מדריך ל- ChatGPT עבור שיווק דואל - הפוך למקצוען בשיווק אימייל

תמונה 10

האם אתה עייף מלבלות שבועות ליצור מייל שיווקי אחד?

בסדר, אתה לא לבד!

לפי סקר שנערך על ידי ליטמוס, 53% מהמותגים מבזבזים שבועות על ליצור מייל אחד. אבל מה אם אמרנו לך שאין צורך יותר לעבור דרך התהליך המציק הזה?

זהו 2023 ושנת הבינה מלאכותית!

כך זה מתחשק להשתמש בתוכנת שיחת AI כמו ChatGPT ו-Chatsonic. הן יכולות לעזור לך לחסוך זמן, להפחית כוחות וליצור קמפייני שיווק בדואר אלקטרוני מיושנים.

מים הרעיונות והמחקר דרך התכנון, העיצוב, כתיבת הטקסט והמיטוב, יש כל כך הרבה שAI יכול לעשות עבור שיווק דרך האימייל.

בבלוג הזה, נחקור את פלאי ChatGPT וכיצד ניתן להשתמש בכוחו על מנת למהפך את משחק המסרי דואר האלקטרוני שלך. ויש לנו הפתעה עבורך בסוף הבלוג, כך שתמשיך לקרוא!

מה זה ChatGPT?

הושק צ'אט דרך GPT מאת הסטארט-אפ OpenAI בנובמבר 2022. הוא משתמש בטכנולוגיית ה- GPT-3.5 ומציג יכולות עיבוד שפה מדהימות. אנו מדברים על יכולת לענות על שאלות מורכבות, כתיבת שירה ואפילו לשנות תעשיות כמו טיפול ברפואה, חינוך, שיווק ושירות לקוחות. זה דומה לשיחה עם אדם אמיתי, והוא משנה את המשחק של צ'אטבוטים.

הצ'אטבוט הזה הפך לכה פופולרי עד שהוא רשם לעצמו למעלה ממליון משתמשים תוך פחות מחמישה ימים! עם זאת, הוא התכנס וכבה מספר פעמים ביום, וזה הזיע את המשתמשים. כך שOpenAI פיתחו פתרון - מנוי פרימיום בשם ChatGPT Plus. משתמשים יכולים לגשת לצ'אטבוט בתשלום של רק 20 דולרים בחודש, גם כאשר הגרסה החינמית אינה זמינה או נמצאת בקיבולת מלאה.

תמונה 8.png

וכשחשבת שזה לא יכול להיות עוד טוב יותר, ה-WOpenAI שחררה ב-14 במרס 2023 את GPT-4, שזמין רק למנויי ChatGPT Plus. גרסה זו עוצמתית יותר מהגרסה הקודמת GPT 3.5, ויכולה לבצע ביצועים טובים יותר במדוייקות, בביצועים אקדמיים, ועוד. בנוסף, היא יכולה ליצור עד 25,000 מילים בהשוואה ל-8,000 מילים של GPT-3.5! בעזרת GPT-4, ניתן ליצור סדרת מיילים מלאה השולטת בלווייתיות וביצירתיות.

תמונה 11

אבל חכו, יש עוד! OpenAI הציגו גם את תוספי ChatGPT, שמאפשרים לך לעשות כל מיני דברים מבלי לצאת מחלון הצ'אט. אפשר לחפש את המגמות האחרונות בשיווק דואר אלקטרוני עם תוסף הדפדפן, לחבר את היישומים שלך לשיווק דואר אלקטרוני עם תוסף Zapier, ולכתוב קוד מותאם אישית למעצב המכתבים שלך באמצעות מתיר הקוד.

אם אתם מחפשים אופן להפוך את משימות השיווק באימייל לקלות ונוחה, ChatGPT הוא הדרך ללכת!

עכשיו שאת/ה יודע/ת הכל על ChatGPT והיכולות המדהימות שלו, זה הזמן ללמוד כיצד להשתמש ב-ChatGPT.

איך להשתמש ב-ChatGPT?

שימוש ב-ChatGPT הוא פשוט מאוד!

  • עבור לדף הראשי של ChatGPT, צור חשבון עם OpenAI
  • הכנס את הטקסט שלך, ו-ChatGPT יייצר בתוצאות את התגובה שאתה מחפש

ניתן להשתמש בו למטרות שונות כמו קמפייני שיווק, קידוד, חיפוש עבודה, תכנון פיננסי, מטלות לתלמידים, הפקת הזדמנויות לאמנות AI ועוד רבים אחרים.

