ChatGPT יכול לעזור לך לקנות כעת באמצעות מסייע המתאמן ב AI של Mercari

mercari.jpg

מרקרי, שוק דיגיטלי למוצרים משומשים הודיע השבוע על השקת גרסא בטא של Merchat AI, העוזר לקניות הווירטואלי החדש שמשתמש בעזרת מתקן המונחים מלאכותית ChatGPT  ChatGPT

תכונת Merchat AI החדשה כבר זמינה ללקוחות ומסייעת להם לנווט באתר ולמצוא במהירות את מה שהם מחפשים, בניגוד לאופציה המבוססת על חיפוש וגלילה במוצרים שיכולה לדרוש המון זמן.

גם: בעזרת AI ניתן לאוטומט מ-25% מכל העבודות. הנה אילו עבודות בסיכון הגבוה ביותר (והנמעצבים ביותר)

Mercari הוא חנות מקוונת שמקבלת ברכה ממשתמשים המעוניינים למכור או לקנות פריטים משומשים, בדומה לחנות תרומה וירטואלית.

כמו שמודלי AI המייצרים כמו ChatGPT, Bing Chat ו-Google Bard מפנים את האנשים לצד הצ'אטבוטים השיחתיים במקום למנועי חיפוש, אפליקציות כמו Mercari בחרו להציע את האפשרות לצ'אטבוט AI ללקוחות כאלטרנטיבה לתכונת החיפוש שבאפליקציה.

גם: סדרו את ארון הבגדים שלכם, ולא את החשבונות: היישומים הכי טובים לסחיבה

שימוש ב-ChatGPT כדי להפעיל את Merchat AI נותן ל-Mercari את הכוח של מודל השפה הגדול שהפך לסערה בעולם. "עם הטכנולוגיה הזאת, אנחנו מנצלים את הכוח המהפכני של הבינה המלאכותית כדי להקל על הקנייה והחקר של השוק הרחב של Mercari לאמריקנים", הסביר מנכ"ל Mercari ארה"ב, ג'ון לאגרלינג.

"אנו מצפים שטכנולוגיית הבינה המלאכותית אינטואיטיבית תאפשר יותר אפשרויות לשפר את חוויית הלקוח שלנו, יחד עם דרכים נוספות להפוך את חווית המכירה למשתלמת יותר לקונים ומוכרים", הוא הוסיף.

גם: האם Temu הוא משהו חוקי? מה לדעת על יישום הקניות הפופולרי הזה

בעת שבוחרים את Merchat AI על בקרת ב Mercari.com/Merchat, אפשר להתכתב בזמן אמת עם שיחת הצ'אט בוט ולבקש את מה שאתם מחפשים, עם כמות פרטים מינימלית או מקסימלית

הבוט עשוי להגיב עם שאלות מסוימות לאיתור המסכם של התוצאות שיוצגו לך, ואז לעבור דרך מיליוני הרשומות ב-Mercari כדי להציע לך המלצות מדויקות ביותר על סמך הצרכים המצוינים על ידך.

כתבות קשורות

צפייה בעוד >>