5 אלטרנטיבות ל־Chatbase ב-2023 שכוללות שימוש בצ'אט-בוטים אישיים ומאומנים על ידי ChatGPT

תמונה1.png

אם אתם מחפשים חלופה ל־Chatbase, אתם יודעים שאתם יכולים להשתמש ב־ChatGPT לאימון במידע שלכם ולבנות צ'אטבוט מותאם אישית לאתר שלכם.

הימים ההם שצ'אטבוט היה נחשב לחצי ריבה כבר עברו.

עם יכולות מותאמות אישית של ChatGPT מובנות בתוך הצ'אטבוט שלך, ניתן לדמיין את חוויית הלקוח כאילו היא A+++.

וכמובן שלהכשרת ChatGPT בנתונים שלך לשרות לקוחותייך - האם באמת תוכל להציע חוויית לקוח טובה יותר מזאת?

אני משתפצת!

עם כניסתנו לשנת 2022, לאתר Chatbase יש זמן מוגבל. לכן, תוכלו לחשוב אודות "מהם האלטרנטיבות הטובות ביותר ל Chatbase להעלות את משחק הצ'אטבוט שלכם?"

טוב, פוסט הבלוג הזה עונה על השאלה שלך.

התכוננו לגלות צ'אטבוטים מותאמים לעסקים אחרים, המאומנים על ידי ChatGPT למצוא את המתאים ביותר לצרכים העסקיים הייחודיים שלכם. כאן יש חמישה אפשרויות Chatbase כחלופות לשנת 2023 המהפכות את כוכב הצ'אטבוטים.

מבוטסוניק המדהים ועד לצמיחה חזקה של צ'אטפואל, אלטרנטיבות לצ'אטבייס אלו יכולות לסייע לך להפוך את העסק שלך לקפיצת מדרגה חדשה.

אבל קודם כל, נבין למה עליך לחפש אלטרנטיבה ל־Chatbase.

מה זה שטבייס?

תמונה2.png

Chatbase, בונה צ'אטבוטים בתכנות AI, יכול לעזור לך להכשיר בקלות את ChatGPT באמצעות הנתונים הייחודיים שלך ולהפוך אותו לצ'אטבוט חכם ואינטראקטיבי שניתן לשלב באתר שלך בצורה חלקה.

עכשיו, ייתכן שתהיו תוהים כיצד לעשות את זה או איזה סוג של נתונים נדרשים, נכון? כדי לעשות זאת כל מה שאתה צריך לעשות הוא להעלות מסמך או פשוט לשתף קישור לאתר שלך, וואלה!

שימוש ב־Chatbase יכול לעזור לך לפתח צ'אטבוט מתקדם שיכול לענות על כל סוגי השאלות של המבקרים בנוגע לתוכן. בנוסף, הוא יכול לעזור לערוך את הפרומפט הבסיסי, לתת שם לצ'אטבוט שלך, להוסיף תכונות אישיות וללמד איך לענות.

Chatbase הוא בחירה פופולרית לעסקים המחפשים ליצור צ'אטבוטים המופעלים ע"י AI מבלי לצרוך קוד. אך, כמו כל פלטפורמה אחרת, ישנם מגבלות מסוימות בצ'אטבייס שיכולות לדחוף אותך לחשוב על אלטרנטיבות שיתאימו יותר לצרכים שלך. בואו נסתכל עליהם.

למה לבחור באלטרנטיבה לצ'אטבייס?

למרות ש-Chatbase הייתה בחירה פופולרית עבור עסקים המחפשים לבנות צ'אט-בוטים AI מותאמים אישית של ChatGPT ללא קידוד, המגבלות הללו הופכות את זה לשווה לשקול אלטרנטיבות.

1. אפשרויות ההתאמה אינן מגבילות

בעוד ש-Chatbase מציעה מסגרת בסיסית לבניית צ'אטבוטים, היא מחסרת אפשרויות ההתאמה אישית שמספקות רבות מבני ה- AI chatbot. זה יכול להיות מגביל עבור עסקים שרוצים ליצור צ'אטבוט המותאם לצרכים ספציפיים וזהות המותג שלהם.