וכשמדובר על ChatGPT לשיווק באמצעות דוא"ל, ניתן לייצר דואר אלקטרוני ממוקד ביותר על ידי ניתוח פעולות של הלקוח עם האתר, רשתות החברתיות, או צ'אטבוט. זה יכול גם לשפר את אופטימיזציית תוכן שיווק הדואר האלקטרוני על ידי מסירת משוב על כתיבה והבטחת בדיקה של דואר אלקטרוני שאינו מפעיל פילטרי דואר זבל או מפר כללי תקיפות.

ביחד עם יכולותיו המעולות, עליך להכיר את המגבלות של ChatGPT כדי להשתמש בו ביעילות למטרות שיווק דואר אלקטרוני.

המגבלות של ChatGPT

  • המגבלה העיקרית של ChatGPT היא הכושר להתרכז ולהיות במצב קיבולתי עקב יישומו הנרחב ומיליוני המשתמשים בו ברחבי העולם. במקרים מסוימים, השיחה עם הרובוט הממוחשב עצמאית מציגה הודעת שגיאה - " משהו השתבש" ודורש רענון הדף כדי לתקן את השגיאה.
תמונה 4
  • צ'אטGPT אומן על מאגר נתונים גדול עם מידע רק עד 2021, מה שאומר שצ'אטGPT לא יודע דברים שקרו לאחר שנת 2021. זה יכול להיות מבאס כאשר אתה מחפש את המגמות העדכניות ביותר של כתיבת קופירייט או עיצוב למיילים שלך.
  • צ'אטGPT גם ידוע לייצר תגובות שגויות ולא רלוונטיות בביטחון, מה שהופך אותו לקשה למשתמשים לסמוך עליו לכל מידע.

אזי, ייתכן שתרגיש מבוגר כאשר אתה נוהג לסמוך ל-ChatGPT לצרכי השיווק באימייל שלך.

צ'טגפט אלטרנטיבה לשיווק באימייל - צ'טסוניק

היו לך תקוות גבוהות לגבי צ'טגפי ופתאום אתה חושב שאין דרך לסיים את המשימות המתסכלות של שיווק דואר אלקטרוני.

כך שכן אתה טועה!

צ'אטגפט הוא לא הצ'אטבוט המשוחח היחיד שעשוי לסייע לך עם שיווק אימייל. ישנם בחירות לצ'אטגפט אחרות שיכולות לעזור לך להעלות את שיווק האימייל שלך לספרה הבאה.

צ'אטסוניק הוא הדמיון הטוב ביותר לצ'אטג'י פי.טי המציע יכולות ותכונות מתקדמות, ועוזר לך לפתח את תכנית השיווק באימייל שלך. כשילוב של צ'אטג'י פי.טי ו- GPT-4 הוא בשבילך לספק את המיטב משני העולמות, ולהגביר את יעילות השיווק שלך.

צ'אטסוניק יכול לסייע לך עם חשיבה יצירתית, מחקר מעמיק, קמפיין אסטרטגי, עיצובי תבניות דואר אלקטרוני מקפיצים לעין וטקסט דואר אלקטרוני מעורר התעניינות שיגדילו את מדדי השיווק בדואר אלקטרוני שלך.

חלק מהתכונות העיקריות של Chatsonic שהופכות אותו לטוב ביותר בתחום הבוטים לשיחת AI לפרסום באימייל הם:

  • גישה למידע בזמן אמת: שהיה על הידיים בטנדרים של שיווק באימייל, הפרטים זמינים במחשב. לחצו על Chatsonic וקבלו תשובות מעכשיו ולכל העת.
  • זיהוי מספר קולי: אין יותר צורך להקליד טקסט בשביל הפקת מיילים מושלמים. השתמשו עם הקונבסות של ChatSonic בפקטור מספר קולי.
  • ייצוג תמונות באמצעות AI: חסכו זמן ואנרגיות על החיפוש אחר תמונות למיילים שלכם. השתמשו עם Chatsonic ניצור תמונות וויזואליות ייחודיות בנעדר עם AI יצירת תמונות.
  • ChatGPT עבור Gmail: אנו שברנו את המסך עם ריבוי אפליקציות נצפות לייצור מיילים מושלמים. תכונת הסיוע של Chatsonic תאפשר לכם לנהל את חשבונכם בג'ימייל במהירות וביעילות.

כיום, מערכת הפותחים והאפליקציות לנייד של Chatsonic, מציעה פתרון רב תכליתי למטרות של מפתחי אפליקציות ופרסום דרכי הדוא"ל. המערכת מספקת מגוון רחב של כלים, דוגמת כתיבת תוכן דואר אלקטרוני ועיצוב רב-תכליתי לחכמת המלאכותית שבאמצעותה ניתן לבנות אסטרטגיות שיווקיות.

