מוצרים אחרים ל־ChatGPT. החברה מבצעת בדיקות עם צ'אטבוט בשם Apprentice Bard שיש לו יכולות דומות, אך משולב עם מנוע החיפוש. לעומת זאת, דווח כי מיקרוסופט מתכוונת להשתמש ב־ChatGPT כדי לשפר את Bing.

בכל זאת, ראש המוביל למורשת חכמת המטה של Meta יאן להקון לאחרונה העיר שווי הטכנולוגיות של ChatGPT "לא מיושנות מאוד", מאחר והיא מסתמכת בעיקר על טכנולוגיית הטרנספורמר שפותחה על ידי Google.

גם: "צטרפות ל-ChatGPT" מחסרת עמיקות ותובנות, אומרים עורכי כתב המדע המובילים

"אני לא מבקר את העבודה של OpenAI וגם לא את הטענות שלהם. אני מנסה לתקן *תמונה* של הקהל והתקשורת שרואים את ChatGPT כפתרון טכנולוגי חדש, מהפכני וייחודי שלא זכה להשגת מי מאחרים", אמר לה קוון בתגובה.

מטה וגוגל פיתחו גם צ'אטבוטים, אך לא חשפו אותם לעולם באותו אופן של OpenAI עם ChatGPT. להקון צייץ גרף של פלטות מחקר של AI, עם גוגל ומיקרוסופט בראש ו-OpenAI בתחתית, ציינו: "נתונים על התרומה האינטלקטואלית ל- AI ממגוון ארגוני מחקר. חלק מהארגונים פורסמים ידע וקוד פתוח לשימוש כוללי לעולם. אחרים פשוט צורכים אותו."

ChatGPT השקיעו אפליקציה חינמית עבור iPhones. האם היא עומדת בציפיות?

כל התכונות המועדפות עליך ב־ChatGPT כעת זמינות במגע הכף של ידך. הנה ההרשמות הראשונות שלנו.

מאז השקתו בסוף נובמבר, ChatGPT עשה רעש גדול בעולם. היכולות המתקדמות שלו כמו קידוד וכתיבה עשו אותו חלק בלתי נפרד מזרם העבודה היומיומי של האנשים.

עכשיו, לשלב את זה בחיי היומיום שלך יהיה עוד יותר קל.

גם: OpenAI השיקה אפליקציית ChatGPT רשמית ל-iPhone

יום חמישי שבוע זה, פרסם OpenAI אפליקציית ChatGPT לiOS, המיועדת להכיל את כל התכונות של הגרסה למחשב הנייח. בין התכונות: תשובות מיידיות לכל שאלה שתשאלו.

בנוסף לתכונות במחשב המוצר, האפליקציה משתמשת בטכנולוגיית Whisper של OpenAI, מערכת קולנועית קולית חופשית, על מנת להתאים לפקודות קוליות באפליקציה.

האפליקציה, שהושקעה רק כמה ימים אחרי שחברת מיקרוסופט הציגה את ממשק ה- Bing Chat שלה, היא חינם וכבר זמינה להורדה דרך ה-App Store.

גם כן: 6 דרכים קשות שבהן ניתן להשתמש ב-ChatGPT באופן פגיע

האם האפליקציה מקיימת את הציפיות? הורדנו את האפליקציה כדי לבדוק זאת עבורך.

הורדת האפליקציה

אם אתה משתמש ב-iPhone עם iOS 16.1 או גרסה מאוחרת יותר, תוכל להוריד את היישום על ידי לחיצה על קישור היישום הזה, המפנה אותך לחנות ה-App Store.

זהירות, אם תכתוב רק את שם האפליקציה ב-App Store, האפליקציה של OpenAI ChatGPT לא תופיע. במקום זאת, תפגוש אפליקציות המנסות לחקות את ChatGPT, אין להוריד אותן לפי המלצתנו.

התחלה

לאחר הורדת האפליקציה, תתבקש/י להתחבר לחשבון ה-OpenAI שלך. אם אין לך חשבון עדיין, תוכל ליצור אחד בקלות דרך האפליקציה.

פעם שתכנס למערכת, תוכל להתחיל לשוחח באופן מיידי.

