האימייל שסיפקת לא נתמך על ידי ChatGPT, אנא תקן.

משתמשים דיווחו כי חוו את "שגיאת הדוא"ל אינה נתמכת של ChatGPT" במהלך השימוש בשירות. הודעת השגיאה הזו עשויה להיות מעצבנת, במיוחד אם אתה תלוי ב-ChatGPT למטרות תקשורת.
אם אתה מנסה להירשם לחשבון ChatGPT ומקבל את הודעת השגיאה "אופס האימייל שסיפקת אינו נתמך, אנא צור קשר איתנו דרך מרכז העזרה שלנו", אם הבעיה עדיין קיימת אל תדאג.

הרבה אנשים דיווחו על נתוני הבעיה השונים, ויש כמה צעדים שאפשר לקחת כדי לפתור את הבעיה. במאמר הזה, נדריך אותך דרך התיקונים הנדרשים כדי שתוכל להשתמש ב-ChatGPT מבלי שיהיו לך בעיות. לכן בין אם אתה משתמש ב-ChatGPT לעבודה או לתקשורת אישית, קרא ולמד כיצד לתקן את השגיאה של "אימייל לא נתמך" על ChatGPT.

איך לטפל בבעיה לא נתמכת של האימייל שסיפקת ב-ChatGPT

כדי לתקן את השגיאה "The Email You Provided Is Not Supported" ב- ChatGPT, עקבו אחרי התיקונים הללו:

1. פתח חלון סודי ונסה לפתוח חשבון

Open-Incognito-Window-Try-To-Create-Account (2).png

הפתרון הראשון והקל ביותר להודעת השגיאה "כתובת האימייל שסיפקת לא נתמכת" הוא לנסות ליצור חשבון בחלון פרטי (incognito window).

זה יכול לסייע לנקות כל נתונים מוצפנים או עוגיות שעשויות לגרום לשגיאה.
פעם שיש לך חלון נפרד של דפדפן פרטי, נווט לאתר של ChatGPT ונסה ליצור חשבון שוב תוך שימוש בספק דוא"ל נתמך. אם התיקון הזה עובד, תוכל ליצור חשבון ללא בעיות. אם לא, אתה יכול להמשיך לתיקון הבא.

2. בדוק את פורמט כתובת האימייל

בדוק-את-פורמט-כתובת-המייל (2).png

אם כתובת האימייל שסיפקת נכונה, ודא שהיא בפורמט המתאים. בדוק שאין בה איות שגוי או תווים חסרים. בנוסף, וודא שכתובת האימייל משוייכת לספק אימייל נתמך. ChatGPT תומך רק בספקי אימייל מסוימים ואם השתמשת בספק אימייל שונה, עליך להחליף לספק אימייל נתמך.

שים לב שאם אתה משתמש בכתובת האימייל של המעסיק שלך, הגדרות האבטחה של האימייל של הארגון שלך עשויות לחסום את ChatGPT מלגשת לחשבון האימייל שלך. במקרה זה, עשוי להיות צורך ליצור קשר עם מחלקת ה-IT שלך לעזרה או להשתמש בכתובת אימייל אישית.

3. השתמשו בדפדפן אינטרנט שונה

תמונת-השתמשות-בדפדפן-אינטרנט-שונה-מ-644x (1).png

לעיתים, הבעיה עשויה להיות קשורה לדפדפן האינטרנט שאתה משתמש בו. נסה להשתמש בדפדפן אינטרנט אחר ובדוק אם השגיאה נמשכת. אם אתה משתמש ב-Google Chrome, נסה להשתמש ב-Mozilla Firefox או ב-Microsoft Edge במקום זאת.

4. בדקו את הגדרות ספק המייל שלכם

בדוק את הגדרות ספק האימייל שלך 644x (2).png

לפי עמדתי כמתרגם מנוסה לעברית (ישראל), ייתכן כי יש צורך להתאים הגדרות מסוימות בספקי שירותי האימייל כדי להשתמש ב-ChatGPT. לדוגמה, ייתכן שצריך לאפשר גישה ליישומונים של צד שלישי בחשבון Yahoo. יש לבדוק את התיעוד של ספק האימייל שלכם לקבלת הגדרות מסוימות שיוזכרו.

5. ביטול הרחבות בדפדפן

כיבוי הרחבות דפדפן (2).png

הרחבות הדפדפן לעתים קרובות עשויות להפריע לפונקציונליות האתר, כולל ChatGPT. נסה להשבית כל הרחבות הדפדפן ובדוק אם התקלה נעלמה. ב-Google Chrome, ניתן להשבית הרחבות על ידי לחיצה על שלוש הנקודות בפינה הימנית העליונה, בחירת "כליים נוספים" ואז בחירת "רחבות".

אם עדיין נתקלים בבעיה של "כתובת הדואר האלקטרוני שסיפקת לא נתמכת" ב ChatGPT בשלב זה, אתם צריכים ליצור קשר ישירות עם OpenAI לתמיכת לקוחות. הם עשויים לספק שלבי פיתרון נוספים או לחקור את הבעיה מצדם. ניתן ליצור קשר עם התמיכה דרך אתר ChatGPT או באמצעות דוא"ל.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>