עם צ'אטסוניק לצידך, המשחק שלך בשיווק אימייל יגיע לגבהים חדשים 🚀

מקרים מובילים של ChatGPT עבור מסרי דוא"ל שיווקיים

בוא נכנס לעולם של השיווק באימייל ונחשוף איך ניתן להשתמש בכוחו של ChatGPT כדי ליצור מבצעים משכנעים, שורות נושא מפתיעות ותוכן משכנע שמפתה את נרשמי האימייל שלכם.

במקטע זה, תתבונן במקרים שבהם נעשה שימוש ב-ChatGPT כדי לקדם שיווק באמצעות דוא"ל כמו - מבצעי דוא"ל, כתיבת רצף דוא"ל, יומן חדשות לדוא"ל, דוא"לים קרים, הצעות פרסום לאורחים, בניית רשימת דוא"ל, מדידת מדדי שיווק בדוא"ל וניהול דוא"לים.

1. קמפייני דואר אלקטרוני

אין לידים שמתמרמרים לבקר באתר שלך ומתאימים את לבם. יש לטפח אותם ולהכיר להם את המותג כדי שיבטחו בך ויוכלו לקנות ממך ולהפוך ללקוחות שלך.

חשוב לחשוב על קמפיין דוא"ל כמסע מ-"רק דפדוף" ל-"כן, אני לקוח!" ואם זה נשמע פשוט, יש המון עבודה מאחורי הקלעים, כגון חלוקה לקבוצות מיילים, התאמת אישית למיילים, בדיקת A/B, מדידת מדדים ואופטימיזציה לפי התוצאות.

התאמה אישית וקיבוץ: הצלחת לאסוף אימיילים באיכות טובה לרשימת התפוצה אך עכשיו אתה מבולבל לגבי מה לשלוח לכל אחד מהם. בוא ChatGPT תציע לך את הקיבוצים המתאימים למטרותיך ותאפשר תוכן אישי לכל קיבוץ.

כאן יש דוגמה לפירוק רשימת דוא"ל על ידי ChatGPT.

בדיקת A/B: מציאת המייל הטוב ביותר הפכה קלה יותר 😌

ChatGPT יכול ליצור מספר גרסאות של תוכן המייל שלך, כולל שורות נושא וקול קורא, לשימוש בניסויי A/B. זה יכול להאיץ את תהליך הבדיקה ולהשיג את רצוי המייל הטוב במהירות יותר.

ביקשנו מ-ChatGPT ליצור 2 גרסאות לכותרת המייל ול-CTA עבור קידום וובינר קרוב.

תכנון קמפיין טיפולי ומתמשכים: קמפיינים טיפוליים ומתמשכים, הוו! יכולים להיות מבלבלים לפעמים, במיוחד כאשר מתכננים את הטריגרים ויוצרים מספר רב של דואר אלקטרוני.

אך עם ChatGPT, יש למערכת המזלג קמפייני זיטוטות מהנים מאוד 😎.

אפשר להשתמש ב-ChatGPT כדי לתכנן מחדש את הרצון הזה עם הפעלת הדוא"ל, כלי הטובים ביותר לשימוש, ומבואות טובות. כמו כן, איכות דוא"ל תאכלס ללקוח, בפשטות תתחשקו.

מבצעי התחדשות קשר: המנויים שלך אינם פותחים את האימיילים שלך🙁. זה יכול להיות מדאיג לאחר כל המאמצים שהשקעת בשיווק באמצעות אימיילים.

אולי יש צורך בגישה שונה כדי להפעיל מחדש את המנויים הללו הלא פעילים. ו-ChatGPT יעזור לך לפתח את אסטרטגיות ההתחברות מחדש החדשות וליצור אחת עבורך. זה יכול להוסיף אישיות, הצעת ערך, הנחות מיוחדות ולמקסם תדירות דואר אלקטרוני.

2. כתיבת רצף אימיילים

יצירת רצף דוא"ל יכולה להיות מעט מסובכת, נכון? עליך ליצור הודעות מעניינות שינחילו למנויים שלך מסלול ויעודדו אותם לפעולה. והיינו כנים, לתפוס את הגוון והסגנון המושלמים בכל ההודעות שלך יכול להיות אתגר אמיתי.

כאן נכנס ChatGPT לתמוך! הוא כאן כדי לעזור לך ליצור תוכן דואר אלקטרוני אישי, מעורר תשומת לב ודומה לקהל שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לתת ל-ChatGPT מספר מידעים על המטרות, על מי אתה מתמקד בו ומה אתה רוצה להשיג. אז צפה כמו ChatGPT עוזר לך להרכיב רצפי דואר אלקטרוני שמתמודדים עם נקודות כאב של המנויים שלך, מעניקים להם עניין ומקבלים את המרה שלך!