2. חסר מגוון אינטגרציות

צ'אטבייס אינו מספק שילוב חלק עם רבים מהפלטפורמות הפופולריות לניהול יחסי לקוחות, מסחר אלקטרוני ורשתות חברתיות, וכך עשוי להעכב את יכולת השימוש בצ'אטבוט בתור כלי תקשורת והתעסקות ביעילות.

3. אין אפשרות ליצור מספר רב של בוטים

כך שונות של חברות דורשות סטים מרובים של צ'אטבוטים - אחד לשימוש ציבורי, אחד לשימוש פנימי בצוותים, ואחד ללקוחות שלהם. בנוסף, כמובן שהם רוצים להתאים את כל צ'אטבוט לפי מי שמשתמש בו - משהו ש-Chatbase לא מציע כרגע.

5 אלטרנטיבות ל-Chatbase לשנת 2023 המופעלות על ידי ChatGPT וללא קוד

  1. בוטסוניק
  2. צ'אטפיול
  3. פיני
  4. Ingest AI
  5. Yuma AI

1. בוטסוניק

בוטסוניק, המהפכני החלופה הלא מקודדת לצ'אטבייס על ידי רייטסוניק (וצ'אטסוניק), מאפשר לכל אחד ליצור צ'אטבוט עם כוח ChatGPT-4 מותאם אישית ללא קידוד תוך דקות בלבד. בוטסוניק, בונה הצ'אטבוטים המבוסס על ChatGPT, יכול לסייע לך ליצור חוויית משתמש מותאמת אישית, פעילה ועתידנית ללקוחות שלך.

תמונה 4.png

נכנסים לעומק לתכונות העיקריות שמבדילות את בוטסוניק ומהפכות אותו להישג האולטימטיבי בקטגוריית Chatbase.

מאפיינים של בוטסוניק

שילוב ללא מאמץ

בואו להיפרד משילובי מורכבים וחוויות לקוח מפורקות! בוצ'סוניק ניתן לשלב בקלות לאתר הקיים שלכם עם קוד מוטמע או מפתח API.

בוטסוניק מציעה מגוון רחב של שילובים כמו Notion, Google Drive, דפי אינטרנט יחידים, מסמכים יחידים ועוד. כמו כן, מבנה הבוטים המבוסס על AI מציע שילובים עבור WhatsApp, Slack, Discord, Telegram וכו' (קרוב יותר).

התאמה אישית בלתי רגילה

עם אפשרויות המיתוג הגמישות של Botsonic, ניתן להתאים את האפליקציה ChatGPT AI לעסק שלך כך שתתאים למיתוג ולסגנון הייחודיים שלך.

זה יכול לעזור לך ליצור מראה קוהרנטי ועקבי בכל האתר והצ'אטבוט שלך, מבטיח מראה מקצועי המשקף את זהות המותג שלך בכל נקודות המגע הדיגיטליות שלך.

היפר-אישיות

בוטסוניק, בונה של בוט דיבור המופעל על-ידי GPT-4 AI. הבוט מאפשר הכנת נתונים מותאמים אישית ללקוחות שלך, באפשרות זו הבוט יענה ללקוחות שלך בדיוק ובמדויק.

גישה מותאמת זו מבטיחה שלבוט השיחה שלכם יש לו את המידע הרלוונטי ביותר כדי לטפל בצרכים הייחודיים של המשתמשים ולשפר את חוויתם הכוללת.

תמיכה 24/7

עם צ'טבוט של חברת ChatGPT המופעל על ידי Botsonic באתר שלכם, אתם יכולים לספק תמיכה בכל שעות היממה ללקוחות שלכם.

לא רק שזה משפר את מוצריות הלקוחות, זה יכול גם להפחית את העלויות הפעולתיות שלך עד 80%, מאחר שאינך צריך יותר להסתמך על צוות גדול של נציגי שירות לקוחות.

מפגיש את השיחות ומקל על ההבנה

יכולות עיבוד השפה הטבעית (NLP) המתקדמות של בוטסוניק מאפשרות לצ'אטבוט שלך להבין ולפענח את השפה האנושית בצורה מפורשת.