התנסות עם האפליקציה

תמונה 3.jpg

ממשק האפליקציה חלק ומציג פריסה שדומה לאפליקציית "הודעות" המשמשת לשליחת טקסטים ב-iPhone.

באופן דומה, כפי שתתחילו שיחת טקסט עם חבר, אפשר להקליד הצעה ולשלוח אותה למערכת ChatGPT.

הפרומפ הראשון שנתתי לצ'אטבוט היה: "האם תוכל לכתוב לי אימייל למנהל שלי שאני חייב/ה להתאפס ולצאת מהעבודה בגלל מחלה?"

גם: איך להשתמש ב-ChatGPT כדי לבנות את קורות החיים שלך

התגובה נוצרה במהירות והיתה עם אותו איכות פלט כמו במחשב נייח, כפי שניתן לראות בתמונה למעלה. האימייל הכיל הקדמה, גוף ומסקנה, שאפשרתי להעתיק ולהדביק לאימייל.

אז בדקתי את אפשרות הקלטת הקולות הגדולה ביותר של היישום. עם התכונה הזאת, משתמשים יכולים ללחוץ על סמל גל הקול, הממוקם באותו מקום בו ממוקם לחצן המיקרופון ביישום ההודעות, ולהגיד למערכת ChatGPT פקודה מקולית.

שאלתי במילים אמורות את ChatGPT: "האם תוכל לכתוב לי הודעה לחברה שלי הכי טובה, שאני מאוהבת להפגש איתה לארוחת ערב במסעדה החדשה שהציעה?"

גם: כיצד לכתוב מבצעי ChatGPT טובים יותר

להפתעתי, ChatGPT העתיק את מה שאמרתי בצורה מושלמת. מכיוון שהצ'אטבוט הצליח להבין את כל המילים ללא שינוי, רק הזנתי את הפלטפורמה ללא תיקונים. כמצויין, הצ'אטבוט יצר את הטקסט שביקשתי תוך שניות.

היי [צפייה בשם החבר]! מקווה שאת/ה מרגיש/ה טוב. רציתי להודיע לך שאני מאוד מתארגן לפגוש אותך לערב ארוחה במסעדה החדשה שהצעת. היא נשמעת כמקום מדהים ואני מאוד להתאורגן כדי לנסות אותה ביחד. מתי יהיה יום טוב עבורך? בואו נתקשר ונהנה מאוכל טעים!

בצפייה לראותך בקרוב.

תמונה 4.jpg

ולבסוף, כדי לוודא שכיסיתי את כל הסיבובים, שאלתי את ChatGPT שאלת קוד בסיסית על האפליקציה כדי לראות איך הוא מבצע.

גם: כיצד להשתמש ב-ChatGPT כדי לכתוב קוד

שאלתי אותו לכתוב פונקציה שמוצאת את האיבר השני הגדול במערך ובזמן קצר הוא עשה את זה. הייתי חשוב בקשר לכך שהקוד יראה בצורה ברורה גם על מסך טלפון קטן, אך הקוד היה ברור ולא מצאתי בעיה כלל.

תמונה2.jpg

האם להשתמש באפליקציה או בגרסת הדסקטופ?

היישום והמחשב הנייח מבצעים את אותם משימות ויכולים לספק את אותן עזרה. בסופו של דבר, בחירה בין השניים תלויה במה שאתה משתמש ב-ChatGPT בחיי היום יום שלך.

אם אתה משתמש ב-ChatGPT לפעילויות המתרכזות בטלפון כמו לחבר הודעות טקסט, אימיילים או תיאוריות, אני ממליץ להוריד את האפליקציה.

גם: הצאטבוטים המתקדמים ביותר של AI

אם אתה משתמש ב-ChatGPT כדי לקבל עזרה עם פעילויות שאתה עושה בעיקר על המחשב שלך כגון קידוד או כתיבת פרוזה ארוכה, אני ממליץ להישאר עם גרסת הדסקטופ.

עם זאת, אין צורך לבחור באחד מהם על חשבון השני. אם אתם משתמשים ב־ChatGPT בתדירות, הכי טוב יהיה להשתמש בשני האפליקציות - גרסת הדסקטופ והאפליקציה. מאחר ושניהם מקושרים לחשבון ה־OpenAI שלכם, תוכלו לגשת לשיחות שלכם עם ChatGPT בכל המכשירים שמחוברים לחשבון שלכם, ולעבור ביניהם בקלות.