מבנה רצף: ברצונך להבטיח שהמיילים שלך זורמים בצורה חלקה ומובילים את המנויים שלך משלב לשלב ללא אף הפרעה. אך לפעמים יצירת המבנה המושלם לרצף יכולה להיות מציקה.

אין צורך לדאוג, למרות זאת – ChatGPT יכול לסייע לכם ליצור רצף אימיילים מסודר המשמעותי למנהלי התפוצה שלכם ומעורר התלהבות.

פשוט תן מטרה לצרוב כמו הדוגמה למטה, עם הסוג של התוכן שברצונך לכלול.

שורות נושא: הן כמו שוערים לדואר שלכם, החלטים אם המנויים יכנסו לתוך ההודעה או יעברו להלאה. כולנו יודעים את התחושה כאשר אנחנו מתאמצים לחשוב על משהו מקורי אך רלוונטי להפוך את הדואר האלקטרוני שלנו לזוהר בתיבת הדואר הנכנס.

שותף לזריזת הדמיון המושלם עבור ליצירת שורות נושא ייחודיות ומשתלבות שתגרום למנויים שלך לצפות בעינים קצת יותר זקוקות לעוד.

כאן יש אחד מ-ChatGPT!

כתבת דואר אלקטרוני: להגיע למלל דואר אלקטרוני שמחבר לעומק עם המנויים שלך ומדריב אותם לפעולה יכול להרגיש לעיתים כמו קרב בלתי אפשרי מול ההר. המפתח הוא ליצור תוכן משכנע ומבין תוך שימוש במידע הרלוונטי לצרכי הקהל שלך.

עם ChatGPT, באפשרותך לכתוב תוכן אימייל שמשוכה, מותאם אישית ומיועד לבעיה עם המנויים שלך.

התאמת התוכן לצרכי המשתמש: יצירת תכנים מותאמים אישית למבצעי הדוא"ל שלך יכול לעשות הבדל עצום כאשר מדובר בהתחברות עם המנויים שלך ובגרימת פעולה מהם. ניתן להתאים את התוכן לתחומי העניין, ההעדפות וההתנהגויות שלהם כדי להפוך את ההודעות שלך למתאימות יותר ומרתקות יותר עם ChatGPT.

עיצוב דואר אלקטרוני מרהיב מבחינה חזותית: הגרפיקה יכולה להשפיע באופן משמעותי על היעילות של הקמפיינים שלך, מאחר שתמונות משכות את תשומת הלב של המתנדבים שלך ומ ref>חזק את ההודעה שלך. כדי ליצור עיצובי דואר אלקטרוני מרתקים מבחינה חזותית, ניתן לשלב אמנות שנוצרה באמצעות AI מ-ChatGPT, ולהשתמש בכלי יצירת תמונות מבוססי AI כמו: DALL-E, Photosonic, או Midjourney.

כך יכול צ'אטגפט לעזור ליצור השראה לאמנות AI עבור אימיילים מעוצבים:

  • זהה את נושא או המסר של קמפיין האימייל שלכם וקבע את סוג התמונות שיתאימו לו.
  • ספקו ל-ChatGPT הנחייה מפורטת הכוללת את ההקשר של קמפיין האימייל שלכם, הסגנון הוויזואלי הרצוי והרגשות או הרעיונות שתרצו להעביר.

3. יומני דואר אלקטרוני

אתה יודע מה יכול להיות מבאס🚫? לנסות ליצור תוכן טרי ומעורר מעניין עבור יומן אימייל שבוע אחרי שבוע. זה כמו מסע שלא נגמר לשמור על העוקבים שלך מעוניינים ומעודכנים בזמן שמשמרים דברים מעניינים ומותאמים למותג שלך.

אבל צ'אטגפט יכול להפוך את חייך לקלים יותר משמעותית! זה כמו להיות עם שותף צד שלישי כותב-ידידותי לעזור לך להכין תוכן שהמנויים שלך יאהבו. כל שעליך לעשות הוא להדריך את צ'אטגפט עם מידע על מטרותיך, קהל היעד והנושאים שברצונך לכסות, וצפה כיצד הוא מסייע לך ליצור יותר מעורר עניין והועיל למנויים שלך. המנויים שלך יחכו להודעות שלך במהירות!

לוח זמנים לתוכן: השמירה על עקביות בשיווק באמצעות הדוא"ל יכולה להיות מאתגרת, נכון? לעקוב אחרי מה לשלוח ומתי זה יכול להרגיש כמו לזרוק כדורים באוויר. אבל לוח זמנים טוב ומתוכנן לתוכן יכול להיות שונה לגמרי, מבטיח שתישארו בעקביות ולא תפספסו שום דבר.

