איך להשתמש ב-ChatGPT כקיצור דרך Siri על ה-iPhone או ה-iPad שלך

תמונה‎ 15.jpg

רוצים לגשת לChatGPT מ-iPhone או iPad? תמיד אפשר לגלוש לאתר של ChatGPT ב-Safari כל פעם שרוצים להשתמש בו. אבל אפשרות נוחה יותר היא להגדיר קיצור Siri הפועל עם הAI. ובמקום לנסות ליצור קיצור עצמאי כזה, כמה מותאמים מראש שניתנים להורדה והתקנה.

בבדיקות שלי, בדקתי שלושה קיצורי דרך של Siri ל- ChatGPT שונים - SiriGPT, ChatGPT Siri ו-Siri Pro. כולם עבדו באותה דרך כדי להביא את העוצמה של ChatGPT ל-iPhone ול-iPad.

לאחר שהקיצור נקבע, באפשרותך להפעיל אותו בכמה דרכים שונות. ניתן לפתוח את יישום הקיצורים ולהקיש על הסמל של הקיצור. ניתן להוסיף את הקיצור למסך הבית שלך כדי שיהיה זמין יותר. בנוסף, ניתן להפעיל את הקיצור על ידי סירי.

1. קבל מפתחות API

השלב הראשון שלך הוא לקבל את מפתחות ה- API הנחוצים מ- Open AI. מפתחות אלה משמשים על ידי קיצור דרך ChatGPT לשלוח את הבקשות שלך לשירות ChatGPT ולקבל את התגובות. התהליך לקבלת המפתחות הוא זהה לא משנה איזו קיצור דרך ChatGPT אתה משתמש בו.

על מנת להתחיל להשתמש ב-Open AI על ה-iPhone או ה-iPad שלך, פתח את Safari וגש לעמוד הפלטפורמה של Open AI. אם אין לך חשבון ב-OpenAI כבר קיים, תקשר עם כפתור Sign up. אחרת, לחץ על הכפתור Log in והתחבר עם החשבון שלך. לחץ על האייקון המקבילי שהוא שלושה קווים בזווית הימנית העליונה של המסך, גלול לתחתית התפריט של ההגדרות ובחר בפרופיל שלך. מתוך תפריט הפרופיל, לחץ על View API keys.

תמונה 14.jpg

2. צור מפתח סודי חדש

במסך מפתחות ה- API, פתח את הלחצן ל־יצירת מפתח סודי חדש. לחץ על המפתח כדי לבחור את כל המחרוזת ואז הדבק אותה לתוך הפתק. אם ברצונך לנסות יותר מקיצורי הדרך של ChatGPT, חזור לעמוד Open AI, לחץ אישור ואז על הכפתור ל־יצירת מפתח סודי חדש כדי ליצור מפתח נוסף. חזור וחזור על הפעולות הקודמות.

תמונה 3.

כעת, בואו נבדוק את כל שלושת הקיצוריות של ChatGPT.

איך להשתמש ב-SiriGPT

1. לקבל את הקיצור דרך

פתח את דף הקיצור SiriGPT על המכשיר ולחץ על כפתור "קבל קיצור דרך". במסך הקיצורים, לחץ על כפתור "הוסף קיצור דרך". הקיצור מופיע באפליקציית הקיצורים.

תמונה 12.jpg

2. הוסף את מפתח ה-API

חזרו להערה בה הדבקתם את אחד או יותר ממפתחות ה- API. בחרו והעתיקו קבוצת מפתחות אחת. החזרו ליישום הקיצורים, הקישו על הסמל של שלוש נקודות עבור הקיצור SiriGPT. בשדה הטקסט, הסירו את הביטוי המלא ADD API KEY HERE והדביקו את מפתח ה- API שקודם העתקתם. הקישו על סיום.

תמונה 11.jpg

3. הרץ את SiriGPT

יש להקיש על כפתור הקיצור דרך SiriGPT כדי להריץ אותו. בפעם הראשונה שתעשו זאת, תתבקשו לאפשר לו גישה לזיהוי שפה. יש להקיש על מאשר.

