מסיבות הגנתיות: תוכנת בדיקת ההעתקה הטובה ביותר של ChatGPT 2023

מבחן העתקות Best-ChatGPT

מחפשים את הבודק הטוב ביותר של ChatGPT לזיהוי העתקות לשנת 2023? למדו איך להגן על עצמכם מהעתקה עם הבודקי העתקות המובילים שזמינים בשוק. גלו כלים כמו מסווג טקסט בהפעלת AI של OpenAI, Originality.ai, GPTZero, Plagibot ו- ContentDetector.AI.

האם אתה מדאג מהפלגיאריזם בכתיבתך האקדמית או המקצועית? אל תחפש יותר, הPlagiarism Checker של Best ChatGPT הוא הפתרון המושלם לך בשנת 2023! בעוד שתוכן המיוצר על ידי AI יופיע יותר ויותר, מתחשק לזהות פלגיאריזם בצורה מתאימה. עם עזרת הצ׳ט גיפיטי פלגיאריזם צ׳קרים, תוכל לוודא כי התוכן שלך הוא מקורי ולמנוע תוצאות קשות כמו הפסת משרד, התמודדות משפטית או גירוש מהמוסד הלימודי שלך. במאמר זה, נדון בחלק מהצ׳קרים לפלגיאריזם הטובים ביותר הזמינים בשוק, כולל נקודות חוזקם ומגבלותיהם, ונענה על כמה שאלות נפוצות על הדרך שבה הכלים פועלים. נמשיך לקרוא כדי ללמוד איך תוכל להגן על עצמך מפלגיאריזם באמצעות הPlagiarism Checker של Best ChatGPT בשנת 2023!

ראה גם: האם ניתן לזהות את ChatGPT על ידי המורים?

כלי הבדיקה להעתקות הטובים ביותר של ChatGPT

1. מסווג הטקסט של OpenAI AI

סיווג הטקסט של OpenAI הוא אמצעי איתור העתקה שעוצב כדי להבדיל בין תוכן המיוצר על ידי אדם לתוכן המיוצר על ידי AI. מכשיר זה משתמש באלגוריתמי למידת מכונה כדי לנתח את התוכן וכדי לקבוע אם הוא מועתק או לא. זהו אחד המזהים המדויקים ביותר לבדיקת העתקה שזמין בשוק.

כאן הם השלבים להשתמש בתכנית OpenAI AI Text Classifier:

  1. גש לאתר OpenAI AI Text Classifier.
  2. צור חשבון או התחבר.
  3. העתק והדבק את הטקסט שברצונך לסווג לתוך הטופס "טקסט".
  4. לחץ "שלח".
  5. הממיין ידרג את הטקסט לפי סדר כגון: חסר ספק שהטקסט נכתב על ידי AI, אולי, לא ברור, לא יתכן או לא יתכן במיוחד.
  6. עם זאת, חשוב לציין שהממיין אינו מאובטח לחלוטין ויתכן שלא יהיה מדוייק בזיהוי טקסט שנוצר על ידי AI.
  7. מומלץ להשתמש בממיין רק לטקסט באנגלית ויתכן שהוא לא יעבוד טוב עם טקסט שניתן לחזית או שלא עולה על 1000 מילים.

לקריאה נוספת: האם יש אפשרות לזהות עם צ'אט GPT את העתקת טקסט בשליחת הודעה עם צ'אט GPT? העתקת טקסט בשליחת הודעה עם צ'אט GPT?

2. מקוריות.ai

Originality.ai הוא מכשיר לזיהוי העתקות בתשלום המחייב 0.01 דולר לנקודת אשראי, כאשר נקודת האשראי מכילה 100 מילים. הכלי הזה ידוע במדוייקות שלו ויכול לזהות העתקות בתוכן שנוצר על ידי ChatGPT בצורה יעילה.

כאן הם השלבים להשתמש ב-Originality.ai:

  1. גש לאתר Originality.ai.
  2. העלה את התוכן שברצונך לנתח על ידי העתקה והדבקה לתיבה המיועדת או הזנת כתובת אתר כדי לסרוק את האתר כולו לתוכן הנגרם על-ידי AI.
  3. לחץ על לחצן "בדוק העתקה" כדי להתחיל בניתוח.
  4. חכה לתוכנת להשלים את הניתוח, אשר תעניק תוצאות מהירות ותציין את האחוזים של המקוריות בתוכן.
  5. סקור את התוצאות ובצע כל שינויים נדרשים כדי להבטיח שהתוכן הוא מקורי וללא העתקה.
  6. אם נדרש, יש להפנות להדרכות וידאו הזמינות ביוטיוב המציעות הוראות שלב אחר שלב על איך להשתמש ב-Originality.ai.