הכנס לצ'ט ג'י.פי.טי, החבר המתאים לך לתזמון תוכן! הוא כאן כדי לסייע לך ליצור תזמון תוכן מדוייק שייעזור לך לארגן ולנהל את שיווק האימיילים שלך בצורה חלקה ויעילה.

שימוש מחדש בתוכן: לפעמים נראה שמקור הרעיונות למסעי הדואר האלקטרוני יבש🌵. אך יש תחביב חכם לשמור על הדברים טריים ומעניינים בלי להתחיל מתחילה כל הזמן: שימוש מחדש בתוכן!

הכל נוגע להפיכת התוכן הקיים שלך למשהו חדש ומרתק עבור המנויים שלך.

והחדשות הטובות הן, ChatGPT כאן כדי להעניק עזרה! הוא יכול לסייע לך להמיר את התוכן הנוכחי שלך לפרטים חדשים לניוזלטר שלך באימייל.

כדי להתחיל, פשוט ספק ל-ChatGPT פרומפט הכולל פרטים על התוכן שברצונך לשנות והתבנית הרצויה.

כלי לרשימות תפוצה בדואר אלקטרוני:‏ בעולם של השיווק באמצעות דואר אלקטרוני, כלי המתאימים ליצירת רשימות תפוצה בדואר אלקטרוני יכולים להביא את ההבדל. זה לא רק על יצירת תוכן מעניין - עליך גם לעצב פריסות מרתקות ולנהל את רשימת המנויים שלך ולעקוב אחר הביצועים של הקמפיינים שלך.

במזל טוב, קיימים מגוון רחב של כלי לרשתות דיוור אלקטרוני שעוזרים לך לצמצם את התהליך וליצור ניוזלטרים מקצועיים המתאימים לקהל היעד שלך. אבל למצוא את הנכון עבורך יכול להיות משימה מעט מסובכת!

ואפליקציית ChatGPT יכולה להוריד את המשקל מכתפייך על ידי הדרכתך למה לחפש , אילו סימני אזהרה לזהות, מה לשאול במצגות ועוד, כדי לקבל החלטה רכישה נכונה.

יְצִירַת תַכְנִית:

קשה לשמור על תוכן חדש ומעורר התעניינות בניוזלטר שלך? אנו מבינים - לחשוב על תוכן יצירתי שמסכם עם קהל היעד שלך יכול להיות אתגר אמיתי. זה המקום שבו ChatGPT בא לתמוך! הוא עוזר לך ליצור דוא"לים מפתים שיוצרים התלהבות בקרב המנויים שלך, ומקל עליך להתחבר לקהל היעד שלך ברמה אישית.

כנסו למצב הכושר שלכם להפוך את הבעיות באימייל להצלחות🏆

4. אימיילים קרים

אה, מיילים קרים - עקרות הידי של כל חבר מתוך תחום השיווק🍀.

למצוא את ההודעה המושלמת לפתוח דלתות ולהפעיל שיחות עם לקוח חדש נשמע כמו לחפש מחסום בעזי קשת. אבל אל תדאג, המערכת ChatGPT יכולה לעזור לך. היא תסייע לך ליצור מיילים קרים שיוצרו בצורה משכנעת ומלבינה כדי לפתוח את הדלתות לעולם ולמשוך את הקהל שלך.

אז תמשיכו ותילכו על הדברים, ותתחילו לזכות בעיני הלקוחות שלכם היום!

חקר את קהל היעד שלך: לקפוץ לתוך עולם הודעות דואר אלקטרוני קרות יש לך תחושת התקלה , במיוחד כאשר אינך בטוח למי אתה מתכוון. חשוב לחקור חלוצים על הקהל שלך לפני שתשלח את ההודעה. המחקר על הקהל היעד הוא חיוני מבחינת כוונה והודעת ההודעה. אם אתה לא יודע מאיפה להתחיל, חפש ChatGPT! הוא יכול לסייע ולספק ידע על הקהל היעד ובעזרתו לכתוב הודעות דואר אלקטרוני ללא קשר שמביאות תוצאות.

מוכן לנסות את זה?

קו נושא משכנע: אמנות יצירת דואר אלקטרוני קר בתחילת דרכו בקו הנושא - הרושם הראשון יכול לעזור או להרוס את הסיכויים שלכם להתפנות. להצלחה בכתיבת קו נושא מושלם עבור הודעות דוא"ל קר, נדרשת יכולת לפענח קוד סודי. זו ההזדמנות היחידה ליצור רושם ראשון לא נשכח ולמשוך את הנמענים שלכם לפתיחת ההודעה.