זה מבטיח שהשיחות עם הלקוחות יהיו חלקות ומעניינות, ויעניקו להם חוויית שיחה טבעית ואנושית.

תמיכה במגוון שפות

בוטסוניק מסייע לך לעסוק בקהל יעיל ומגוון על ידי יצירת צ'אטבוטים התומכים במגוון שפות.

בנוסף, עם בוטסוניק, ניתן לשבור בקלות את המחסום הלשוני ולהגיע לבסיס לקוחות רחב יותר, מבטיחים תקשורת חלקה בין גיאוגרפיות שונות.

2. צ'אטפיול

הבחירה הבאה הטובה ביותר לכלי Chatbase היא Chatfuel. בונה הרובוטים הצ'אט האמיץ והמהפכני שאינו דורש קוד זה עוזר בבנייה של רובוטים לאינטיליגנציה מלאכותית כדי להגדיל מכירות, לשפר את תמיכת הלקוחות ולהעלות את התקשורת לרמה הבאה.

הוא משתמש ב-GPT-4 של Open AI כדי לבנות צ'אטבוטים מתקדמים שיכולים לענות על שאלות הקשורות לעסק שלך, להמליץ על מוצרים / שירותים ועוד באופן שיחתי ודומה לצורת התקשורת של בני אדם.

תמונה5.png

והנה החלק הכי טוב - כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוסיף את המידע הבסיסי הקשור לעסק שלך ולחבר את המסנג'רים שברצונך, וטא-דא! Chatfuel AI יכול להגדיר את שאר הדברים בדקות.

ממשק המשתמש הידידותי של Chatfuel, בשילוב עם תכונות מתקדמות, מספק כלי עזר מצוין לבעלי עסקים שמאפשר ליצור שיחות בוט פרסונליות, מתקדמות ומעניינות המתאימות לצרכים הייחודיים של לקוחותיהם.

חוו את העוצמה של Chatfuel והפוך את ההתקשרויות עם הלקוחות שלכם כבר היום!

מחירי Chatfuel

Chatfuel מציע שני תוכניות מחיר: Grow ו-Enterprise

ב-‎Grow‎, תקבל נסיון חינם של 14 יום ואז זה עולה ‎$79‎ לחודש.

עבור Enterprise, יש לקבוע שיחה עם צוות התמיכה.

Botsonic vs. Chatfuel
אין ספק ש-Chatfuel היא כלי מצוין. אבל, אם ברצונך לבנות צ'אט-בוטים מתקדמים, Chatfuel אינה הכי מתאימה כי ה-NLP שלה לא מספיק טוב. חשוב לציין שלפעמים הוא אינו מבין את הקלט וגם לא מגיב. בנוסף, כשמדובר בתמחור, Botsonic היא יותר זולה מ-Chatfuel.

3. סיום

Fini הוא בונה צ'אטבוט מתקדם ללא קודים המיועד לספק תמיכה לקוחות יוצאת דופן על ידי הנציבה על טכנולוגיית ChatGPT.

תמונה 6

זו אלטרנטיבה מדהימה ל־Chatbase שעוזרת להפוך את בסיס הידע שלך לצ'אטבוט AI עוצמתי ואינטראקטיבי.

וכך זה עובד - הוא פשוט משתמש בקישור לבסיס הידע שלך, שאתה מספק, כדי ליצור צ'אטבוט AI 24/7 לשאלות ותשובות אינטראקטיבי, כדי לספק תשובות מיידיות, יוצר חוויה מהנה שמחזירה את המשתמשים שוב ושוב.

ללא צורך בשליפה, פיני מציעה תשובות מיידיות לשאלות של הלקוחות שלך, יוצרת חוויה מהנה שמביאה את הלקוחות בחזרה לעוד.

כך נוצר ההבדל בצורת בניית הצ'אטבוט של פיני לעומת יצרני צ'אטבוטים אחרים:

  • יכולת לספק חוויית שיחה דומה לבני אדם
  • ניתן להגדיר טווח (20+ טווחים לבחירה)
  • עוזר בניתוב אנושי חלק
  • תומך בשילוב מובנה (Slack, Discord ועוד)
  • לומד, מתפתח ומתאים את עצמו לעסק.