יש לזכור כי Originality.ai הוא כלי זיהוי העתקות מבוסס AI אשר אינו מאותו אמיתות ב-100%, ומומלץ לסקור את התוצאות בדיקה ידנית גם כן.

כדאי לבדוק גם: המרת תוכן שלך עם מחוללי תמונות מאמצי מדע חינמיים של AI

3. GPTZero

GPTZero הוא כלי חינמי ואמין לזיהוי גניבת תוכן מהממשק האמיתי של המשתמש באמצעות המחשהמי עם מוטורי חיפוש אחרים כמו ChatGPT, Google BARD או כל צ'אט בוט אמיתי נוסף. כלי זה מזהה גניבה במדוייק וקל לשימוש.

כאן הם השלבים להשתמש ב-GPTZero:

  1. עבור לאתר GPTZero.
  2. העתק והדבק את הטקסט שברצונך לנתח אל תוך תיבת הטקסט או העלה קובץ.
  3. באופן אלטרנטיבי, ניתן להשתמש בפניית הממשק התכנותי (API) כדי לשלב את GPTZero בתוכנה האישית.
  4. GPTZero תספק ציון לרמת ההסתברות כי הטקסט נוצר על ידי מודל AI זיהוי.
  5. כדאי לזכור כי לפעמים GPTZero יכול להיות טעות, לכן חשוב לבדוק את הטקסט לטעויות.

4. פלגיבוט

פלאגיבוט הוא בודק העתקות שיכול לזהות תוכן הועתק, גם כאשר כלי הבינה המלאכותית כמו ChatGPT, Bard AI, Bing ועוד החליפו את המילים במיקום שונה. כלי זה משתמש באלגוריתמים מתקדמים להשוואת התוכן ובדיקת העתקות.

כדי להשתמש ב-Plagibot, עקב את השלבים הבאים:

  1. גשו לאתר Plagibot.
  2. העתיקו את הטקסט שרוצים לבדוק עבור פלגיאריזם והדביקו אותו בתיבת הטקסט המסופקת.
  3. לחצו על כפתור "בדוק פלגיאריזם".
  4. המתינו לתוצאות להופיע. Plagibot משתמש באלגוריתמי AI מתקדמים וביישומי למידה עמוקה כדי לסרוק את הטקסט ולספק תוצאות בזמן אמת תוך שניות.
  5. סקרו את התוצאות ופעלו בהתאם אם זוהתה פלגיאריזם.

5. ContentDetector.AI

ContentDetector.AI הוא מכשיר לזיהוי תוכן AI חינמי וזיהוי העתקות ChatGPT שיכול לזהות תוכן שנוצר על ידי AI. כלי זה משתמש באלגוריתמי למידה כדי להשוות את התוכן ולבדוק האם יש העתקות.

כדי להשתמש ב- ContentDetector.AI, עקוב אחר השלבים הבאים:

  1. צור הוראה ברורה ומפורטת שמציינת את שאלת המחקר, הנקודות העיקריות וכל הוראות או נתונים מסוימים מהמקורות שלך.
  2. הדבק את הטקסט או את ה-URL שברצונך לבדוק.
  3. לחץ על "בדוק תוכן" כדי לאפשר למוח של תוכן AI לנתח את הטקסט ולקבוע האם נכתב על ידי אדם או נוצר על ידי AI, כולל GPT4, GPT3 ו- ChatGPT.
  4. הערך את התוצאות כדי לוודא שהתוכן הוא אותנטי וכתוב על ידי אדם.
  5. פעל פעולות מתאימות אם טקסט נוצר על ידי AI זוהי, כגון כתיבה מחדש של התוכן או הצגת מקור.

6. טורניטין

טורניטין הוא בודק תעתוקות אמין שניתן להשתמש בו על מנת לבדוק תעתוקות אזורי התוכן הנוצר על ידי ChatGPT. הכלי הזה משמש מוסדות לימודיים רבים ויכול לזהות תעתוקות ברמה גבוהה.

כדי להשתמש בטורניטין, שירות זיהוי ההעתקות, כסטודנט, עליך לעקוב אחר השלבים הבאים:

  1. גש לתורניטין דרך מערכת ניהול למידה (LMS) כגון Canvas או Moodle.
  2. עבור למטלות ולחץ על הוספת מטלה (+).
  3. הוסף את כותרת המטלה וההנחיות.
  4. תחת הסוג של ההגשה, לחץ על התפריט ובחר External tool (כלי חיצוני).
  5. הגש את העבודה שלך לתורניטין דרך העלאת קובץ או דרך חיתוך והדבקה.
  6. השתמש בבדיקת המקוריות העצמית של תורניטין לבדיקת טיוטות של מאמרים, מסמכים, ומטלות לגבי מקוריות וציטוטים תקינים.