עם ChatGPT לצידך, אתה תוכל בקלות לכתוב שורות נושא שיגרמו למתעניינים שלך ללחוץ כדי לראות מה נמצא בפנים.

אז התחזקו והכינו ליצור שורות נושא שמפנות ראשים ומעוררות שיחות!

דוא"ל קריר מבוסס ערך: כולנו היינו שם: מנסים לכתוב דוא"ל קריר שמנתח את הערך מבלי לקרוא כמו מכירות. זה כמו הליכה על חבל מתוח, אבל אנחנו כאן כדי לעזור! ChatGPT הוא הנשק הסודי שלך ליצירת כתיבת דוא"ל מבוססת ערך המשכה עם הנצים. כעת, תוכל לכתוב מיילים המתמקדים בצרכי הלקוח ומציגים כיצד הפתרון שלך יכול לשפר את חייהם.

אמרו להליך של הודעות מטרידות וקבלו שליחות יעילה ומלאת ערך עם ChatGPT!

אימיילים מעקב: עקיפת אימיילים קרים יכולה להרגיש כמו ללכת על ביצים - אתה לא רוצה להיות מטריד מDemasiado, אבל גם לא רוצה לפספס הזדמנות פוטנציאלית.

במקום לעבור בין הצ'אט של ChatGPT ו-Gmail כדי לכתוב אימייל המתאים להמשך, למה לא לעשות את זה ב-Gmail בעזרת AI?

מבולבלים! עם התוסף של Chatsonic לתוכנית הדפדפן Chrome, ניתן להלחין, לעקוב ולסכם את כל המיילים הקרים שלכם בזמן מהיר מאוד.

בדוק את הדוגמה למטה.

עקוב ונתח: אסטרטגיית האימיילים הקרים שלך לא תראה כמו הטילה של הודעות לתוך לבן שלא יודעים מה עובד ומה לא. ניתן לשנות זאת על ידי מעקב וניתוח של ביצועי האימיילים הקרים.

ChatGPT יכול לעזור כאן כדי שתוכל לשפר את הגישה שלך ולהעלות את שערי ההמרה. תוכל לזהות מה מתאים לקהל שלך ולקבל החלטות שמבוססות על נתונים כדי לשפר את המשחק שלך בדואר אלקטרוני.

זה הזמן לבטל את הניחושים ולהתחיל להינות מהצלחה עם מיילים קרים🎖️!

5. הצעות לכתיבת פוסט לאורחים

כתיבת צילום חלום לפוסט חבר בודד יכולה להרגיש כמו ניסיון לפתור פאזל מורכב - איך מציגים את הידע והמומחיות שלך, מציעים ערך, ויוצרים רושם שיישאר לאורך זמן? בצוות ChatGPT אנחנו יכולים לעזור לך לכתוב צילומי חלום לפוסט חבר בודד המפנים את תשומת הלב של העורכים ופותחים את הדלת לשיתופי פעולה ערכיים.

עם עזרת ChatGPT, אתם יכולים להפוך את חלומות הכתיבה למאמר אורחים למציאות, בתוך תהליך של יצירת הצעות כותרות לא ניתן לעמוד בפניהן!

מסמר אתרי פרסום: לחפש אתרי פרסום מתאימים לפרסום אורח עשוי להיות מבלבל וסיבוכי. אבל מה אם יש דרך קלה יותר? ChatGPT כאן כדי לעזור לך למצוא את המגוון המושלם!

זה מפשיר את התהליך של גילוי וזיהוי הפרסומים הרלוונטיים ביותר שמתאימים לתחומי המומחיות שלך.

לייצר רעיונות בהתאם למדיניות: לייצר רעיונות לכתיבת פוסט לאורחים תוך התאמה למדיניות הפרסום עשוי להיות מאתגר.

אבל יש כאן חדשות טובות: ChatGPT הוא שותף היצירתי שלכם! הוא מקל על תהליך התגלול ועוזר לכם ליצור רעיונות רלוונטיים ומעניינים העומדים בקריטריוני הפרסום. האם אתם מוכנים לפתוח את הפוטנציאל היצירתי שלכם?

כתוב הודעת פיצ' דואר אלקטרוני: למי שאינו מיומן בכתיבת הודעות פיצ' דואר אלקטרוני לפרסום אורח, המסע לנצחון אינו פשוט. אבל ChatGPT יכול לסייע ולתרום לך לכתוב הודעות פיצ' המדגישות את הידע והניסיון שיש לך, כך שתוכל להפיק את המרב מן הצעות פרסום. נשתף את הידע ונפגוש יחדיו לדעת איך נדליק שיתופי פרסום נהדרים באתרך/בבלוג שלך!