צמצמו את הפער עם טכנולוגיית המחשוב והשתפרו באופן משמעותי באסטרטגיית התמיכה במתכונת החדשה שלנו, Fini, עוד היום.

מחירי פיני

Fini מציעה 3 תכניות מחיר:

  • מתחיל - בחינם - מציע עד 50 שאלות / חודש בחינם
  • מתקדם - 0.096$ לשאלה - מציע עד 10,000 שאלות / חודש
  • מותאם אישית - ללא הגבלת שאלות + הנחות כמות

בוטסוניק מול פיני
כמובן, פיני הינו אלטרנטיבה מדהימה לצ'אטבייס, אך בהשוואה לבוטסוניק, קשה להשתמש בו והוא חסר אפשרויות התאמה שונות. בנוסף, זמני התגובה שלו איטיים יחסית, מה שגורם לחוויה חלשה. והוא תומך בשפה מוגבלת ולעתים יכול לכשל בטיפול בשאילתות מורכבות, להבדיל מבוטסוניק.

4. נגיעה למידה מלאכותית (AI)

IngestAI הוא אפשרות אחרת ל-Chatbase שיכולה לעזור לך לשפר את היעילות של העסק שלך עם צ'אטבוט המבוסס על AI - שניתן לבנות ללא מומחיות טכנית.

תמונה3.png

IngestAI מאפשר לך ליצור צ'אטבוטים AI מותאמים אישית שיעזרו לעובדים שלך להיות מעודכנים, לקבל החלטות טובות יותר ולחסוך בזמן. על ידי השתמשות בתוכן המופעל על ידי GPT, העוזר הטמון שלך יכול להבין ולהגיב לשאילתות המשתמש, מבטיח שהצוות שלך יכול לגשת למידע חיוני באופן מיידי. עם IngestAI, אתה יכול ל:

  • שיפור כושר ההחלטה: עם מסייע המרכז-עוצמה המופעל-באמצעות-AI בידם, העובדים שלך יכולים לגשת במהירות לנתונים חשובים, לקבל החלטות מבוססות מידע ולחסוך זמן שאיבדנו עד כה בחיפושים ידניים.
  • חיסכון בזמן: הצ'אטבוטים של IngestAI מאפשרים אוטומציה של משימות חוזרות, ומשחררים זמן יקר לצוות שלך כדי להתמקד בפרויקטים אסטרטגיים יותר חשובים ומשפיעים.
  • שיפור השביעות רצון של הלקוחות: בספק של המידע הנכון והמדויק ללקוחות, המסייע המרכז-עוצמה שלך מספק מענה מיידי ומדויק, ומשפר את חוויית הלקוחות בצורה כוללת.

קונספטאי הוא בונה צ'טבוטים AI בלי קוד, המאפשר לכל אחד ליצור צ'טבוט AI מותאם אישית המאמץ את הכושר החלטי ומקל על פעולות.

מחירי IngestAI

IngestAI מציע נסיון חינם המכיל 100 בקשות ב WebChat מילון של 100 אלף תווים (~ 50 עמודי A4 סטנדרטיים). בנוסף, IngestAI מציע 3 תוכניות מחיר:

מתחיל - $39 לחודש

מקצועי - 89$ לחודש

עסקי - ‎$480 לחודש

בוטסוניק נגד אינגסטAI. אינגסטAI אינה מאפשרת רובוטים מרובים, להבדיל מבוטסוניק של ורייטסוניק. בנוסף, בוטסוניק מציעה יותר אפשרויות לשילוב מערכות מה שאינו מתאים לאינגסטAI.

5. יומה איי

Yuma AI היא אלטרנטיבה גמישה ופורצת דרך ל-Chatbase המשתלבת בצורה חלקה עם תוכנת שולחן העזרה שלכם, ומאפשרת לאוטומטזצ את כתיבת התגובות של נציגי שירות לקוחות. ככלי הפורץ דרך הזה ל-Chatbase מיועד במיוחד לסוחרי Shopify המשתמשים ב-Gorgias ומטרתו להמציא מחדש את הדרך שבה העסקים מטפלים בפניות לקוחות.

