צ'אט גי.פי.טי. פרו הולכת ומתקרבת: הנה מה שאנחנו יודעים עד כה

תמונה 7.jpg

אם ניסית לדבר עם האינטיליגנציה המלאה של ChatGPT לאחרונה, כנראה נתקלת בהודעת שגיאה ״במקצע״ בכל פעם. הפופולריות הגוברת של האפליקציה עשויה לגרום לקושי בגישה לשירות. ובזמן שזה כיף לשוחח עם המערכת או אפילו להשתמש בה בכדי לכתוב מבחנים או לכתוב מסמכים, יש בני אדם שצריכים גישה מהירה ומובטחת כדי להשתמש באפליקציה בצורה מקצועית.

גם: איך להתחיל בשימוש ב-ChatGPT

בראש החודש הזה, הודיעה OpenAI בשרת ה-Discord שלה שבקרוב עשויים להתחיל לספק גרסה בתשלום של תוכנת ChatGPT עם אפשרות הנקראת ChatGPT Professional. רשימת המתנה ש-OpenAI פרסמה על השרת פרטה מה משתמשים מקצועיים עשויים לצפות מהמוצר.

בינה מלאכותית

  1. כיצד השתמשתי בכלי ה-ChatGPT והאמנות AI כדי להשיג את ההצלחה המהירה של עסקי ה-Etsy שלי
  2. כלי ה-ChatGPT וה-AI החדשים עושים רעש בסטייה מבנקאות המידע בדרכים מרגשות ומפחידות
  3. האם זהו הצ'אטבוט המכוער ביותר שקיים? ניסיתי את HuggingChat וזה היה מוזר
  4. פגשו את המפתח ה-"אחרי AI": עם יותר יצירתיות, יותר מתמקד בעסקיות

הצעת המקצועיות, שתוארה על ידי OpenAI כ "ניסיוני", תהיה "תמיד זמינה (ללא חלונות שחורים)," תציע "תגובות מהירות מ ChatGPT (כלומר ללא חיסור מהירות)," ותספק "כמה הודעות ככל שנדרש (לפחות 2X גבול יומי רגיל)."

הרשימה הממתינה גם לציין כי אם תתבצע הבחירה שלך, OpenAI תפנה אליך באופן יחידני כדי להגדיר תהליך תשלום ופילוט.

עכשיו זה נראה ש-OpenAI בחרה את משתמשי הגישה המוקדמת שלה והם משתפים כמה ראיות.

גם כן: צ'אטגפי עבר מבחן MBA. כך הוא התקשר

זהיד ח'וואג'ה, משתמש בגירסה מוקדמת, שיתף סרטון בטוויטר הרץ מבחן על גרסת הפרו הרצה מהירה יותר מהגירסה החינמית הזמינה לקהל הרחב. בסרטון, ח'וואג'ה הראה את מחיר המינוי שלו, שעומד ב- 42 דולר לחודש.

כיצד החברה OpenAI החליטה על 42 דולר לחודש עוד לא נחשף - אולי זה עוד התייחסות למדריך לגלקסיה של המחבר דג'יקס. בכל מקרה, בדצמבר סם אלטמן, המנכ"ל של OpenAI, אמר שעלות התגובה הממוצעת היא ב "צעדים יחידים של סנט" אך הוא הודה בכך שהחברה צריכה להפקיד את השירות בסופו של דבר בגלל העלויות הגבוהות של החישוב. הסכם לאחרונה עם מיקרוסופט, שיראה את הענק התוכנה משקיע מיליארדים ויעזור ל OpenAI בשנים הקרובות, ככל הנראה יעזור גם זה.

גם: ChatGPT הוא "לא מיוחד מאוד" ו"לא מהפכני בכלום", כך אומר המדען הראשי לבינה מלאכותית של מטה"

למרות הפופולריות שלה, ChatGPT לא היא היחידה AI Chatbot על השוק. מחיר המנוי הבגובע של 42$ החודש מגרם לכמה משתמשים לחפש אלטרנטיבות אחרות שעשויות להיות יעילות גם כן, אך יותר כלכליות.

עדיין לא נחשף כל פרט לגבי מועמדותו של ChatGPT למהדורת המקצוענית לעילוי הקהל הרחב, החברה צטטה: "לצערנו, גישה מקצועית ל- ChatGPT הינה לא זמינה למנוי כרגע."

אם ברצונך להיות מעודכן, ChatGPT מציע לך למלא את טופס ההמתנה.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>