6. בניית רשימת אימיילים

בניית רשימת דואר אלקטרוני דומה לניסיון לתפוס צפרדע - אלוסיבי ומבוזבז זמן. אבל ChatGPT יכול להפוך את התהליך לקל יותר! הוא עוזר לך לפתח אסטרטגיות יעילות לגדול את רשימת הדואר האלקטרוני שלך ולמשוך מנויים שאינם יכולים לחכות להתעסק עם התוכן שלך. אז הכן להפוך את רשימת הדואר האלקטרוני שלך לקהילה פעילה של אוהדים מתלהבים!

בחירת פלטפורמת דואר אלקטרוני לשיווק: למצוא את הפלטפורמה המושלמת לשיווק בדואר אלקטרוני עבור העסק שלך יכול להיות קשה. אין מפתיע כי עם כל כך הרבה אפשרויות שם, יכול להיות קש לבחור.

תן ל-ChatGPT לעזור לך! אתה יכול לספק מידע על צרכיך, ו-ChatGPT ימצא את הפלטפורמה האידיאלית המקלה על שיווק האימיילים שלך.

צור מגנט משיכה: נתקעת עם כיצד ליצור מגנט משיכה שלא תוכל להתחרות בו וישאיר אנשים רוצים להרשם לרשימת הדוא"ל שלך? אל דאגה! זה אתגר רבים פוגשים.

מה לו לווי אם נגיד לך שלספר עם ChatGPT הוא הדבר היחיד שצריך לעשות כדי ליצור מגנט לידים?

לא מאמינים לנו? נסו לעצמכם עם הטקסט מתחת של ChatGPT.

אתה יכול להמשיך את הדיון על ידי שאלת ChatGPT על כל שלב ובסופו של דבר ליצור מגנט גישה סופי.

פרמטו טופס פעולה כנס: מעוניינים לרכז את רשימת הדוא"ל שלכם עם טופס פעולה נמוך תפוצה שלובים שקובע לרשום לרשימות הדיוור שלכם? הכל כך חשוב לייצר עיצוב יריב שכל הרגליים מקפידות עליו, חשוב להציג אותו באופן ויזואלי, ידידותי ולהציע ערך אמיתי למתכונני ההודעות הפוטנציאליות שלכם.

ועם עזרת ChatGPT, תוכל ליצור את טופס הכניסה המושלם בזמן קצר! ChatGPT יכול לעזור לך לייצר רעיונות לעיצוב, הצעות לפריסה, הפעלת AI אמנות, וגם עותק שמתאים לקהל שלך.

תקבלו טופס רישום מקצועי היוצר הרשאות גבוהות להמרות ומוכן לגדול את רשימת המיילים שלכם כמעט כמו שעשיתם מעולם!

השתמשו בשיווק תוכן: בניית רשימת האימיילים שלכם דרך שיווק תוכן היא אסטרטגיה עוצמתית שיכולה לעזור לכם למשוך ולשמור על מנויים שמתעניינים באמת במותג שלכם ובמה שאתם מציעים. יצירת תוכן עשיר ומדבר לצרכי ולתחומי העניין של הקהל שלכם מבוססת על אמון וסמכות, ומקימה עוקבים נאמנים.

על ידי השימוש ב- צ'אט גפטי לשיווק תוכן , תהיה לך אפשרות ליצור תוכן המפנה תעבורת, בונה את רשימת הדואר האלקטרוני שלך ומצביע על כך שהמותג שלך הוא מומחה אמין בתעשייתך.

7. מדידת מדדי שיווק באמצעות אימייל

האם אתה עייף משליחת קמפייני מייל והתהיית מה איכן הם משפיעים? אי-דעת אם מאמציך משתלמים יכול להיות מתסכל, במיוחד אם אתה משקיע זמן ומשאבים באסטרטגיית השיווק המייל שלך.

אך אל תפחד! בעזרת ChatGPT ניתן לעזור לך למדוד את מדדי השיווק באימייל שלך כמו מקצוען. היא יכולה לסייע לך בהגדרת ובעקיפין מעקב אחר מדדי מפתח כמו שיעור פתיחה, שיעורי לחיצה והמרות ואפילו לספק תפיסה לשיפור מדדים אלה לאורך הזמן.

עם ChatGPT כשותף שלך לנתוחי שיווק דואר אלקטרוני, תוכל למדוד את ההשפעה של המבצעים שלך, להתאים את האסטרטגיות שלך כפי הצורך, ולהשיג את המרב ממאמצי שיווק הדואר האלקטרוני שלך.

בחירת KPIs לשיווק באמצעות דואר אלקטרוני: ההצעה הנפוצה היא "ככל שעוקבים אחרי יותר מדדים - הוא טוב יותר".

