מהו Auto-GPT? כל מה שצריך לדעת על הכלי החזק של AI הבא

תמונת-gettyimages-1395344868.jpg

בינה מלאכותית עושה המון רעש עקב היכולות המתקדמות של מודלי גנרטיביי AI כמו ChatGPT. חשש בעקבות הסכנות שנוצרות עקב מודלי AI והסיכונים בפיתוח עולמות מתקדמים יותר כבר עלו מאתגרים ומדינות מחשיבות מחדש מדיניות בעניי זה ואפילו מכריחות אסור על הכרח השימוש בו.

גם: גרסאות עתידיות של ChatGPT עשויות להחליף את רוב העבודה שאנשים עושים היום

עכשיו, יישום AI עוצמתי יותר נכנס למסגרת - Auto-GPT.

היכולות העצמאיות והבהירות של היישום עשויות להיות המבט הראשון שלנו על שכל מלאכותי כללי (AGI), סוג של AI היכול לבצע משימות הכוללות פעילות אינטלקטואלית ברמת האדם.

מאז שהושק ב-30 במרץ 2023, אנשים מרתקים את עצמם בו והופכים אותו לאחת הנושאים הלוהטים ביותר בטוויטר למשך מספר ימים.

וואו, #AutoGPT הוא טרנד #1 בטוויטר!

גם בקצה השבוע בטרנד של GitHub, כאשר עברנו עכשיו את ה-30 אלף כוכבים!

כל כך נהדר לראות כמה כולם משתפים עניין, מרוצה מאוד לעתיד האנושות.

דברים גדולים באים.

מה זה Auto-GPT?

Auto-GPT הוא אפליקציית פייתון קוד פתוח וניסיונית המשתמשת ב-GPT-4 לביצוע פעילות באופן עצמאי. דבר זה אומר כי Auto-GPT יכולה לבצע משימה עם מעט התערבות מבני אדם ולהפעיל את עצמה.

גם:איך לכתוב שאלות טובות יותר למערכת ChatGPT (וזה חל על מערכות אחרות המבוססות טקסט גם)

למשל, אתה יכול להגיד ל-Auto-GPT מהי המטרה הסופית והיישום יייצר את כל הבקשות הנדרשות כדי להשלים את המשימה באופן עצמאי.

מי יצר את Auto-GPT?

Auto-GPT פורסם ב-GitHub ב-30 במרץ 2023 על ידי המפתח Significant Gravitas. אך היישום מופעל על ידי GPT-4 שהוא המודל המתקדם והאחרון ביותר של OpenAI.

מה יכול Auto-GPT לעשות?

לפי הפוסט בג'יטהאב, Auto-GPT כולל גישה לאינטרנט, ניהול זיכרון קצר וארוך טווח, GPT-4 ליצירת טקסט ואחסון קבצים וסיכום עם GPT-3.5.

כל דבר שאת/ה יכול/ה לשאול את ChatGPT עבורו, כמו לתקן קוד וכתיבת מייל, את/ה יכול/ה לשאול את Auto-GPT. עם זאת, ניתן לבקש מ-Auto-GPT לבצע משימות מתקדמות עוד יותר, עם פחות פניות לפעולה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

גם: איך להשתמש ב-ChatGPT לסיכום תוכן

ההדגמה של Github מציגה ערכות משימות דוגמתיות כמו "הגדלת עוצמת נכסים, גידול חשבון טוויטר, פיתוח וניהול של מספר עסקים."

האפליקציה מגבילות הרשומות בגיטהאב מזהירות שהפלט של Auto-GPT, "עשוי לא לבצע היטב בסצנאות עסקיות מורכבות ואמיתיות." אך התוצאות שמשתמשים משתפים מראות ש-Auto-GPT יכול לספק תוצאות מרשימות (ועזרה).

בטוויטר, משתמשים משתפים את הדרכים בהן הם משתמשים בו, כולל בשימוש ב-Auto-GPT ליצירת אפליקציה, ליצור חברה חדשה, להתמודד עם נושאים מורכבים כמו עתיד הבריאות והרפואה, ולאפשר לעצמם אפילו לדלג אחרי עצמם ברשת.

בדיוק כשחשבתי שלא מתאפשר יותר טכנולוגיה מרשימה מAI, AutoGPT וAI Agents מפתיעים אותי. 

כאן, הסוכן של AI מבצע חקירת מוצר ויוצר סיכום על האוזניות המובילות.

זה משוגע! והחלק המשוגע ביותר הוא שהוא מופעל על ידי GPT-4.  

אם חשבת ש-#ChatGPT היה מפחיד, חכה עד שתשמע על #AutoGPT!