תמונה1.jpg

4. שאל שאלה

הקלד או הקליט את הבקשה שלך. לחץ על ההרשאה כשתתבקש להתחבר ל- api.openai.com. SiriGPT יציג וידבר את התשובה. לחץ על "סיום" בכל נקודה. לחץ על "סיום צ'אט" כדי לסיים את השיחה. לחץ על "לשאול שאלה נוספת" כדי לשאול שאלה נוספת.

תמונה 4

איך להשתמש בצ'אטגפט סירי

1. קבל את הקיצור דרך

פתח את דף ה Siri של ChatGPT ב-Safari ולחץ על הכפתור לקבלת קיצור דרך (Get Shortcut). במסך הקיצורי דרך, לחץ על הכפתור להוספת קיצור דרך (Add Shortcut). הקיצור דרך מתעצבן באפליקציית הקיצורי דרך.

תמונה10.jpg

2. הוספת מפתח ה- API

לחץ על סמל של שלוש נקודות כדי ליצור הקיצור. בשדה הטקסט, מחק את הביטוי "החלפו זאת במפתח API שלכם!" והדבק אחד ממפתחות ה- API שהעתקת מ-Open AI. לחץ על סיום.

תמונה 7.jpg

3. שאל שאלה

לחץ על קיצור הדרך ל-ChatGPT. הקלד את בקשתך בשדה הטקסט או דבר אותה על ידי הקלקה על אייקון המיקרופון במקלדת. מאפשר ל-ChatGPT להתחבר ל-api.openai.com . התגובה מופיעה אז על המסך.

תמונה 9.jpg

כיצד להשתמש בסירי פרו

1. קבל את הקיצור דרך

פתח את דף Siri Pro בדפדפן וגע בכפתור 'קבל קיצור דרך' (Get Shortcut). במסך הקיצורים, גע בכפתור 'הוסף קיצור דרך' (Add Shortcut). הקיצור מוצג ביישום הקיצורים.

תמונה 16.jpg

2. הוסף את מפתח ה- API

יש להקיש על סמל הנקודות השלוש בקיצור המקלדת. בשדה הטקסט, יש למחוק את הביטוי "צור והוסף את המפתח שלך ל-API כאן" ולהדביק מפתח API שהעתקת מ-Open AI. לאחר מכן, יש ללחוץ על "סיום".

תמונה 5.jpg

3. שאל שאלה

לחץ על הקיצור דרך של Siri Pro. תקליד את הבקשה שלך בשדה הטקסט או תדבר אותה על ידי לחיצה על סמל המיקרופון שבמקלדת. נתן ל־ Siri Pro להתחבר ל־api.openai.com. כברירת מחדל, הקיצור רק מבטא את התגובה ולא מציג אותה. אבל אם יש לך מספיק מומחיות בקיצורי Siri, יתכן שתוכל להתאים את הקיצור הזה כך שיציג תגובה על המסך גם.

תמונה2.jpg

כיצד להפעיל קיצור דרך ממסך הבית

במקום להשיק קיצור דרך דרך היישומון "קיצורים", ניתן להפעילו מסך הבית בצורה יותר פשוטה.

1. הוסף למסך הבית

כדי להגדיר את זה, לחץ על הסמל של אחד הקיצורי דרך של ChatGPT ובחר Share, מהתפריט Share, לחץ על האפשרות ל־Add to Home Screen, תצג שם וסמל לקיצור דרך ואז תלחץ על Add.

תמונה 6

2. שאל שאלה

געווען די איקאנע ווייַסט אויף די היים שטאָל, און צווייַגן ייִדיש אָדער טייפּן דיין פּראָטעסט צו באַקומען אַ רעספּאָנס.

תמונה 13.jpg

כיצד להפעיל קיצור דרך דרך Siri

דרך עוד מהירה יותר היא להריץ קיצור דרך Siri. פשוט אמור: "היי Siri [שם הקיצור]." אם Siri לא מבינה שאתה רוצה להריץ קיצור ומתבלבלת עם השם, הבחירה הטובה ביותר היא לשנות את שם הקיצור.

כדי לעשות זאת, לחצו על זה ביישום Shortcuts ובחרו Rename מהתפריט. בחרו שם שלא יתנגש עם פקודה קיימת. נסו לקרוא ל Siri שוב. דבר או הקלידו את הבקשה שלכם וחכו לתגובה.

תמונה 8

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>