בזמן שמעקב אחר מדדי הביצוע של קמפייני הדוא"ל שלך חשוב, זה לא על מעקב אחר כמה שאפשר. כל ההפך, זה על בחירת המדדים הנכונים המתאימים למטרות שלך.

ציוני פתיחה, שיעורי לחיצה, שיעורי קפיצה, שיעורי המרה - הרשימה נמשכת ונמשכת. תן ל-ChatGPT לעזור לך להתאים את המטרה שלך עם ציוני הביצועים העיקריים של שיווק דוא"ל כדי להימנע מבלבול.

הגדרת מעקב: הגדרת מעקב למטריקות שיווק במייל עשויה להיות מסובכת, במיוחד אם אתה חדש בעולם המיילים. אך אל תדאג - אין צורך לעשות זאת לבד. ChatGPT פה כדי לעזור.

כמודל שפה המאומן עם מגוון נתונים, ChatGPT יכול לספק לך תובנות אישיות והמלצות להתקנת מדדי שיווק דוא"ל לפי הכלי שאתה משתמש בו. זה יכול לספק מדריכים שלב אחרי שלב להתקנת כל KPI על כלי שיווק דוא"ל שלך.

חשב קוביות מדידת ביצוע Y: אינך צריך להיות מנתח נתונים כדי להבין את המדדים של מבצעי דוא"ל שלך. ChatGPT יכול לעזור לך לחשב כל מדד ביצועי דוא"ל עם קלות.

8. ניהול דואר אלקטרוני

לאחרונה, ניהול דוא"ל הפך למטרד יומיומי עבור כולם בעבודה. זה תפקיד מיוחד לשיווקנים הדואר האלקטרוני ששולחים ומקבלים מאות מיילים בכל שבוע. לעזור לך לנהל את הדוא"ל שלך היטב ולחסוך זמן, הנה ChatGPT עבור Gmail, שיכול להלחיש לך בכתיבה, להשיב, לעקוב ולסכם דוא"לים בזריזות.

כתיבת מיילים: התקן את Chatsonic תוסף ה-Chrome וכשאתה מוכן לכתוב מייל חדש, לחץ על סמל ה-CS בחלון "כתוב מייל חדש".

התחל על ידי כתיבת הודעתך למערכת ה AI של Chatsonic תוך שימוש במילים "כתוב מייל ל...". צור אווירה וסגנון, לחץ על "כתוב" ופצצה! Chatsonic יכתוב עבורך מייל מקצועי עם שורת נושא בלי זמן ובקלות. נסה את המערכת ותאיר את תיבת הדואר שלך!

מענה לדואר אלקטרוני: אין לך הגבלה רק לתכתוב אימיילים. עם התוסף של Chatsonic ל-Chrome, ניתן לכתוב מענותים מדויקים עם שלושה גוונים שונים ולכוון אותם לפי טעמך. לעולם לא הייתה קל יותר להמשיך בשיחה!

סיכום הודעות אימייל: תכונת הסיכום היא מכריעה! זה מושלם לקרוא במהירות על שיחות אימייל כמעט בלי לפתוחן. ניתן ליצור תקציר בפסקה אחת או ב- Timeline של שרשורי מייל.

לחץ על סמל CS בראש החלון של האימייל שלך ואתה מוכן!

השתמש בכוח של ChatGPT עבור שיווק במייל!

צ'אטסוניק מופעל על ידי GPT-4 והוא כלי מהפכני למסחר באימייל למחפשי חסכון בזמן, זרימת עבודה יעילה והשגת תוצאות עמוקות יותר. הוא מוסיף לסטאק המרקטינג שלך על ידי עזרה במגוון משימות של מרקטינג באימייל כמו בניית רשימות מייל, כתיבת רצף מיילים, יצירת תמונות AI, הפרדה של רשימות ועזרה באופטימיזציה של הקמפיינים שלך.

כדי להשיג את המרב מהפתרונות של צ'אט ג'י.פי.טי עבור שיווק אימייל, בדקו את העצות והרעיונות של צ'אט ג'י.פי.טי עבור שיווק אימייל שחשוב לנסות.

כמו כן, תוסף קרום של Chatsonic מאפשר האוטומציה של משימות מעייפות כמו שליחת מיילים, קביעת תזכורות למעקב והאישיות בהודעות, וכך משחרר זמן יותר לפעילויות עסקיות בקריטיות כמו פיתוח תכניות ובוני מערכות עם מנויים.

אם אתה מחפש להגביר את מאמצי השיווק באימייל שלך ולהעלות את הקמפיינים שלך לרמה הבאה, כדאי לתת ל-Chatsonic הזדמנות.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>