אל תיפול קורבנות לאפליקציות מזויפות של ChatGPT: כך תוכלו לזהותן

צ'אטגפט הוא צ'אטבוט מלא באינטליגנציה מלאכותית פופולרי ופושעים שמחים לנסות לנצל את זה -- ואתכם.

אם אתה אוהד שלצ'אטGPT והיכולות שלו , ייתכן ואתה סקרן לדעת האם קיים אפליקציית נייד שאתה יכול להוריד לשיחת צ'אטבוט בדרך. למעשה - קיימת אבל לעתים קרובות, היא זמינה רק בארצות הברית על iOS.

גם: OpenAI השיקה אפליקציית משוב חינמית של ChatGPT עבור iPhones. האם היא מקיימת את הציפיות?

אך חלק מהאנשים מצאו את קשה למצוא את יישום צ'אט-ג'י-פי-טי הרשמי של OpenAI בחנות האפליקציות, וכתוצאה מכך יש ליישומים חשודים ומסריחים יותר נציגות להורדה. רוב היישומים בחנות האפליקציות שטוענים להשתמש בטכנולוגיית OpenAI, שמאפשרת את צ'אט-ג'י-פי-טי, אינם חוקיים והמידע האישי שלך עשוי להיות בסכנה.

גם: כיצד להשתמש ב-ChatGPT בדפדפן שלך עם התוספים הנכונים

יישומונים מפוקפקים עשויים לבקש מידע והרשאות לא נחוצים שייכנסו למכשיר שלך לאחר הורדה או לפזר מלוור לתוך המכשיר, או אפילו להטעות אותך כדי לגבות המון כסף עבור מינוי לא שימושי. הנה כמה טיפים כדי למנוע הורדת אפליקציה עם כוונה זדונית.

1. בדיקת הרשאות האפליקציה

חלק מהיישומים הללו מהווים סיכון לפרטיות, מאחר שהרשאות היישום חורגות משמעותית ממטרת היישום.

לפני הורדת אפליקציה שמצהירה כי היא קרובה לצ'אטגפט, יש לבדוק את ההרשאות שלה לגבי המכשיר. האם יש סיבה טובה לצ'אטבוט לגשת לאנשי הקשר שלך?

2. בדוק תקינות המפתחים

OpenAI היא המפתחת של ChatGPT. לכן, כל אפליקציות הצ'אטבוט האחרות ב-App Store וכל אפליקציות הצ'אטבוט ב-Google Play Store הן מוצרים של מפתחים אחרים.

גם: המכוניות צ'אט החכמות ביותר

אתה צריך לבדוק את פרופיל המפתח בחנות האפליקציות כדי לראות אילו אפליקציות אחרות הם אחראים עליהן ולגלות מידע נוסף על החברה שלהם. אם האפליקציה טוענת שהיא ChatGPT והמפתח אינו OpenAI, האפליקציה הזו אינה ChatGPT.

3. בדוק את הביקורות

כמו רוב מקטעי הביקורות, הביקורות המתלהבות על האפליקציה יהיו בראש המקטע, נותנות לך את הרעיון כי רוב האנשים נהנים מהאפליקציה. אך הרבה יוצרי אפליקציות מזויפים משלמים עבור ביקורות חיוביות על האפליקציה.

גם: איך ייעצתי את ChatGPT לדבר שקרים אלי

לעתים קרובות, יש לאפליקציות מאות ביקורות חמישה כוכבים ועם בדיקה מהירה של מקטע הביקורות, אתה משוכנע שכדאי להתקין את האפליקציה. כדאי לבדוק גם את הביקורות העם חמשת הכוכבים ופחות, מכיוון שהן מהירות והוגנות ביותר.

כמה דוגמאות

אפליקציה בחנות ה-App מכונה ChatOn, טוענת שהיא מופעלת על ידי ChatGPT ו-GPT-4. מתוך כ-19,000 ביקורות, יש לה דירוג ממוצע של ארבע וחצי כוכבים. אך רבות מהביקורות שקיבלה דירוג כוכב אחד טוענות על מחירי מינוי יקרים ושהמשתמשים חייבים לקנות מינוי לאחר מראיית ההודעה הראשונה החינם עם הצ'אטבוט.