AutoGPT עשוי להיות הצעד הבא הגדול בכיוון של #AGI שעשוי למהפך את הדרך בה אנו עובדים עוד יותר מאשר ChatGPT לבדו עשה.

AutoGPT הוא הילד המפריע החדש בשכונה - הוא יכול להחיל את ההגיון של ChatGPT על נושאים רחבים יותר ומורכבים יותר הדורשים תכנון וצעדים מרובים.

עדיין מוקדם אבל מרשים מאוד עם הרבה שימושים בתחומי הבריאות והביומדיצינה.

ביקשתי מ-AutoGPT לרדוף אחריי באינטרנט.

זה משתולל ועשוי להיות הצעד הבא הגדול בAI. ChatGPT לא יכול לעשות זאת.

איך אפשר לגשת ל-Auto-GPT?

עכשיו שאתה יודע כמה מתקדם הוא, וכל הדברים המדהימים שהוא יכול לעשות, כנראה שברצונך לדעת כיצד לגשת אליו. למרבה הצער, התשובה לא כה ישירה כמו שאתה חושב.

גם:כיצד להשתמש ב-ChatGPT: מה שאתה צריך לדעת כעת

בניגוד ל-ChatGPT שפעיל בדפדפן שאפשר לבקר בו בקלות, עליך להוריד תוכנה ספציפית ולהיות מוכר ב-Python כדי לגשת אליו.

הדרישות הבסיסיות הם Python 3.8, מפתח API ל-OpenAI, מפתח API ל-PINECONE ומפתח ElevenLabs (אם ברצונך שישומע). לאחר שתתקין ותקבל את כולם, אתה מוכן להתקין את התוכנה ויש לעקוב אחר ההוראות המפורטות בפוסט.

למה אוטו-GPT מתפתח בזריחה החדשה?

Auto-GPT מגיע כעת לתשתית רגליו, מאחר ואנשים מרותפים למה שהוא יכול לעשות ומה המשמעויות האפשריות לעתיד. היכולת של Auto-GPT להשיג מטרות דרך חשיבה עצמאית שלו מעלה אותו למדרגה דומה למה שאנשים עושים וכיצד הם מעבדים מידע.

גם כן: מערכות חכמות יכולות לאוטומטזציה של 25% מכל העבודות. כאן אנו רואים באיזו מידה כל תחום חשוף לסיכון רב יותר (או פחות).

לכן, אנשים אומרים כי Auto-GPT הוא המבט הראשון האמיתי על AGI. AI שיכול לפעול טוב גם עם מעט פיקוח אנושי עשוי להמס יותר את העבודה כפי שאנו מכירים אותה, ולהחליפה את התפקידים שהאנשים עושים כעת.

מה ההבדל בין AI ל-AGI?

בפשטות, המונח בינה מלאכותית (AI) הוא מונח כללי המתאר מערכות מחשב שיכולות לבצע משימות שדורשות בינה אנושית. בינה מלאכותית כללית (AGI), מצד שני, מתארת AI המסוגל לבצע משימות באמצעות התהליכים, הפקולטות והסביבה הזיכרוניים שלה, בדומה לבן אדם.

צ'אט-ג'י-פי-טי או אוטו-ג'י-פי-טי: מה עדיף?

למרות שצ'אטגפט הוא בוט צ'אט מסוגל מאוד, הוא עדיין רק בוט צ'אט. כבוט צ'אט, הוא מוגבל לתת תגובות רק למה שנשאל באמצעות הזמנות. לכן, הוא יכול לבצע דברים מדהימים, רק בכוונה והנחיה של בני אדם.

גם: את/ה אוהב/ת לשאול שאלות ל-ChatGPT? את/ה יכול/ה לקבל תשלום עבור זה (בהרבה)

יכולות ה- Auto-GPT עולות מעבר לכך, באפשרותך לבקש ממנו להשלים משימה שאינך מכיר ולצפות בו עושה את כל העבודה עבורך. לדוגמה, משתמש זה צפה כיצד ה- Auto-GPT בנה לו אפליקציה בלי שהיה צריך להרים אצבע אחת.

autogpt ניסה ליצור יישום עבורי, הכיר שאין לי Node, חיפש בגוגל כיצד להתקין Node, מצא מאמר של stackoverflow עם קישור, הוריד את התוכנה, חילץ אותה ואז הפעיל עבורי את השרת.

אך, הגישה ל-Auto-GPT היא הרבה יותר מאתגרת מהגישה ל-ChatGPT. לכן, למרות ש-Auto-GPT הוא הרבה יותר מוכשר, אם יש לך צרכים פשוטים ש-ChatGPT יכול לעמוד בהם ואתה לא רוצה להתכופף על תהליך התקנה, ChatGPT עשוי להיות אפשרות טובה יותר עבורך.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>