חשוב לציין שאף אחד מבדקי ההעתקות לא יכול להבטיח 100% הצלחה בזיהוי העתקות בתכנים שנוצרו על ידי ChatGPT. כל כלי עוצמותיו ומגבלותיו, ותמיד כדאי להשתמש בכמה כלים כדי לבדוק העתקות.

איזה בודק העתקות של ChatGPT טוב ביותר?

האפשרות הטובה ביותר לבדיקת העתקת טקסט עבור ChatGPT תלויה בצרכים שלך. אם אתה מחפש כלי חינמי המזהה העתקת טקסט שנוצר על ידי AI, אפשרויות טובות הן GPTZero ו- ContentDetector.AI.

אם אתה זקוק לכלי חזק יותר שיכול לזהות עתידי פלגיאציה במובנים האנושי והמיוצרים על ידי AI, AI Text Classifier של OpenAI ו-Turnitin יעילים מאוד. אך שני הכלים הללו הם בתשלום וייתכן שהם לא מתאימים לכל המשתמשים.

אם אתם מחפשים כלי שיכול לזהות מקרים של גניבת תוכן גם כאשר כלי AI סידרו מחדש מילים, Plagibot הוא אפשרות מצוינת. עם זאת, שימו לב שכלי זה עשוי לא להיות ברמה הגבוהה כאשר מדובר בזיהוי גניבת תוכן שנוצר על ידי אדם.

שאלות נפוצות

1. מהי המסכת הטובה ביותר לבדיקת השכפול של ChatGPT?

קיימים מספר כלי בדיקת העתקות ChatGPT זמינים בשוק ולכל כלי יתרונות ומגבלות שלו. כמה מכלי בדיקת ההעתקות הטובים ביותר של ChatGPT הם מסווג טקסט AI של OpenAI, Originality.ai, GPTZero, Plagibot, ContentDetector.AI ו -Turnitin.

2. איך עובד מאמת העתקות של ChatGPT?

צ'אטגפט משתמש באלגוריתמי למידת מכונה כדי להשוות את התוכן ולבדוק עבור עבירות סריקת איכות. האלגוריתמים הללו נותנים ניתוח לתוכן ומשווים אותו עם מקורות אחרים כדי לקבוע האם זה עתקון או לא.

3. האם אפשר להיכנס למערכת בדיקת תבניות עם פעילות לא תקינה?

זה קשה לטעות את הבודק על פלגיאריזם של ChatGPT, אך לא בלתי אפשרי. ניתן להשתמש בטכניקות שונות כדי להונות את הכלים האלה, כמו לשנות את הפונט, להוסיף מרווחים נוספים או להשתמש במילים נרדפות.

4. האם מאמר כותב צ'אט פי טי יכול לזהות פריפרז?

כן, בודקי ההעתקה של ChatGPT יכולים לזהות פרפרזות. כלי אלה משתמשים באלגוריתמי למידת מכונה להשוואת התוכן ובדיקה עבור הדמיות, גם אם המילים אינן זהות.

סיכום

בסיכום, השכיחות של תוכן המיוצר על ידי AI גרמה לזיהוי העתקת טקסט להיות קשה יותר. אך עם עזרת כלי תמיכה בבדיקת העתקת טקסט בשם ChatGPT, ניתן להבטיח שהתוכן המוצג הוא מקורי ולהימנע מהשלכות חמורות. במאמר זה, נדבר על כמה מכלי הבדיקה לזיהוי העתקת טקסט הטובים ביותר שקיימים בשוק, כולל AI Text Classifier של OpenAI, Originality.ai, GPTZero, Plagibot ו -ContentDetector.AI. כלי אלו משתמשים באלגוריתמי למידת מכונה כדי לנתח את התוכן ולקבוע האם הוא מקורי או מהועתק. חשוב לציין כי למרות שכלי אלה מועילים, הם לא מובטחים במלואם ועשויים לא להיות מדוייקים בזיהוי הטקסט הנוצר על ידי AI. לכן, מומלץ לסקור את התוצאות באופן ידני גם. באמצעות כלי בדיקת ההעתקת טקסט הטוב ביותר של ChatGPT עד לשנת 2023, ניתן להגן על עצמך מפלגיאריזם ולהבטיח שהתוכן שלך הוא מקורי ואמיתי.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>