גם: שאלתי את ChatGPT, Bing ו- Bard מה מדאיג אותם. AI של Google הפך ל-Terminator אצלי

יישום נוסף בשם Genie טוען כי הוא פועל על ChatGPT ו-GPT-4. אך המשתמשים טוענים כי השיחה עם הרובוט הוולקני הופכת לפעמים לפִּסָּה, שזה מתרחש כאשר הרובוט מגיב עם מידע שגוי. משתמשים אחרים טוענים כי הם נתקלו בקשיים לבטל את המנויים שלהם המחוייבים לתשלום שבועי באמצעות כרטיסי האשראי שלהם.

באמצעות האינטרנט ניתן להשתמש בחינם ב- ChatGPT של OpenAI, ב- Bard של Google וב- Bing Chat של Microsoft. בכדי למנוע תשלום חודשי או שבועי, ניתן לפתוח את הדפדפן שלכם (Safari או Chrome) ולהשתמש בתוכנה זו, שגם מאפשרת אבטחה חזקה וחופשית.

אופןאי פרסם כעת אפליקציית ChatGPT רשמית עבור iPhone

האפליקציה החינמית ל- iOS מאפשרת לך לדבר את השאלות שלך דרך זיהוי קולי ומסנכרנת את ההיסטוריה שלך ב- ChatGPT בין המכשירים שלך.

משתמשי ChatGPT שחיפשו אפליקציית מובייל רשמית יכולים כעת להוריד אחת מכיוון ש-OpenAI השיקה היום אפליקציית iOS עבור הבוט המוביל שלה. המעצבת עבור משתמשי ChatGPT החינמיים וגם המשלמים Plus subscribers, האפליקציה מספקת את אותן היכולות כמו באתר האינטרנט, מאפשרת לך להזין את הבקשות שלך והפניות ולקבל מידע שנוצר על ידי AI כתשובה. אך האפליקציית מובייל מציעה גם כמה יתרונות נוספים.

באמצעות מערכת הזיהוי הקולי Whisper הקוד פתוח של OpenAI, האפליקציה מאפשרת לך לדבר את השאלות שלך במקום להקליד אותן באמצעות המקלדת שלך. האפליקציה תסנכרן גם את ההיסטוריה של הצ'אט שלך על מחשב וכן מכשיר נייד כדי שתוכל להמשיך את השיחה מהנקודה בה הפסקת. למנויי ChatGPT Plus השולמים אפשרות להשתמש באפליקציה לקבל הגישה מוקדמת לתכונות חדשות ובכך לנצל את GPT-4 עם היכולות המשופרות שלו.

OpenAI התפארה באפליקציה ככלי עם מגוון מאפיינים, כולל תשובות מיידיות שמנסות לספק מידע מדויק ללא הפרעת פרסומות, עצות מותאמות לתחומי עניין ותחביבים, השראה יצירתית ליצירת תוכן, תמיכה מקצועית בתחומי רעיונות מורכבים ונושאים טכניים, והזדמנויות ללמוד ולחקור שפות זרות ותחומים נוספים.

השקת האפליקציה החדשה החלה בארצות הברית ותתרחב למדינות אחרות בשבועות הקרובים, לפי OpenAI. ומה עם משתמשי Android? החברה חגגה שגרסת אנדרואיד של האפליקציה לנייד תגיע בקרוב.

כדי להוריד את היישום ל-iPhone שלך, תפסיק אותו מחנות היישומים של חברת אפל. לאחר פתיחת היישום, התחבר עם חשבון ה-ChatGPT שלך או גע בכפתור ההרשמה אם אין לך עדיין חשבון. במסך הראשי של היישום, אתה יכול להקליד או לדבר את הבקשה שלך בשדה ההודעות ולחכות לתגובה. כפתור הנקודות הפיסוק בחלק העליון מציג תפריט עם אפשרויות לשנות את שם הצ'אט או למחוק אותו, לגשת להיסטוריית הצ'אט שלך, להתחיל צ'אט חדש ולהתאים את ההגדרות של היישום.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>