תמונה 7.png

יומה מבוצע הכרטיס מיועד להפוך את תהליך התמיכה בלקוחות שלך ליותר יעיל ומוצלח. הנה מבט מעמיק על התכונות שלו:

  • טיוטת תגובה אוטומטית של AI
  • הוראה ויצירת תגובות
  • בניית מאגר ידע מותאם אישית
  • שומר על טון המתאים
  • סיכום של השיחה במלואה
  • תומך ב- 15 שפות
  • מסייע לשפר יעילות
  • תומך במגוון של השתלמויות

נצמד לעוצמתו של עוזר כרטיס AI של יומה ופגוש מהפכה בתהליך התמיכה לקוחות שלך.

מחירי יומה

ימה מציעה 7 ימי נסיון חינם. הנה התוכניות שמציעות ימה:

  • מתחיל - 39$/חודש
  • מתחיל + - 95$/חודש
  • מקצועי - 195$/חודש
  • אנטרפרייז - בהתאמה אישית

בוטסוניק נגד Yuma AI בוטסוניק תומך ביותר שפות ואפשרויות של חיבור עומדות לעמידה בהשוואה ל-Yuma AI. בנוסף, בוטסוניק זול יותר ומציע יותר תכונות.

הפוך את עסקך עם הבוטסוניק - חלופת Chatbase

בסיכום, בעוד ש-Chatbase הייתה בחירה פופולרית עבור עסקים שמחפשים לבנות צ'אטבוטים המופעלים על ידי AI בלי לכתוב קוד, הגיע הזמן לחקור אפשרויות אחרות שיכולות לספק התאמה טובה יותר, יותר אינטגרציות וחוויית משתמש משופרת בכללי.

בפוסט הזה רשומות אלטרנטיבות ל־Chatbase, כולל Botsonic, Chatfuel, Fini, Ingest AI ו־Yuma AI, המציעות תכונות ויכולות שונות להתאמה לצרכי העסק הייחודיים שלך.

בין האלטרנטיבות הללו, Botsonic עומדת במקום הראשון כאלטרנטיבה טובה ל Chatbaseולתת מגוון שירותים

  • שילוב ללא מאמץ
  • התאמה ללא תקדים
  • התאמה אישית מרובה
  • תמיכה 24/7
  • שיחות מעניינות
  • תמיכה במגוון שפות

על ידי בחירת Botsonic AI builder לצ'אטבוט של העסק שלך, אתה יכול ליצור חווית משתמש אינטראקטיבית, אישית ומותאמת למהדורת העתיד ללקוחותיך.

בנוסף, ניתן לבדוק את 6 בוני ה- chatbot של AI לשיפור משחק הצ'אטבוט שלך.

צריך עוד אפשרויות? בדוק את 10 בוני הצ'אטבוט AI שאינם דורשי קוד.

אז מה אתה מחכה לו? שדרג את משחק הצ'אטבוט שלך והפוך את העסק שלך עם בוטסוניק היום!

השתמשו ב״בוטסוניק״ כדי לבנות בוט צ'אט AI של ChatGPT

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>
  • האם ChatGPT יכול להחליף מתכנתים? חקירת האפשרויות

    האם תפסיק ChatGPT את התפקיד של המתכנתים? במאמר זה, אנו מבדקים את ההשפעה הפוטנציאלית של טכנולוגיית AI זו על תעשיית הטכנולוגיה ומדברים על עשרת המקצועות שבהם ChatGPT יכול להחליף.

  • מדוע צ'אט GPT לא עובד?

    ישנם מספר סיבות למה צ'אט GPT לא עובד, כולל העומס על השרת, בעיות עם האינטרנט ומטמון הדפדפן או העוגיות הפגומות.

  • למה נדרש מספר טלפון ל-ChatGPT?

    למה צ'אטגפט צריך מספר טלפון? הסיבה לכך היא חלק מתהליך האימות שלו כאשר משתמשים חדשים נרשמים לצ'אטגפט.